Weekly Inspiration

Ha a nyárra gondolunk, legtöbbünknek a nyaralás, a tengerpart, a bikinis fotók és fesztiválok jutnak eszünkbe.
De mi van azokkal akik valamilyen okból kimaradnak ezekből a dolgokból? Ha az ember elhagyva a középiskolát, munkába áll, akkor ritkán fordul elő, hogy egy hétnél több szabadságot összefüggően ki tudna venni. Személy szerint a rendezvényekkel foglalkozva, számomra is a nyári szezon a leghúzósabb, így már régen belenyugodtam, hogy ebben a pár hónapban nem tudok hosszabb nyaralásra menni.
Plusz ott vannak még az egyéb gátló tényezők is, például ha valakinek kisgyermeke van, vagy háziállata, akit nem tud kire hagyni.
Az anyagi okok is alaposan be tudják korlátozni az embert, de szerencsére kis hazánk gyönyörű, rengeteg szép strand és üdülőhely van, amik közül válogathatunk.
De persze előfordul, hogy valaki nem szeret strandra járni. Egyszerűen csak utálja a tömeget, a meleget, vagy épp nem érzi magát komfortosan fürdőruhában. Ez is érthető.
És, habár az internet világa azt érezteti velünk, hogy a valamire való nyári élmény strandolásból, napozós combok fotózásából, fesztiválokból és drága nyaralásokból áll, szerintem ha ezeket kihagyjuk, akkor is lehet élvezetes és emlékezetes nyarunk.
Szervezhetünk egy napos kirándulásokat akár a családdal, akár a barátokkal. Kerti partit, tóparti sütögetést. Szabadtéri koncert látogatást, vagy állatkerti túrát.
Sportolhatunk vagy épp meglátogathatjuk a messze élő rokonokat és barátokat.
Nem is hinné az ember milyen kellemes egy árnyékos nyugágyban olvasgatni késő délután egy finom limonádéval vagy épp a barátokkal mozizni, főzőcskézni vagy sorozat-maratont tartani a hűvös lakásban.
Nem érdemes azon keseregni, hogy xy hogy mutat a bikiniben és hova ment nyaralni, miközben mi az irodában sorvadunk vagy épp azt is kétszer meggondoljunk, hogy rövid nacit merjünk e felvenni.
A nyár mindenkinek nyár, és teljesen rajtunk múlik, hogy a körülményekhez képest mennyit hozunk ki belőle. :)

Gyerek korod óta nem sátoroztál? Beszéld rá a barátaidat és ugorjatok le egy hétvégére valamelyik tó partjára vagy egy eldugott kis kempingbe. Olcsó és spontán buli. :)

Ha élőben nem is lehetek itt, de nekem feldobja a kedvemet, ha ilyen képeket használok hattérnek az irodai gépemen. :)

Rose gold csoda!

Egy jó maxiruha és/vagy szoknya igazi must have darab nyárra. :)

Külön-külön de együtt is csodásan mutatnak ezek a láncok.

Én személy szerint imádom a gyümölcsöket a sós salátákban is. Ebbe a csodás nyári kompozícióba főtt quinoa, pekán dió, fetasajt (én kecskesajttal váltanám fel), eper, rukkola és serrano sonka került. Egy grillpartira vagy egy tartalmas de mégis egészséges vacsorának-ebédnek szerintem tökéletes nyáron.

Tökéletes hétköznapi szett. :)

Meseszép ez a mani!

Imádom az ilyen fotókat és úgy általában a vad zöld nyári erdőt. :)

Remélem nálunk is kaphatóak lesznek ezek a csodás ajakkencék.

Nyári kerti parti dekoráció :)

Lisztmentes mandulás túrós citromtorta... nyami! .P

Álomház!

Legszebb nude karóra...ever!

Nagyon szeretnék egy ilyen szoknyát. :)

Csodaszép ez a fürdőszoba.

Vízesés imádat!

Kell! *.*

Szintén kívánságlistás egy ilyen Milani pirosító is!

Csodás konty és ruha.

Nagyon tetszik ez a hálószoba.

Padlizsán-pizza! Ültettem padlizsánt, így ha sikerül életben tartani és lesz rajta termés is, akkor ki fogom próbálni. :)

Egyszerű, sportos, mégis sikkes szett.

Igazi nyálcsorgató egy sminkőrült számára. :D

Dögös!

Csodaszép tengerészes mani!

Sellő smink. *.* A szemöldök nekem iszonyú mű kategória, de maga a smink lenyűgözően szép!

Tökéletes szett.

Itt szívesen csobbannék most!

Tündérkirálylány ruha.

Cica-kutya barátság. Mindig elolvadok, ha a cicák egymást vagy a kutyust mosdatják vagy összebújnak. :)

Képek: Pinterest/Weheartit/Tumblr

Szép Hetet Mindenkinek! :)

Mik a terveitek erre a nyárra? Melyik volt a kedvenc képetek? :)

Megjegyzések

1. ez nagyon jó post volt! :) sajnos nekem a fiatalságomból is kimaradt sok nyaralás, örültünk, ha 2-3 évente le tudtunk menni a Balatonra 1 hétre. Persze mindig irigykedtem az osztálytársakra, akik külföldön voltak, minden féle szigetek, fesztiválok, 1 nyár alatt 5 nyaralás stb... aztán persze bejöttek az okos telefonok és az instagram, ahol mániákusan osztják meg emberek hogy hol nyaralnak, pálmafák, virsli lábak, stb... csak a képek mögé kell nézni. nekem van egy insta függő ismerősöm, akinek amúgy halál unalmas az élete, de instán úgy csinál, mintha király lenne. :D (pl. egy hétfő délután otthon ül, de előkeres a telefonjából egy fél évvel ezelőtti képet egy pizzáról és kiteszi, hogy "csajos este" :DD)
    na, ez a csaj volt az egy Korfu nyaralás alkalmával telepakolta az instát ilyen képekkel, és utólag derült ki, hogy amúgy beteg volt, lázas a nyaralás alatt........ :D szóval nem érdemes irigykedni az ilyenekre, ki tudja, hogy mi van a kép mögött.
    de ha nincs is mögötte betegség, akkor sem. jó annak, aki úgy keres, hogy utazgat a világban, vagy a szülei/párja keres annyit, hogy finanszírozza neki. nem irigykedek. én ott ülök 50 fokban is az irodában, keresem a kis pénzemet, a párom szintúgy, és bár nem nyaralunk rendszeresen, mégis garantálom, hogy tartalmasabb a kapcsolatunk, mint 1-2 mániákus kép-posztolónak. :D

a maxiruhákkal kezdek barátkozni, szerintem idénre beszerzek egyet. :) a csíkos pólóruha (?) pedig nagyon tetszik, bár nekem nem lenne önbizalmam felvenni :( :D

1. Én a minap láttam egy lánykát, aki annyira fotózta a mekis kávécsodáját, hogy a végén leejtette. :D

2. Én pl se a strandokat se a természetes vizeket nem szeretem - a higiénia miatt mindkettőt - se napozni nem szeretek (szeretek fehér lenni, kövezzetek meg :D), így a nyaralásaink általában sokkal inkább múzeumos-várnézősek...Mondjuk idén szerintem nem igazán megyünk sehova, mert nem rég költöztünk, és a felújítás rengeteg időt és pénzt fog elvinni, illetve nekem a TDK dolgozatomat le kell adnom nyár végéig (lehetőleg), plusz tavaly kibővültünk egy új taggal, és nem tudom, kire bízhatnám az etetését/itatását/felügyeletét...

Egyébként a Milani pirosítók nekem is listásak, de túl sokat költöttem mostanában, és úgy érzem nem kell több pirosító (nem az a "sminkfüggőségem", így ezt tudom a leginkább szabályozni :D)...bár...nehéz nekik ellenállni...olyan esztétikusak...meg tesztek alapján a minőségük is remek.:D

1. Én inkább természetes víz párti vagyok. Szerencsére nálunk van szabad strand meg pár szép tiszta tó. Én is fehér bőrű vagyok, nem is nagyon napozok, mondjuk az irodában nehéz lenne, és mire hazaérek 4-5 fele már nem igen van értelme. :D

3. Jaj, én sajnos nagyon szeretem a tengerpartokat, rettentően, de mostanában ez nem fér bele a büdzsébe... utoljára 5 éve voltam. Szerintem idén csak max 1-1 hétvége lesz, egy kis Balaton, meg sátorozás, szigorúan olcsón:D A fesztiválokat nem szeretem, de ha lenne pénzem, elmennék a Voltra idén Iron Maiden-re:( A fenének nem tudtak Budapestre jönni.

Olyan szoknyát én is nagyon szeretnék, de szigorúan feketében, és valódi zsebbel, nna hát ilyet egyelőre nem találtam sehol. És ilyen szoknyát azért necces neten rendelni, mert pontos méretek kellenek hozzá.

1. Én sem voltam már rendesen nyaralni kb 3 éve. Mindig csak 2-3 napra megyünk vagy a nyaralónkba egy hétvégére.
      Én az egy napos kirándulásokat is szeretem. Sokszor megyünk túrázni, állatkertbe vagy csak valamelyik városba kirándulni.
      Ausztriába is szoktunk menni, a határ mellé, ott is sok szép hely van amit érdemes megnézni.