Weekly Inspiration

Az április a kedvenc tavaszi hónapom. Ilyenkor már minden virágzik, a pázsit üde zöld, az időjárás kellemes, lehet szedni medvehagymát, van friss spenót és saláta a kertben és reggelente is elég egy vékony dzseki. 
Az április a kerti munkák hónapja, amikor hétvégente kirándulunk és sütögetünk. Még ha esik is az eső, ebben is van valami üde, felemelő, friss, tavasz-illatú. 
Áprilisban visszatérnek a lakók az elhagyott gólyafészkekbe és lassacskán megjelennek a halak a kis patakokban. Áprilisban már van hogy pólóban mászkálhatunk és végre hosszúra nyúlnak a napok. Ha pedig feltámad a szél, fehér és halvány mályva virágszirmokat visz magával. Elszórja őket az út mentén és a vizek tükrén. 
Ti szeretitek az áprilist? 


A magnóliafák egészen varázslatost látványt nyújtanak, amik teljes szépségükben virágoznak. 


Imádnivaló ez a felső. 


Finom részletek. 


Linda ragyogóan mesés sminkje. 


Ez az egyik legjobb pénztárcabarát paletta, amit az év minden időszakában ki lehet használni. 


A fotel sem rossz, de engem a tapéta jobban felkavart. 


Márciusban szinte minden reggelt smoothie-val indítottam. Itt van néhány ötlet, hogy sose legyen unalmas. 


Nagy szerelem ez az outfit. 


Egyszerűen mesés ez a manikűr. 


Háttérkép áprilisra. 


Heti álomház. 


Táska-szerelem. 


Kívánságlistás egy ilyen szoknya. 


Éljen az udvarra-tavaszra kiülős idő! 


Álomszép


Nekem ez már kicsit too much, de azt a zöld puffot elfogadnám. 


Mostanában bármi jöhet amiben csicseriborsó van. 


Vagány outfit. 


Oda meg vissza vagyok ezért a falszínért. 


Hát nem mesés? 


Igazán üde hatást kelt ez a dekor. 


Szerelmes vagyok ebbe a konyhába. 


Első látásra talán kaktusznak tűnhetnek, de ezek valóban csodaszép cupcake-ek. 


Tökélete mályvák tavaszra. 


Csupazöld


Legcukibb nyuszis torta. 


Az egyik kedvenc tavaszi virágom. Van is belőle a kertemben. 


Nem épp hétköznapi smink, de valami álomszép. 


Odavagyok ezért a ruháért. 


Tapsifüles, hiszen hamarosan itt a Húsvét. 😊

Képek: Pinterest/Tumblr 

Nektek hogy indult ez a hónap? Mik a terveitek? Melyik volt a kedvenc képetek? 

Megjegyzések

  1. kis off, de egyszer írtál arról, hogy zavaróak az angol szavak elmagyarosítva a magyar szövegekben. de te is így írsz. :D "cupcake-ek" :D "smoothie-val".. "nekem kicsit too much".. pedig olyan szép színes nyelv a magyar. :( akár 10 szóval is ki lehet fejezni ugyan azt a dolgot, és mégis. :( :D

    VálaszTörlés
  2. Engem speciel az zavar ha a cupcake helyett valaki tündértortàt meg hasonlò giccseket ìr. Vagy ha a highlighter helyett kiemelőt.

    De a lényeg: kedvenceim a manikűrök és a nyuszò. :)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem-e az áprilist? Most már igen. Régen nem szerettem. Főleg iskolásként nem.
    Szerintem az április olyan, mint egy gyönyörű nő. Aki szeretet hatására lassan elhagyja szeszélyit ,kicsinosítja magát, hogy legszebb​, legjobb formájában tündökölhesen.

    Sütiket kajakra azt hittem, hogy virágok.
    Zöldes-kékes manikűr és a smink... Sminkről rögtön az Avatar ugrott be. Bár szerintem az a seprű szerű műpilla már sok.

    VálaszTörlés
  4. Megint egy csodálatos felvezető, az ilyen kis írásaid feldobják a napom :)
    Gyönyörűek a ruhák, nekem is mostanában a kékeszöld dolgok tetszenek :)A nyuszi pedig nagyon aranyos! :) A tulipános dekort pedig ki fogom próbálni, olyan gyönyörű ezen a képen! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)