Essence "Snow White" trendkiadás

Az Essence-t is elkapta a Hófehérke-láz. Mint tudjátok rövid időn belül két Hófehérke-film is készült, az egyiket már be is mutatták. Júniusban érkezik ez az édes kis kollekció, de sajnos nem tudni még hogy nálunk kapható lesz e. Nagyon aranyos, egyedi ötlet, hogy a piros lakk nagy, a másik hét pedig pici. ;) És vajon mik a fantázianevek? ;)



"Snow White" Minden lánynak kell egy ilyen piros lakk. *.*



"Grumpy"; "Doc"; "Happy" A kéknek szerintem gyönyörű színe van. :)


"Sneezy"; "Sleepy"; "Bashful" és "Dopey". Mindegyik nagyon tetszik. :)


"Evil Queen"; "The Huntsman" és "Prince Charming". Ők is gyönyörűek. :)


Engem gyerekkorom matricáira emlékeztetnek ezek a kis körömmatricák. :) Aranyosak, bár nem hiszem hogy én viselném őket.


Lesz körömreszelő is, ez is nagyon cuki. :)


Kicsit szomorú vagyok, mert mikor hallottam hogy az Essence is piacra dob egy Hófehérkés kollekciót, nagyon reménykedtem benne, hogy egy teljes nagy kollekció lesz. Persze gyönyörűek a lakkok, de egy szép paletta, pirosító, szájfények vagy liptint-ek még inkább megmelengették volna a szívem.
Egyébként nálunk a Fruity trendkiadás lesz kapható májusban, valamint az "Add on magic!" ami igazából egy körömlakkokat és körömmágnest tartalmazó válogatás. Ezek a termékek már egyébként is kaphatóak az új szortiment részeként, úgyhogy remélem nem csak ezzel szúrják ki a szemünket. :D

Mit szóltok ehhez a kollekcióhoz? Melyik a kedvenc Disney mesétek? Én bevallom Szépség és a Szörny rajongó vagyok. :P


Moon Angel

Megjegyzések

  1. Én is Szépség és a Szörnyeteg rajongó vagyok, nagyon szeretem azt a mesét. Régen olyan volt az iskolatáskám, tolltartó,, pulcsim, tornazsákom, csomó ilyen cuccom volt :D
    Jók a lakkok meg jó az ötlet, de hanyat nem vágódtam a kollekciótól. A matrica is inkább aranyos, mint hordható.... :D

    VálaszTörlés
  2. megláttunk most sok-sok kiadást, de melyik jut el majd hozzánk is?:S Én a rebels-t szeretném, arról tudsz valamit?

    VálaszTörlés
  3. Szépség és a szörnyeteg...
    Amúgy az a halvány lila lakk tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Régebben én is imádtam a Szépség és a szörnyeteg-et. :D
    Én is hiányolom a rúzsokat és a pirosítókat ebből a kiadásból. :S

    VálaszTörlés
  5. hát én esküszöm venni fogok olyan körömmatricát iszonyatosan jóóóóóóó !
    nekem a mackótestvér és a bamibi :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon érdekes a kollekció! Az a piros körömlakk gyönyörű! :)
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  7. kicsit túlzás hogy ilyenekről húzzák le a sokadik bőrt, de amúgy a piros lakk csodás. amúgy várom a filmet, hófehér és a vadász, jún 1 ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)