Realash Szempillaszérum Tapasztalatok


 Tavasszal én is bekerültem a szerencsések közé, akik kipróbálhatták a Realash szempillanövesztő szérumot. Március közepén kezdtem el használni a terméket, így mostanra már részletes véleményt tudok róla írni. Hogy mennyire vált be? Az kiderül a teljes bejegyzésből. 




 Maga a szérum egy mutatós dobozkában érkezett, amit egy szépséges díszcsomagolás takart. 
A doboz és a tubus színei kellemesek. Az applikátora, olyan mint egy szemhéjtusnak, így precízen lehet felvenni a szempillák tövébe. 

Bőrgyógyászatilag tesztelt, növényi kivonatokat tartalmaz. A palkaszár kivonat csökkenti a gyulladást, a körömvirág kivonat segíti a bőr regenerálódását, míg a len kivonat a kiszáradás ellen veszi fel a harcot. A szérum aktív nanopeptideket és aminosav molekulákat tartalmaz. 

Ígérete szerint már 14 nap után látszani kezdenek a rendszeres, napi használat eredményei, de a teljes kúra 30 napig tart. 

Nekem a szérum napi szintű használat mellett két és fél hónapig volt elég, eddig használtam.


 Bal oldal: Használat előtt. Rövidke, gyenge szempillák, folyamatosan hullottak. 
Jobb oldal: műszempilla hosszúságú, erős pillák, a hullás szinte teljesen megszűnt. 

Én a pozitív hatást már egy hét után éreztem, mivel megszűnt a pilláim hullása. Hozzá kell tennem, hogy alapból rövid, ritkás, gyenge szempilláim voltak és tavaly télen, valamint év elején annyira elkeserítő lett a helyzet, hogy gyakran használtam műszempillát, ami miatt még inkább meggyengültek. 

A szérum felvitele nagyon egyszerű és semmilyen irritációt nem okozott nálam. Esténként, az arcápolási rituálém utolsó lépéseként szoktam használni.

Egy hét után sokkal erősebbnek éreztem magam, és körülbelül 1,5 hét után már láthatóan megkezdődött a növekedés. 
Látványos eredményt két hét után láttam, ekkor kérdezték meg először, hogy milyen szempillaspirált használok. 

Mostanra több mint duplájára nőttek a pilláim. Nem tapadnak össze, nem hullanak. Én abszolút elégedett vagyok az eredménnyel. Ilyen látványos hatást soha semmilyen szempillaápolóval nem értem el korábban.


Az ára 15000 Forint ingyenes kiszállítással és 90 napos pénz-visszafizetési garanciával. 

Összegzés: Ha belegondolok, hogy mennyi pénzt költöttem korábban műszempillára, szempillaápoló és növesztő szerekre minimális eredménnyel és hasztalanul.... bizony azt kell hogy mondjam a Realash megéri az árát. Gyorsan, néhány hét alatt látványos és tartós eredményt  érhetünk el vele. Még sosem voltak ilyen szépek és erősek a szempilláim. Biztos vagyok benne, hogy időnként egy-egy két hónapos kúra erejéig beszerzem majd a szérumot, mert engem meggyőzött a hatékonyságáról. 

Értékelés: 5/5 

Csillagos ötöst adok neki! Ha hosszú és erős szempillákat szeretnétek, szerezzétek be, nem fogtok csalódni! A Realash-nek más termékei is vannak, többek között szemöldökápolója is, így ha valaki szemöldök növesztési projektben van, akkor érdemes azzal is tenni egy próbát.

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 

Ismertétek a Realash szérumot? Próbáltátok már? :)

Megjegyzések

  1. Kipróbáltam én is, mivel nagyon rövidke és satnya szempillám voltak. Először én sem hittem benne, hogy valamit változtatni fog, de aztán mégis. Nagyon szép hosszú pilláim lettek, erősnek is tűntek. De egyszer csak elfogyott a szérum és a pilláim hétről hétre rosszabb állapotba kerültek. Mintha felére törtek volna, még rosszabb volt, mint mikor elkezdtem. Szóval szerintem ez a szérum addig tökéletes, amíg használjuk... Újra előszedtem az Alverde-s szempilla ápolómat és a ricinus olajat. Valamelyest már rendben vannak újra a szempilláim.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen megnőttek tőle a pilláid, én percek óta csak ámulok... :) Komolyan elgondolkodtatott, hogy ki kéne próbálnom... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen megnőttek tőle a pilláid, én percek óta csak ámulok... :) Komolyan elgondolkodtatott, hogy ki kéne próbálnom... :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)