Tavaszi Ajakápolás Blistex Termékekkel


 Habár az ajakápolók fő szezonja ősszel és télen van, talán nem vagyok egyedül a problémával, hogy a hirtelen változó-melegedő időben kiszáradnak, cserepesek lesznek. Pedig a szép élénk rúzsok és szájfények (különösen a most oly' divatos matt finisűek) csak hidratált ajkakon mutatnak jól. Épp ezért nem árt megelőzni a bajt. Három szuper Blistex terméket mutatok be Nektek, amikkel ápolt, puha ajkakat varázsolhattok magatoknak tavaszra. 




 A Blistex termékeket megvásárolhatjátok többek között a Takemeshop webshopban, de a DM, Rossmann, Tesco és Auchan üzletekben is megtaláljátok őket. Az áruk nagyon kedvező, hiszen 399-499 Forintba kerülnek. 
Nekem a csomagolásuk is nagyon tetszik. Praktikus, egyszerű, letisztult. Mindegyik jól záródik, abszolút táskabarát termékek.


 A Classic Lip Protector E vitamint, Aloe Verát, Pantenolt és kamillát tartalmaz, valamint SPF 10-el védi az ajkaidat a károd sugaraktól. 
Én ezt leginkább rúzsok alá használom. Nem ragacsos és egész nap hidratáltak lesznek az ajkaim tőle.


 A Lip Relief Cream az egyik legszuperebb ajakápoló termék, amit valaha használtam. Még a legkiszáradtabb ajkakat is rendbe hozza akár már 1-2 használattal. Én ezt esténként szoktam használni, lefekvés előtt egy egészen keveset felkenem az ajkaimra, és reggel pihe puha lesz a szám. Nagyon kellemes, frissítő-bizsergető érzés és gyorsan beszívódik.


 A Lip Brilliance színezett ajakápoló tökéletes azokra a napokra, amikor egy nagyon finom, visszafogott színt szeretnék az ajkaimra. Selyemkivonatot, shea vajat, szőlőmagolajat és E vitamint tartalmaz. Az SPF 15 miatt pedig szerintem még a melegebb időben, akár nyáron is szuper választás lehet.


 Lip Relief Cream, Classic Lip Protector és Lip Brilliance.


Összegzés: Mindegyik termék szuper, az áruk is nagyon baráti. Alapjáraton nem vagyok egy ajakápoló rajongó, mindig el szoktam lógni a használatukat, de mióta ezek a birtokomban vannak, rendszeresen használom őket. A legnagyobb kedvencem a Lip Brilliance ajakápoló.

Értékelés: 5/5 

Ha gyakran küszködtök kiszáradt ajkakkal, akkor érdemes kipróbálnotok a termékeiket. Ráadásul az SPF tartalom miatt is hasznosak lehetnek tavaszra és nyárra.

 *A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet.


Ti milyen ajakápolót használtok? Próbáltatok már valamit a Blistex-től? :)

Megjegyzések

  1. A klasszikus verziót próbáltam és szerettem. Nekem mostanság a Himalaya herbals táplálós sima verzió a kedvencem, mellesleg meg szuper Hubabuba gyerekrágó illata van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tényleg szuper, én is próbáltam már. :)

      Törlés
  2. Én Carmexet szoktam használni, nekem nagyon bevált, de jól jönne egy olcsóbb alternatíva, lehet, hogy kipróbálom ezt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azelőtt én is Carmexet használtam, de szerintem a Blistex is tudja ugyanazt, csak sokkal olcsóbb. :)

      Törlés
  3. Jó kis összefoglaló cikk volt, köszi! :) A Lip Relief Creamet én is szeretem esténként felkenni, télen ezt felváltva használtam a Carmexszel - azt az állagából adódóan bármikor kenhetem, akár buszon is -, hideg időben csak ez a kettő segít, rettenetesen kicserepesedik a szám, vérzésig :/ Ár-érték arányban nagyon jó kis cucc. Ezt a színezett hidratáló balzsamot is próbáltam már, de inkább jobb időben szeretem használni, mikor nem kell semmi extra. El vagyok vele, bár a pezcukros illata annyira nem jön be, de nem zavaró. Lehet, hogy majd kipróbálom a Classicot is, ha elfogy a most használt Neutrogena :)

    VálaszTörlés
  4. Nagy kedvenc nálam a márka csak a csomagolással kell nagyon vigyázzni, mert nekem első körben a limonádés verzió 2hét alatt úgy döntött,hogy többet nem tekerem vissza és csak úgy működött ha "erőszakkal" tuszkoltam vissza! A Lip Relief Cream verziót felirtam a listámra. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagy kedvenc nálam a márka csak a csomagolással kell nagyon vigyázzni, mert nekem első körben a limonádés verzió 2hét alatt úgy döntött,hogy többet nem tekerem vissza és csak úgy működött ha "erőszakkal" tuszkoltam vissza! A Lip Relief Cream verziót felirtam a listámra. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)