Parfüm Pillanatok: Britney Spears - Maui Fantasy


Imádom Britneyt. A zenéjén nőttem fel és a tinédzserkorom legmeghatározóbb zenei és stílusikonja volt. Még azok is rá akartak hasonlítani, akik egyébként ki nem állhatták. Megosztó személyiség, aki nagyon magasról zuhant hatalmasat, aztán újra visszaküzdötte magát a csúcsra. 
Playback ide vagy oda, soha senki sem tudott olyan színpadi showt összehozni, mint ő. Énekesnő, divatikon, színésznő, üzletasszony, divattervező és egy nagyon sikeres parfüm-birodalom tulajdonosa is. 
Szerintem a korombeli lányok nagyon nagy része oda meg vissza volt a Fantasy parfüm széria első darabjáért, ami szerintem a mai napig torony magasan a legjobb celeb-parfüm, amit piacra dobtak. 
Ennek az illatnak azóta számtalan verziója és változata született. Ezúttal Britney kedvenc nyaraló helyének ihletésében készült egy kreáció, amit Maui ihletett. A Parfum.hu jóvoltából kipróbálhattam az illatot és most megosztom veletek a tapasztalataimat róla. 




A csomagolás és az üveg igazán nyárias, nyaralós, tényleg azt az érzést kelti, hogy Mauin vagyok,
egy privát bungaló fürdőszobájában és itt ez a csodás elixír, ami magában rejti a sziget titkait. 
Természetesen nem luxus kategóriás üveg, de ettől függetlenül egy nagyon mutatós darab, ami jól mutat a fésülködőasztalon és mivel remekül zár, egy nyaralásra-utalásra is magunkkal vihetjük, de a táskába dobva sem kell miatta aggódni. 


Az ára egyébként nagyon baráti, a 30ml-es edt 5070 Forintba kerül. 


Fejjegyek: Papagájvirág, Passiógyümölcs, Pink grapefruit
Szívjegyek: Hibiszkusz, Ciklámen, Tiaré virág, Narancsvirág
Alapjegyek: Kókusz, Vanília, Pézsma, Fehér borostyán, Fehér fás illatjegyek


Nem túlzok. Ez az egyik legfinomabb nyári-nyaralós parfüm, amit valaha szagoltam. Friss, élettel teli, egzotikus, vidám, nőies, játékos van benne egy kis extra, amitől kiemelkedik a tucat-illatok közül. 

Ha leveszem a kupakot, azonnal érezhető a kókusz roppanó frissessége. Első fújásnál ez keveredik  a passiógyümölcs lédús, savanykás aromájával, amit jól egyensúlyoz az édes vanília. A parfüm teljes jelenlétét végigkíséri a kókuszos aroma. Pár perccel később, hogy a bőrre kerül, előbújik a narancsvirág kicsit kesernyés aromája, ami remek páros alkot a borostyánnal. Néhány perc elteltével, pedig a virágos illatjegyek is megmutatkoznak, de csak egészen halványan, mert itt egyértelműen a kókuszé a főszerep. A karakterességről a fehér fás illatjegyek és a pézsma gondoskodik. 
Ez az illat valóban olyan, mint egy egzotikus sziget, a lágy óceáni fuvallattal. 

Igazi nyári nappali illat, ami egy nyaralásra de egy hétköznapra is tökéletes, de én ilyenkor kora ősszel is szívesen használok még hasonló illatokat. Elsősorban a 15-30 közötti korosztálynak ajánlanám és persze Britney rajongóinak. 


Ahhoz képes, hogy edt-ről van szó, az illat intenzitása és tartóssága sem rossz. Rajtam a legnagyobb melegben is átlagban 6 órán át intenzíven érezhető volt, ruhán pedig még másnap is megmaradt. 
A horvátországi nyaralásra is ezt vittem magamra és sok bókot kaptam rá. Habár ez eredeti fantasy-t nem utasítja maga mögé, de tényleg az egyik legfinomabb nyári parfüm és a legeslegfinomabb kókuszos-parfüm amit valaha szagoltam. 



Próbáltátok már Britney valamelyik parfümjét? Mi a kedvenc nyári illatotok? 

Megjegyzések