A nap szettje

A tél már itt kopogtat az ajtón, pedig még Halloween sem múlt el. :( Íme egy meleg, vidám és kényelmes szett erre a hideg, hólatyakos-esős napra.

teal the world



A zöldeskék avagy angolul "teal" szín nagyon sok más árnyalattal variálható. Én ezúttal bézses-homokszínekkel párosítottam. Egy meleg pulcsit kapott maga mellé a nadrág és egy kényelmes bokacsizmát. A táska olyan szép hogy akár designer darab is lehetne és többféle módon tudod hordani. A prémszegélyes kabát karcsúsított dereka kecsessé teszi az alakod.
Ékszerek terén egy különleges fülbevalót és egy feltűnő gyűrűt választottam. Visszafogott de karakteres darabok.
Én a szetthez a nadrág színével megegyező lakkot választanék, de egy szép nude árnyalat is tökéletes hozzá. Az összeállításhoz szerintem egy fűszeresebb, erőteljes parfüm passzolna.

Style:
  • Nadrág: Tally Weijl 
  • Pulóver: Mexx
  • Kabát: Tally Weijl 
  • Táska: Mango 
  • Bokacsizma: Pull&Bear 
  • Fülbevaló: Mango 
  • Gyűrű: Mango 
Beauty:
  • Parfüm: Pussy Deluxe "Velvet Kitten" 
  • Körömlakk: Catrice 
  • Alapozó: Catrice 
  • Korrektor: NYC 
  • Púder: Rimmel 
  • Pirosító: Catrice
  • Zöld négyes szemhéjpúder: Manhattan 
  • Barna négyes szemhéjpúder: L'Oréal 
  • Szemceruza: L'Oréal 
  • Szempillaspirál: Essence
  • Ajakápoló: The Body Shop 
  • Szájfény: Rimmel 
A vegyes bőrrel ebben a hideg időben nem könnyű boldogulni. A legjobb megoldás ha hidratáló alapozót vagy BB Cream-et használsz és a zsírosodásra hajlamos részeken picit vastagabban viszed fel a mattító hatású púderod.
Én ehhez a szetthez egy lágy barna szemsminket képzelnék el pici csavarral. Az alsó szempillák tövébe vigyél fel a nadrág színével megegyező árnyalatot. Ettől különleges és ragyogó lesz a sminked.
Hideg időben fontos az ajkaid ápolása is. Este fogkefével dörzsöld át az ajkaidat, de csak finoman, majd kend be őket vastagon ajakápolóval. Másnap sminkelés előtt jöhet még egy kis ajakápoló majd egy nude szájfény és kész a tökéletes smink ehhez a csodaszép szetthez.

A szetthez szerintem szuperül passzolna egy masni alakú konty. Én nagyon szeretem így viselni a hajam, a legjobb viselet hajmosás előtti napon. ;)

A lenti videóban megtanulhatjátok elkészíteni rövidebb és hosszabb hajból is. ;)



Ugye nem is bonyolult? :)

Tipp: Ajakradírt készíthettek 1 kiskanál mézből, 1 teáskanál kristálycukorból és egy teáskanál olívaolajból. ;)

Mit szóltok a szetthez? Tetszik nektek a masnis konty? Viseltétek már így a hajatokat? :)

Megjegyzések

  1. A kabát kivételével tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon, nagyon tetszik az összeállítás!!! *-*
    A kabát annyira nem tetszik... Ha választanom kéne, a sminkcuccokat, azt a gyönyörű kötött pulcsit, és a táskát akarnám a legjobban! :)) :D

    VálaszTörlés
  3. A pulcsi és a csizma a kedvencem a szettből.
    Nem viseltem még így a hajamat, mert már jó ideje rövid hajam van.

    VálaszTörlés
  4. aranyos szett, és a masnis haj nagyon jó *-*

    VálaszTörlés
  5. nekem a kabát nagyon nem tetszik

    VálaszTörlés
  6. úú az a frizura! :) nagyon tetszik, és tényleg nem bonyolult...a szett is nagyon jó lett

    VálaszTörlés
  7. A kabát nem jön be :s de a konty édes ! :)

    VálaszTörlés
  8. jó ez a szett egyedül a kabát nem tetszik!Néztem már régebben ezt a videót én is, nem lehet nehéz elkészíteni.Nem viseltem még így a hajam, de megcsinálnám.

    VálaszTörlés
  9. A kabát és a pulcsi kivételével minden tetszik. A masnis konttyal már régebben próbálkoztam.:)

    VálaszTörlés
  10. csak a pulcsi meg a csizma tetszik (:

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon jó kis összeállítás :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)