OOTD-Elegáns szett, frizura+smink

Kértétek hogy tegyek fel elegánsabb szetteket is. Nos a következő szettet egy vacsora alkalmával viseltem. Szerettem volna valami ősziesebb, arany-bronz-barna szettet és a smink terén is ezekben a színekben gondolkodtam.
A fotók nagyon rossz minőségűek de remélem azért a lényeg látszik majd rajtuk.


 A fenti képen még nem készült el a frizurám. A miniruhát nagyon szeretem, olyan kis retrós a pöttyökkel és a színekkel. Plusz teltebbnek tűnök benne. ;)

Ruha: Mayo Chix
Leggins: Tally Weijl
Cipő: Tally Weijl

A táskámat elfelejtettem lefotózni, de néhány saját szettes bejegyzéssel ezelőtt már láthattátok. A rózsaszín kockás ruhámmal viseltem. ;)


A sminkem egy arany-bronz smink volt, pici pirosítóval és nude ajkakkal. Egyszerű, de szerintem elegáns. :) A szemsminkhez a Miss Rose arany-bronz palettáját használtam.


Itt pedig egy kép a frizurámról. Magyarul azt hiszem lágy-hullámos hajnak lehetne nevezni. Valami egyszerű, de nőies frizurát szerettem volna, ami nem tűnik túl "megcsináltnak". Hát ez lett belőle :)

A közeljövőben lesz majd picit látványosabb bulizós szett és smink is, igérem. ;)

Mit szóltok ehhez a szetthez? :)

Megjegyzések

  1. Csini voltál, a hajad nekem is tetszik :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a ruha nem annyira tettszik, neked jól áll, de én nem venném fel. :D Viszont a hajad és a sminked abszolút elnyerte a tetszésemet! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon klassz outfit lett! A hajad és a sminked külön tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a ruhád :D

    VálaszTörlés
  5. Csinos vagy, a cipőd nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Az a ruha.... isteni!!!A sminked is nagyon jó, bár árnyalatokat nem látok:(

    Emmi

    VálaszTörlés
  7. A ruha nekem nem nagyon tetszik, de a hajad nagyon szép.:)

    VálaszTörlés
  8. jó lett a sminked!!tetszik!!

    VálaszTörlés
  9. A ruha jó, de nálam nem elegáns kategória. A hajad viszont tök jó

    VálaszTörlés
  10. Csinos vagy! :) A sminked és a hajad nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  11. Valóban csinos összeállítás, a hajad tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)