Weekly Inspiration

Egy kicsit úgy érzem, hogy a nyár csak egy pillanat volt. A hosszú, hideg, téli napok, a borongós, esős tavasz után, szinte tovaszálltak az aranyló búzamezőket hozó júniusi napok, vagy a forró dinnyeillatú július, amikor minden éjjel nyitott ablaknál hallgattuk a nyári éjszakát. 
Az ősz már elküldte ajánlólevelét az elmúlt héten, én pedig szinte fel sem tudtam fogni, hogy milyen gyorsan elillant ez a két hónap. Mostanra pedig már augusztust írunk és szépen lassan kifolyik az ujjaink közül ez a nyár is. Egy kicsit szomorú vagyok, hogy így eltelt, de igyekszem ezt az egy hónapot emlékezetessé tenni majd. :)


Csodás augusztust kívánok Mindenkinek! :)


Mentek még valahová nyaralni idén? :)


Egyszerű, de mutatós. :)


Csodaszép ez a mani. :)


Arany és bronz, tökéletes választás nyárra. :)


Én is rendeltem magamnak ilyen karkötőt, igaz azon világosabb színű kagylók vannak. A legcukibb nyári ékszer, habár egy kicsit hangos darab. :D


Nude rúzsból sosem elég. :D


Az egyik kedvenc nyári illatom. :)


Csini! :)


Ez így van. :D


A nyári reggelik a kedvenceim. :)



Csodálatosan szép ez a ruha! :)


Az a mesés Hourglass palettát elfogadnám. :P


Csini ez a cipellő. :)


Jó lenne itt nézni a napfelkeltét egy beach party után. :)


heti álomházikó. :)


Gyönyörű hajfonat és outfit. :)


Szerelmes vagyok ebben a gyűrűbe. *.*


Imádom ezt a berendezést. )


Elegáns és laza egyszerre. :)


Pálmafás maniból sosem elég. :P


Mától szigorú édességstopon vagyok, mert a múlt heti névnapok után eléggé elengedtem magam ilyen téren. Szóval ezt a brutális cupcake-et csak képen csodálhatom. :D


De jó lenne itt írni ezt a bejegyzést! :D


Varázslatosan szép ez a smink. :)


Whao!


Jajjj de cuki! :D Imádom a süniket! ^^


Fotók: Pinterest/Weheartit

Szép hetet Lányok! :) 

Mik a terveitek a nyár utolsó néhány hetére? Melyik a kedvenc képetek? :)  

Megjegyzések

  1. Jajj de szép az összes kép, nem is tudok kedvencet választani :) Ajh, tényleg nagyon gyorsan eltelt ez a nyár is :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm a belső teres képet! Épp modern-rusztikus asztal inspirációt kerestem a konyhánkba és azt hiszem megvan a befutó!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon sűrű lesz az augusztusom. Ahogy reggel végignéztem a havi programokat és elvégzendő munkákat... Hipp-hopp el fog repülni ez a hónap. No de sebaj, az ősznek is megvan a maga szépsége, de azért én még a nyárra koncentrálok. :)

    Szép hetet! Puszi :)

    VálaszTörlés
  4. Hihetetlen. Úgy elment a nyár, hogy igazából egy olyan igazi nyári napom/napunk a családommal sem volt még. Elég sanyarú a döbbenet...

    VálaszTörlés
  5. Jajj ne is mond, tiszta szívás, hogy a nyár egy szempillantás alatt eltűnik mindig, de a borongós nyálas tél/ősz az bizony hosszú és háromszor annyi hónap jut neki :/ Jó képeket válogattál össze, nem is kérdés, hogy a nyári képválogatások a legjobbak :D

    VálaszTörlés
  6. Hát igen, nem is tudom, hova lett a július.
    Annyira tetszenek az ilyen "ásványos" gyűrűk...

    VálaszTörlés
  7. A rúzsok és a smink, wahh!!! *.* :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)