Copy Cat

Ezúttal egy romantikus, csajos, nyári szettet hoztam nektek designer és street-fashion változatban. Szokás szerint a bal oldalon látható az eredeti szett és a jobb oldalon az olcsóbb, nálunk is beszerezhető darabokból álló változat.


Copy Cat



Eredeti:
  • Szoknya: Miu Miu kb. 170600Ft
  • Top: Rag&Bone kb. 50000Ft
  • Táska: Valentino kb. 453800Ft
  • Szandál: Michael Kors kb. 27300Ft
  • Karkötő: Iosselliani kb. 37000Ft
  • Napszemüveg: Prada kb. 65000Ft 
Másolat:
  • Szoknya: Tally Weijl kb. 5300Ft
  • Top: Mango kb. 3200Ft
  • Táska: Esprit kb. 15000Ft
  • Szandál: H&M kb. 11000Ft 
  • Karkötő: Pimkie kb. 2900Ft 
  • Napszemüveg: Mango kb. 7300Ft 

Mit szóltok a különbséghez? Ti melyik szettet választanátok? 

Megjegyzések

  1. Nekem nagyon tetszik mind a kettő! :)
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. Nekem jobban tetszik a másolat! Nem az árak miatt, hanem egyébként is. Egyébként szupi kis romantikus szett szerintem :D Cuki

    VálaszTörlés
  3. Nekem is jobban tetszik az olcsóbb változat, a szoknya szupibb. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszenek hasznos postok!

    VálaszTörlés
  5. A drágább összeállítás ezúttal nekem jobban tetszik!

    VálaszTörlés
  6. megint nem az ár miatt, de a másolat jobban bejön, szebb darabok vannak benne, van amit magamon is el tudok képzelni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)