Avon Nutra Effects 3 az 1-ben arcradír Teszt/Vélemény


 A hatékony arcápolási rutin egyik alappillére a bőrradírozás. Erre rengeteg szuper, házi készítésű bőrradírt készíthetünk, de sok időt megspórolhatunk azzal ha beszerzünk egy kész radírozó terméket is, hiszen a rohanós hétköznapokon vagy egy nyaraláson sokkal praktikusabb ezek használata, mintha mi magunk készítenénk. 
Ebben a bejegyzésben az Avon Nutra Effect 3 az 1-ben arcradírját mutatom be nektek. Ha kíváncsiak vagytok rá, mennyire vált be nekem, olvassátok el a teljes bejegyzést. 


 A bőrradírozás nem csak az elhalt hámsejtektől szabadít meg, de élénkíti a vérkeringést, és általa a bőr puhább tapintású, feszesebb, élénkebb lesz. Használatával fokozható a hidratáló krémek és szérumok hatása. 
Különféle bőrradírokat készíthetünk és kaphatunk. A gyengédebb, kíméletesebb radírokat hetente többször is használhatjuk, az intenzívebb hatású termékeket hetente egyszer javasolt használni. 
Vannak olyan bőrradírok, amiken külön fel van tüntetve, hogy naponta használhatóak. 

Azt is fontos tudni, hogy a bőrradír használatának szükségessége abszolút bőrtípus függő. Illetve ennek megfelelően érdemes bőrradírt választani.


 Az Avon Nutra Effects 3 az egyben terméke minden bőrtípusra és érzékeny bőrre is használható. Magkivonatokkal táplálja és hidratálja a bőrt. Paraben és festékmentes és az összetevői is elég szépek, de sajnos van benne illatanyag. 
A csomagolás rendben van, egyszerű, átlátszó tubust kapunk, amiből jól adagolható a termék. 





 A csomagoláson lévő instrukciók a használattal kapcsolatban.


 Maga a bőrradír géles állagú és átlátszó. Egészen apró szemcsék, és nagyobb magra hasonlító darabkák is vannak benne. Az illata kellemes én zöldes-füvesnek írnám le.


 Én 3-4 naponta szoktam használni az esti arcápolási rutinom részeként. Közepesen erős radírnak mondanám. Mindennapi használatra kicsit sok, de nem az a fajta, ami után úgy érzem, mintha félig megnyúztam volna magam. 
A bőröm puha és sima lett tőle és nem tapasztaltam semmilyen érzékenységet, irritációt. Nem szárít, de mindenképpen kell utána egy jó hidratálókrém és szérum.


Itt tudjátok megrendeli, most szivaccsal 1699 Forintos áron. 
Ezért az összegért 100 ml terméket kapunk. 

Összegzés: Én nagyon megszerettem, abszolút megfelel minden elvárásomnak. Jobban örülnék, ha nem lenne benne illatanyag, de mivel nem okozott semmilyen irritációt eddig, így azt is elnézem neki. Az állaga és a radírozóképessége szerintem épp ideális. Ár érték arányban pedig abszolút korrekt. 

Értékelés: 5/5

Nekem nagyon bevált és bátran ajánlom mindenkinek, hogy tegyen vele próbát, mert szerintem nehéz olyan bőrradírt találni, ami épp optimális mértékben végzi a dolgát, tehát hatékony, de mégsem túl durva és drasztikus. 

*A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 

Ti milyen bőrradírt használtok most? Próbáltátok már az Avon Nutra Effects termékét? :) 

Megjegyzések

  1. Meg is rendeltem!!! Köszi a tippet!!!

    VálaszTörlés
  2. Meggyőztél. Eddig is szerettem a Nutraeffects termékeket, azzal nem volt baj, és már gondolkoztam is azon, hogy beszerzem ezt a terméket, de kellett még, hogy jókat olvassak róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem neked is beválik. Én nagyon megszerettem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)