Emlékeztető (Nem számít bele a nyereményjátékba)

Már csak 5 nap van hátra a játékból, hiszen mint tudjátok 25.-én éjfélig lehet játszani, azaz a játék meghirdetésével kezdődően minden bejegyzéshez (kivéve azokhoz amik nem számítanak bele a játékba) legalább 3 szóból álló kommentárt írni. A nyereményt jobb oldalt láthatjátok, 1db Essence körömlakk és 1db Essence szempillaspirál, ezt nyerheti meg 1 szerencsés.
Viszont mint tudjátok a játék csak akkor lesz érvényes, ha legalább 5-en maradnak a végére. Csak akkor sorsolok, ha legalább 5 játékos marad, aki betartott minden szabályt.

Kaptam ma egy emailt az egyik játékostól, amiben sérelmezte, hogy azok miért játszanak, akik már nyertek. Ugyan a mostani játék meghirdetésében nem ismételtem el, de a játékból csak akkor marad ki valaki, ha az előző nyereményt megnyerte. Tehát ha kettővel ezelőtt játszott és nyert akkor most is indulhat, viszont ha az előzőt nyerte meg, akkor nem kerül be azok közé akik közül sorsolok.

Buzdítok mindenkit, az eddig csendes olvasókat is hogy játszanak, hiszen ha csak 5 ember marad a végén, akkor az hatalmas esély a nyerésre. ;)

Sok szerencsét és kitartást mindenkinek!

Megjegyzések

  1. Speciel tudom, hogy a mostani nyereményért nem játszhatom.
    Azért kommentelek, mert van nekem is véleményem.

    VálaszTörlés
  2. :D Remélem van 5 kitartó ember :D

    VálaszTörlés
  3. ugye leszünk a végén öten????

    VálaszTörlés
  4. én kettővel ezelőtt nyertem de akkor most is játszhatok.(már megijedtem...)De ha én nem játszanék lehet, hogy nm maradna 5 játékos ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)