Weekend Relax: Frupka Sült Teák


Imádom a teákat. Télen, tavasszal, nyáron és ősszel. Reggel, délben, este. Az irodám állandó kiegészítője a teásbögre és egy egész fióknyi teát tartok itthon. Szálasat, házi-készítésűt, filtereset és amiből csak illatos forró italt lehet készíteni. 
Nagyon örültem a lehetőségnek, hogy kipróbálhatom a Frupka sült teáit, amik számomra teljesen új termékek voltak. Ebben a bejegyzésben róluk mesélek nektek. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor kattintsatok a lenti linkre! ;) 




Egy hat darabos díszdoboz érkezett hozzám az általam választott ízekkel. A  mutatós csomagolás és az aranyos kis üvege miatt azonnal odalettem a márkáért. 


A sült teáról tudni kell, hogy egy speciális sütési eljárással készülnek és hidegen-melegen egyaránt fogyaszthatóak. A diétás és egészséges életmódba is beilleszthetőek, hiszen nem tartalmaznak: 
  • hozzáadott cukrot;
  • tartósítószereket;
  • mesterséges színezéket;
  • koffeint;
  • zselésítő anyagokat, ízfokozókat stb.


Rengeteg íz közül választhatunk a webshopban, csak néhányat sorolnék fel: fekete berkenye, áfonya, aloe vera, szilva, homoktövis, mentás alma és meggy. 
Az elkészítése roppant egyszerű. Az üveg tartalmát egy bögre tesszük, majd felöntjük forró vagy hideg vízzel. A teában lévő gyümölcsöket meg is ehetjük. 


Az én ízlésemnek kicsit édes volt az egy teljes adagból készült tea, így én felezni szoktam az üveg tartalmát. 

Szerintem egy finom gyümölcstea egész évben igazi kényeztetés és itt különösen praktikus, hogy ha hidegen szeretnénk fogyasztani, akkor előtte nem kell lehűteni, hiszen már eleve hideg vízzel is el tudjuk készíteni. 
Ajándéknak is remek, mert a csomagolása nagyon dekoratív. Tea-imádóknak szerintem kötelező kipróbálni. :) 

Ti próbáltátok már a Frupka teákat? Melyik a kedvenc teátok? :) 

Megjegyzések

  1. Én karácsonyra kaptam egy ilyen hatos pakkot. Engem nem nyűgözött le, a gyümidarabok kifejezetten nem jók benne, nem esik jól megenni őket :( Egy bögrényi teához túl tömény, viszont felezve vízízű. A négy íz közül, amit kóstoltam, a citromos volt a legjobb, azt lehet máskor is kortyolgatnám, de a többi nem az igazi (almás, bodzás, fekete szedres, ha jól emlékszem). Viszont a kis befőttes üvegek egy későbbi diy projekthez jól jöhetnek még :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finomak, én mondjuk a teljes üveget beletettem egy adagba. :)
    Az epres lett a kedvencem, és végül annyira megízlett, hogy adtam ajándékba is karácsonyra :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó olvasni erről a sült teáról, már terveztem hogy kipróbálom, de te megerősítettél benne, hogy jó dolog ez is! Külön jó, hogy nincs benne koffein, arra ott a fekete tea és társaik. Annyira lelombozó volt néha, hogy a gyerek teák közül mertem biztosan válogatni, mert azokra tuti rá van írva, hogy koffeint nem tartalmaz. A felnőtteknek készült darabok közül, elvétve találtam olyat amire rá volt írva, hogy kifejezetten nincs koffein! :P

    VálaszTörlés
  4. Úúú ezekkel még nem is találkoztam, jól hangazanak :D

    VálaszTörlés
  5. Az almásat kóstoltam, mert kíváncsi voltam milyen a híres sült tea, de sejthettem volna, hogy nem az én világom. Eleve nem vagyok nagy gyümölcsrajongó, a kompóttal meg a világból is ki lehet kergetni. Na az almás Frupka pont olyan, mint a házi almakompót. Brrr... Viszont a barátnőmnek, akinek ajándékba vettem ilyen hatos csomagot nagyon ízlett, szóval elvileg finomak :) Lehet, hogy más gyümölcsöt választva ízlett volna nekem is.

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jól hangzik! A bodzásra vagyok a legkíváncsibb!

    VálaszTörlés
  7. Miután elolvastam a bejegyzést, elkezdtem tea illatot érezni :DDD Én is szeretem a teákat, érdekesnek tűnnek, rákukkantok hogy mik vannak még :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)