A Nap Szettje - Warm Tones


Ezúttal egy olyan szettet készítettem amibe belekerült az idei őszi trendek legjava. A nőies kalap, a poncsó, és a klasszikus bőrdzseki, bordó körmökkel és ajakszínnel megbolondítva. :) Tökéletes hétköznapra, vagy akár egy csajos programra is. :) 


Mindig azt mondom, hogy ha van egy olyan farmerod, ami tökéletesen áll és passzol az alakodhoz, akkor sokkal könnyebb hétköznap felöltöznöd. Télen praktikusabb a magas derék, ráadásul ez most nagyon divatos is. 
Én egy lengébb, virágos blúzt választottam a szettbe, amitől kicsit bohém hatása lesz. Érdemes alá egy sima kis basic topot felvenni, a réteges öltözködés miatt. 
Nagyon sikkel a poncsót a bőrkabát fölött viselni. Főleg mert a zimankós reggelek után, lehet, hogy a napsütéses délutánokon már melegünk van. 
Én egy magassarkú bokacsizmát választottam ehhez az összeállításhoz, de egy sima bakancs vagy hosszú szárú csizma is jól illik hozzá. :) Egy szép nude vagy bézs táska igazi alapdarab, ehhez a szetthez is jól passzol. 
Kiegészítőnek egy elegáns kalapot, egy feltűnő nyakláncot és egy bordó színekben pompázó karkötőt választottam. 

Egy szép bordó körömlakk igazi must have kellék őszre és télre. Feldobhatod arany vagy bronz csillámos topperrel, pötyökkel, levélmintával, stb. 

Én ehhez a szetthez egy laza hullámos frizurát tudnék elképzelni. :) Smink terén pedig egy visszafogott nude szemsminket, egy sötétebb pirosítóval, finom kontúrral és egy bordó ajakszínnel. :) 

Mit szóltok ehhez a szetthez? Felvennétek? :)

Megjegyzések

  1. Poncsót már régóta szeretnék, de nagyon túlárazottak mindenhol :-(

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is. Az enyémet a tesóm varrta érdemes szabásmintát keresni hozzá. :) Még anyaggal együtt is olcsóbban kijön akkor is ha varrónővel csináltatod, de egyébként nagyon egyszerű szabás, ha valakinek van varrógépe, amivel tud vastagabb anyagot varrni, akkor otthon is meg lehet csinálni. :)

    VálaszTörlés
  3. Ilyen blúzt kajtattam egy hónappal ezelőtt. Sehol sem találtam a megfelelőt.
    Ezt simán felvenném, mert közel hasonlóan öltözöm. Tulajdonképpen, csak színeiben más. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tally Weijl-ben van több színben is. :) Joy Napokon lesz kupon is Tallyra. :P

      Törlés
  4. Nagyon magaménak érzem ezt a szettet! :) :D

    VálaszTörlés
  5. Ide vele!
    Végre találtam magamnak csőszárú farmert magasabb derékkal. A derék része sajna gumis, de végre van. Egy sima sötétkék és egy kopottas fekete. Olyan egyenletesen kopattas, nem az a formás helyen koptatott.
    A blúzt megnézem magamnak Joy napokon, remélem lesz még belőle. Köszönöm a tippet!

    VálaszTörlés
  6. Nem teljesen az én stílusom, de azért akad benne jó néhány darab, ami felvennék így együtt egy szettben :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)