A nap szettje - Weekend Adventures


Mára egy olyan szettel készültem nektek, ami szerintem tökéletes egy kis hétvégi kalandozásra. Legyen szó strandolásról, kirándulásról vagy épp egy koncertről. Vagy épp mindegyikről. 
Laza, kényelmes, csajos és kicsit játékos szett, ami szerintem ideális viselet ezekre a forró napokra. :)


Én nagyon szeretem az overallokat. Szellősek és kényelmesek. Ez a farmer darab különösen jól variálható, hiszen hordhatod sportosabban, de egy nőiesebb szettben is. 
Én fürdőruha fölé is el tudom képzelni akár egy kiránduláson is, ha tervbe van egy kis fürdőzés is. A hátizsák stílusos, kényelmes és praktikus viselet. Akár a fürdőruha is belefér, vagy bármi amire szükséged lehet egy hétvégi programon. Naptej, vizes üveg, sos sminkcuccok, stb. 
Én egy sárga szandált választottam a szetthez, mert szerintem nagyin jól feldobja ez az élénk szín. Kiegészítőnek egy helyes kis szív alakú napszemüveg és egy chram-karkötő került a szettbe. 

Én ehhez az összeállításhoz egy élénk sárga lakkot tudok elképzelni. A mini parfümök nagyon praktikusak, hiszen nem foglalnak sok helyet, így magaddal viheted őket akár egy kirándulásra is, hogy napközben kicsit felfrissíthesd magad, vagy akár az esti programra. 

Frizura tekintetében én valami egyszerűt és praktikusat választanék, ami nem zavaró a melegben. Ha estére szeretnél egy kicsit mutatósabb frizurát, akkor foind be a hajad és úgy tűzd fel. Kibontva szexi beach hullámokat kapsz majd. 

A melegben mindenki máshogy viszonyul a sminkeléshez. Van akit nem zavar a hőség és simán használ alapozót, szemhéjpúdert, tust. Más még a szemceruzát se bírja elviselni magát. 
Én személy szerint egy kis korrektort és púdert szoktam használni, valamint az arcomat szeretem hangsúlyozni egy kis pirosítóval és bronzosítóval. A szemöldök, szempilla kiemelése szintén sokat dob a külsőnkön, még akkor is ha csak ezeket sminkeljük. Érdemes beszerezni egy jó vízálló spirált. A nehéz rúzsok és ragacsos szájfények helyett pedig jó alternatíva egy színezett ajakápoló. :) 


Ti hogyan sminkeltek a melegben? Mit szóltok ehhez a szetthez? Terveztek valamilyen szabadtéri programot hétvégére? :)

Megjegyzések

  1. Nekem is az egyik kedvenc darabom az overall nyáron, ez a fürdőruha pedig valami gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  2. Ez imádni való! Nagyon tetszik a szandi és a táska. Az overall is csini! Hordanám így, ahogy van. :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos a bőröm miatt most nem sminkelhetek (valami égésszerű folt lett a szemem alatt/szememnél, és nagyon lassan gyógyul), szóval én csak vízálló spirált használok most (maybelline rocket - ma ismételten bizonyított...sírva röhögtem hosszú percekig, és mikor megdörzsöltem a szemem, a spirál mozdulatlan maradt, még csak picit se kenődött el), meg valamilyen erős rúzst...:D

    Amúgy tetszik az összeállításod - bár inkább csak máson, nagyon nem én vagyok...:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)