Weekly Inspiration

Hétvégén az ősz már el is kezdett berendezkedni a következő hónapokra. Esővel és széllel érkezett, valamint csípős reggelekkel, amik már arra emlékeztettek, hogy ideje elővenni az átmeneti kabátokat és cipőket. 
Nem akartam, hogy vége legyen ennek a nyárnak és el tudnám még viselni a harminc fokos meleget is, de amikor odakint csendben esett az eső, megkívántam egy bögre forró teát, ami elindította a láncreakciót. Először csak elpakoltam  a nyári dekorációkat, aztán arra gondoltam, hogy ezzel az erővel már el is kezdhetem előszedni az őszit és mire észbe kaptam, már almás-fahéjas gyertya égett én pedig szilvás lepényt sütöttem. Hát ilyen ez az ősz. Egyszerűen belopja magát az ember szívébe... 


Ti mit vártok leginkább az őszben? 


Imádom a kora őszi napokat, amikor kezdenek megjelenni a színek. 


Ilyenkor jól esnek a melengető, fűszeres ételek és sokkal szívesebben sütök, mint a nyári melegben. 


Azért itt még eltöltenék néhány napot. 


Legjobban a nyári ruhák fognak hiányozni, de alig várom, hogy beszerezzek pár őszi kiegészítőt. 


Tökéletes őszi színek. 


Mesés 


Gyönyörű darab. 


Akarom! 😍


Hétköznapi egyszerűség Lindától. 


Bohém stílusosság. 


Éljenek a fincsi őszi sütemények! 


Heti álomház. 


Ősszel sem szabad elhanyagolni a folyadékbevitelt. 


Ha ősz, akkor jöhetnek az illatos gyertyák és viaszok. A Yankee Candle új kollekciója már kapható itthon is. Alig várom, hogy kipróbálhassam őket. 😊


Néhány apró dísztárggyal, kiegészítővel, díszpárnával és egy meleg takaróval azonnal őszessé tehetjük a lakást. 


Sikkes


Egy kis nasi. 


Nagyon tetszik ez a konyha. 


Varázslatos 


Nem hétköznapi smink, de egy buliba bevállalható. 


A táska a kedvencem ebből a lookból. 


Heti háttérkép. 


Balerina-sikk. 


Gyönyörűség! 

Képek: Pinterest/Tumblr

Szép Hetet Mindenkinek! 😊

Mit vártok legjobban az őszben? Melyik volt a kedvenc képetek? 

Megjegyzések