A nap szettje

A mai nap szettje egy kényelmes, meleg, kicsit bohókás őszi szett, amit viselhetsz rohangálós napokon. Íme egy példa arra hogy akkor csinos lehetsz ha zsúfolt a programod. ;)

casual blue



Ehhez a szetthez szükséged lesz két alapdarabra. A kedvenc farmerodra, ami tökéletesen áll rajtad, és egy basic-felsőre, amit megvásárolhatsz minden nagyobb ruhamárka üzletében. (H&M, Zara, C&A, Takko, stb) Egy szép és meleg kardigán jól jön őszre és télre. Minél vékonyabb vagy, annál vastagabb anyagút válassz. Ha magas vagy akkor jöhetnek a hosszú fazonok, ha alacsonyabb a termeted, akkor a rövidebbek. Ha telt az alakod, akkor válassz finomabb kötésű darabokat, semmiképpen sem dupla soros gombolásút és/vagy alul szűkítettet.
A szetthez én egy brit zászló mintás táskát és egy sötétkék wedge-sneakert választottam. Ékszernek pedig egy cuki baglyos fülbevalót, ami mellé nem is kell más kiegészítő.
Parfümök terén én valami télies illatos választanék. Mivel a szett alapszíne a kék, ezért egy sötétkék csillámos lakkot illesztettem az összeállításhoz.


Style:
  • Farmer: H&M 
  • Felső: Mango
  • Kardigán: Tally Weijl 
  • Táska: Pull&Bear 
  • Cipő: Deichmann
  • Fülbevaló: Claire's 
Beauty:
  • Parfüm: Avon "Outspoken by Fergie" 
  • Körömlakk: Essence
  • Alapozó: NYC 
  • Korrektor: Essence
  • Púder: Essence
  • Pirosító: L'Oréal 
  • Szemceruza: NYC 
  • Tus: Catrice 
  • Spirál: Essence
  • Rúzs: Rimmel 
  • Szájfény: Rimmel 
A szetthez passzoló egyszerű de látványos smink elkészítése: Tiszta, hidratált bőrre vidd fel az alapozót, amit körültekintően oszlass el főleg a hajvonal és az áll részein. A bőrhibákat és sötét karikákat fedd el korrektorral. Ezután jöhet egy kis átlátszó púder a természetes hatásért.
Ha kék vagy barna a szemszíned, akkor kék szemceruzával és tussal még inkább kiemelheted. Húzd ki a szempilláid vonalát a szemceruzával, majd húzz egy szép, nem túl vastag tusvonalat. Ezután jöhet két réteg spirál és egy kis pirosító az arcodra. Végezetül egy szép, élénk rúzs és/vagy szájfény.

A szetthez illő frizura egy egyszerű "bun" azaz konty. Itt találjátok az elkészítését. 2.15-nél kezdődik a tutorial.

Mit szóltok ehhez a szetthez? Használtok színes tust és szemceruzát? :)

Megjegyzések

  1. Jó ez a szett!!Nekem csak a táska nem jön be!

    VálaszTörlés
  2. A táska nem tetszik, de egyébként nagyon tetszik, teljesen az én stílusom :D

    VálaszTörlés
  3. Aaaaaaaaaa!! :O Gyönyörűűűű! Már fáj a szííííívem, olyan nagyon jó szettek állítasz össze!! :OO *-*

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik ez az angolos beütés :) szeretem a színes tusokat és szemceruzákat, mert azokkal is sokat lehet dobni a kinézeten, és hát változatos... :)

    VálaszTörlés
  5. imádom !! nagyon jó és az én stílusom *-*

    VálaszTörlés
  6. Úhhhhh nagyon csinos kis szett !

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik ez a szett :)
    Ilyen baglyos fülbevaló nekem kell! :DD

    VálaszTörlés
  8. A táska kivételével minden tetszik.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon édes ez a szett de a fülbevalót lecserélném az nem én vagyok!
    Használok színes tust és ceruzákat, főleg a kék és zöld árnyalataiban.... hisz hideg kék a szemem:DDD

    Emmi

    VálaszTörlés
  10. Nekem a sminkek jobban tetszenek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)