NYC termékek amikre érdemes beruházni

Összegyűjtöttem azokat a New York Color termékeket, amik szerintem nagyon jók és amikről szinte csak pozitív véleményeket lehet olvasni.


Smooth Skin kompakt púder és porpúder. Mindkettőt használom, a porpúdert csak itthon, ecsettel viszem fel, a kompakt púder pedig mindig nálam van. A világos bőrömhöz nehéz púdert találni, de a Translucent (átlátszó) árnyalat tökéletesen bevált.


Cuki kis tubusos szájfény, rengetegen dicsérik az illatát, a csillogását és a színeit. Amolyan táskába bedobós termék.


Ajakszínező filcek. Rengeteg pozitív véleményt olvastam róluk és a swatchok alapján bizony sok drágább terméket is lenyomnak.


All Day Long alapozó. Bőrkiegyenlítő, vitaminos alapozó, sokan dicsérik a fedését és a hosszan tartó hatását.


Folyékony tus. Nagyon szép fekete színe van, precíz vonalat lehet vele húzni.


A márka új, hatalmas kefés spirálja nagyon emlékeztet a Rimmel Scandal'Eyes-ra, viszont a tesztek alapján jobb. Hosszú, dús és ívelt pillákat ígér. Viszont a nagy méretű kefe miatt, csak biztos kézbe ajánlom.


High Definition filces tus. Precíz felvitelt ígér, és azoknak is ideális, akik nehezen boldogulnak a klasszikus vagy zselés tusokkal.


Használtok valamilyen NYC terméket? Milyen tapasztalataitok vannak?

Megjegyzések

  1. Eddig nem ismertem ezeket a termékeket, de egyre szimpatikusabbak :-)
    Egy rúzsom van, az nagyon bejött, és most az ajakszínező filcekre is kíváncsi lettem!

    VálaszTörlés
  2. Nekem egy körömlakkom van tőlük. NYC Prince Street
    (247)
    Két rétegben tökéletesen fed, jó vele dolgozni, gyorsan szárad még a második réteg után is és a negyedik napon kezdett kopni.
    Egyszóval, szeretem.

    VálaszTörlés
  3. jaj de cuki ez a masnis kurzor... :D

    Nekem NYC cuccokból eddig csak egy szájfényem van, jól hidratál, elég tartós is, de engem zavar az intenzív illata. Azt hiszem hamarosan viszont beruházok újabb NYC cuccokra :D

    VálaszTörlés
  4. Szívesen kipróbálnám őket, érdekel ez a termék!
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  5. Elég világos mondhatni fehér bőrű vagyok, de ha neked bevált lehet én is teszek egy próbát az alapozóval. :D

    VálaszTörlés
  6. ajakszínező filceknek jók a szinei :)

    VálaszTörlés
  7. nincs NYC termékem, de az ajakfilceket kipróbálnám.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)