Nagy Újévi nyereményjáték!!!



Sok levelet, kommentárt és megjegyzést kaptam azért mert a karácsonyi nyereményjáték kommentárokhoz volt kötve. Ezért úgy döntöttem ezúttal picit változtatok a szabályokon, hogy mindenki elégedett legyen. :)

Nyeremények:


  •  5 db Lora körömlakk
  • Miss Rose paletta
  • Christina Aguilera Secret Potion parfüm 
  • Essence púderecset
  • Essence szemhéjpúderecset
  • Essence Smokey Eye ecset
  • műszempilla
  • Lora pigment 
  • körömdíszítő flitter (lila szív alakú)


A paletta. 9 szemhéjpúder és két pirosító található benne. A szemhéjpúderek gyöngyház, csillámos és holografikus finisűek. A pirosítók egyike meleg tónusú a másik pedig hidegebb árnyalat.

Szabályok: 
  • Légy a blog rendszeres olvasója!
  • Kommentárban írd le hogy milyen néven követed az oldalt és mi tetszik leginkább a blogon, mit látnál szívesen! 
Plusz esélyek: 
  • +1 esély jár annak aki kiteszi a legfelső képet a blogja oldalsávába és ír róla egy rövid bejegyzést. Tehát kiteszed a játékot és írsz is róla! Linket kérek! (Plusz esély gyűjtő blogok kíméljenek!) Ha nincs blogod akkor fb megosztás linkkel. 
  • +1 esély jár annak aki a játék időtartama alatt minden bejegyzéshez ír kommentárt. A kommentár legalább 3 szó legyen, névvel. Tehát minden bejegyzéshez!
Összesen két plusz esély szerezhető, de ha valakinek valami nem érthető vagy nem világos, akkor kérdezzetek nyugodtan! :) 

A játék vége: 2013.02.01

Megjegyzések

  1. úúristen mennyi ajándééék :))
    szeretnék értük játszani :)
    Réks néven követlek, köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Lemaradt, hogy a polyvore-os bejegyzések tetszenek, tetszik ahogy összeválogatod a dolgokat, mindig van ami tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. nem semmi "kis" csomag...:D
    christinee91 néven követlek, és tetszik az, hogy nagyon gyakran teszel ki posztokat, mindig van mit olvasgatni, érdekesek a témák és változatosak:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen a nyereményjátékot, szeretnék jelentkezni, djkatybeauty.blogspot.com néven követlek. A kedvenceim a ruhás összeállításaid, sok szépséget látok mindig Nálad.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szeretnék jelentkezni, Fanni néven követlek. Legjobban a ruha összeállításos bejegyzéseid tetszenek.:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  6. Wow, nagyon jó kis csomi! :)
    Szülinapomra tök jó lenne megnyerni! :))) :$

    xstrawberrykissx néven követem a blogodat.
    Nagyon szeretem a Rossmann akciós és azokat a bejegyzéseidet, ahol egy-egy Outfitet mutatsz be, igyekezve, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő és tetsző darabokat, stílusokat. :))
    Ja és még szeretem a havi kedvenceidet bemutató bejegyzéseidet is! :))

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    zsoXcore néven követlek. Az outfit-ötletek tetszenek a leginkább.

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Nagyon tetszenek a nyeremények, remélem, hogy én leszek a szerencsés :P
    Rendszeres olvasód vagyok Adryenn Beauty néven :)
    Nagyon szeretem a DIY, Tippek és az Outfit ötleteket :)

    VálaszTörlés
  9. Én is szeretnék jelentkezni a játékra. Én a szettes bejegyzéseket szeretem nálad ^^

    VálaszTörlés
  10. Húú, ez aztán a csomag! :-)
    Erre (is) szeretnék jelentkezni, most azt hiszem nem fogok lemaradni a közepén
    PAncsi néven követlek, a Polyvore összeállítások a kedvenceim (gondolom sejtetted :-))

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Köszi a játékot, nagyon szuper csomagot állítottál össze, és igazán bőkezű voltál :)
    Nikóca T. néven követlek, és nekem is a Polyvore összeállításaid tetszenek a legjobban, szuper érzéked van hozzá :)

    VálaszTörlés
  12. Szija!

    hajnoca3 néven követlek a blogodon!

    Jó lenne nyerni, csodás ajik vannak itt! :) Tetszik a blogod hangulatvilága, meg aranyosnak is tartalak,de amúgy a követős játékokon mikor mindenhova kellett komment én sem tudtam részt venni, mert nem mindig van időm mindenhez írni :(

    VálaszTörlés
  13. Hűűűű mennyi minden.:D
    reka0804 néven követem a blogod, és legjobban az outfit-es bejegyzéseid tetszenek.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Petra világa néven követlek.
    A zsákmányos és tesztes bejegyzéseket szeretem.

    VálaszTörlés
  15. Szia! Kinga Horváth néven követlek.Nagyon szépen köszönjük a játékot gyönyörű a paletta is és az összes többi nyeremény.

    VálaszTörlés
  16. szia! szeretnék jelentkezni a játékra :) Bukovinszki Dóra néven követlek és megpróbálok majd minden bejegyzéshez írni kommentárt, de csak simán Dórii néven szoktam, ami remélem nem baj :)

    VálaszTörlés
  17. Szeretnék jelentkezni! Agcsok néven követlek :p :D

    Már sokszor leírtam mi tettszik, most például az tettszett, hogy amikor benyomtam a gépet gondolkodtam, hogy vajon mit vegyek fel szilveszterre és lám .. :D mintha a gondolataimban olvasnál! :D Szuper a blog !

    VálaszTörlés
  18. milyen sok szép van itt! :)

    LájkosGirl néven követlek és legjobban az potfit és polyvore összeállítások tetszenek

    VálaszTörlés
  19. Huhuhúúúú! De jók a nyeremények.
    rendszeresen olvaslak már egy ideje Csillám Lány néven.
    Szeretem a blogodon az outfiteidet,és hogy mindig ajándékozol valamilyen nyereményjáték formájában. :)
    Köszi a lehetőséget, :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Én is jelentkeznék a játékra, hátha most sikerül nyerni... :)
    Váczi Ági néven követlek.
    Igazság szerint a Te blogod volt az első amit elkezdtem olvasni, és maradok is :) Minden nap itt kezdek :) Nincs is olyan a blogon ami nem tetszik! Szeretem nagyon az outfit-es bejegyzéseket, jól variálod a ruhákat, szépen sminkelsz! :) És az sem zavar, ha nem olyan jó minőségűek a képek :) Ezen kívül nagyon tetszenek a polyvore-s összeállításaid is, jó belőlük ötletet meríteni :)
    Megosztottam fb-on is a játákot: https://www.facebook.com/agnes.vaczi.7
    Ezen kívül valószínű, hogy mindenhez fogok írni is :)
    Mindent megteszek, hogy megnyerjem :) Eddig még nem sikerül nyerni, de nem adom fel :) Szép zárása lenne ez a nyeremény a vizsgaidőszaknak! :)

    Üdv: Ági

    VálaszTörlés
  21. Uhaaa ezt nem lehet kihagyni!:)Szeretnék jelentkezni,dasha néven követlek.Nagyon Boldog Újévet! Köszönöm a játékot!:)

    VálaszTörlés
  22. szia :)
    zsanci néven követlek és a blogom oldalsávjába is kitettem a képet +1 esélynek ^^

    VálaszTörlés
  23. Szia! Ismét nyereményjáték? :O :D Fantasztikus vagy! Köszönjük a lehetőséget újra és újra. :)

    93dorisz néven követlek már régóta, kitettem a blogom oldalsávjába a képet és bejegyzést is írtam róla itt: http://beautoholic.blogspot.hu/2012/12/ujevi-nyeremenyjatek-by-moonangel.html
    A másik + esélyt meg meglátjuk, tudom-e teljesíteni. :D

    Ami a legjobban tetszik a blogodban, az a rendszeresség, ami nekem például nem előnyöm. Nagyon tetszenek a bejegyzéseid, különösen a Copy Cat, Fashion Art, Beauty / Fashion Police. Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  24. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra :) L néven követlek, tetszenek a divattal kapcsolatos bejegyzések, lehetne több személyes. Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Most találtam meg a blogodat, ezek a szerkesztek outfitek egyből nagyon megtetszettek.Tovább is olvasom gyorsan.:)
    Krisztinka névvel iratkoztam fel.
    Köszi

    VálaszTörlés
  26. Szia ! :)
    Vivi♥ néven követlek
    Hát nem tudok konkrét dolgot mondani ,mert minden tetszik a blogodban :) Én teszteket szeretnék látni , esetleg körmös posztokat.

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Mea néven követlek, minden tetszik a blogodban, talán több körmös bejegyzés elférne.

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  28. OMG,a CA parfümnek nagyon örülnék, remélem szerencsés leszek... :D ;)
    Nóra néven követlek és az outfites, divatos bejegyzéseid a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Tetszik, hogy annyi poszt van és a ruhás összeállítások csodásak mindig! Anneke néven követlek egyébként. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Vincze Mariann néven követlek.
    A Fashion Police bejegyzéseidet szeretem és a Polyvore-os szetteket, mivel én is polymániás vagyok.

    Köszi a nagyon klassz játékot! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia, mich néven követlek,
    a ruhás összeállítások tetszenek, de én mindig sminket hiányolok mindenhonnan :D

    Nagyon cukik a nyeremények!

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Szeretnék jelentkezni. Eszti néven követlek. A ruhás összeállítások nekem is nagyon tetszenek. <3 :)

    VálaszTörlés
  33. Szia. Szeretnék én is jelentkezni. Suzanne néven követlek. A ruha összeállítások tetszenek a legjobban, és a legszívesebben pl a Bécsi kiránduláshoz hasonló személyesebb posztot látnék még szívesen:)

    VálaszTörlés
  34. Szia.
    Szeretnék jelentkezni a játékra. p.kriszti93 néven követlek, és a ruhás összeállításokat, outfiteket szeretem a legjobban.
    Köszi a játékot és Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés
  35. Szia.

    Monika néven követlek.
    Az outfit posztok, és a praktikáid tetszenek a legjobban, pl., hogyan távolítsuk el a csillámos, pelyhes körömlakkot :)
    Köszi szépen a játékot :)

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek, és a szettes bejegyzéseid tetszenek a legjobban. Rúzsos bejegyzést szívesen látnék. :)

    VálaszTörlés
  37. Szia.
    Szeretnék jelentkezni a játékra. RReka néven követlek. Szeretem a nap szettje című bejegyzéseket és az OOTD bejegyzéseket. :)
    Köszi a játékot, boldog új évet!

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    A nyeremények egyszerűen elképesztőek! Luca Takács néven követem a blogodat! Ami a legjobban tetszik a blogodban az a napi szettek! Nagyon klasszak! :)
    Köszi a játékot, és további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Anikó Faragó néven követlek.
    Ami tetszik a blogodon az Outfitek és a DIYes bejegyzések.
    Kitettem a blogoldalsávjába a játékot itt a link: http://ancsa97.blogspot.hu/
    Szuperek a nyeremények.:)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  40. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  41. Jelentkezem a játékra!!
    Zsuzsa Vámosi néven követlek
    Imádom a körömdíszítős és terméktesztes posztokat! Jöhetnek :)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Bloggerina Bellala néven követlek, és nekem is "A nap szettje" posztok a kedvenceim, de a tesztjeidet is szívesen olvasgatom :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Jelentkezni szeretnék a játékra.
    Fallen Angel néven követlek.
    A blogban legjobban a körmös bejegyzéseket szeretem, és még tetszenek az oldalsávban a videók. :)
    Blogomban írtam bejegyzést, oldalsávban is kinnvagy: http://lakk-lak.blogspot.hu/2013/01/jatek-moon-angelnel.html
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  44. szia!
    én is szeretnék játszani, zombiecanfly néven követlek és a körmös posztok tetszenek a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    Smiley Rencsi néven követlek és legjobban A nap szettje tetszik, olyan jól tudod összeválogatni a rucikat és kombinálni a sminkeket! :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Manna (mannakörmök) néven követlek.
    Tetszik a blogod, de én örülnék, ha több körmös bejegyzésed lenne. (:

    VálaszTörlés
  47. Sziaa!
    Nagyon tetszik a nyeremény, és szeretnék jelentkezni a játékra!
    Yvcsi néven követlek és az outfit összeállításaid tetszenek a legjobban!
    Szép napot! : )

    VálaszTörlés
  48. Szia!

    Carol21 néven követlek.
    A nap szettje rovataid tetszenek a legjobban.

    VálaszTörlés
  49. Szia
    Mia Angel néven követlek
    Megosztotam a játékot és írtam is róla: http://tundercica.blogspot.hu/2013/01/nyeremeny-jatek.html

    Nap szettje posztok tetszenek:D

    VálaszTörlés
  50. Szia ! :) Athina néven követlek.
    És nagyon tetszenek a ruha összeállítások :)
    És a nyeremények is nagyon jók! :)

    VálaszTörlés
  51. Szia!! :) vikike99 néven követlek. Nagyon tetszik a blogod, mert érdekesek, és figyelemkeltőek a posztok. Sok sikert a továbbiakbn! :) (De jó lenne megnyerni....)

    VálaszTörlés
  52. Szép kis nyereményjáték:)
    anita nita néven követlek :)
    e-mail címem: anita1226@indamail.hu

    Nagyon jó blogod van.Az outfittes posztok a legjobbak!!:)

    VálaszTörlés
  53. Azta, mennyi szépség!
    Szeretem az outfit posztokat.
    Nixon néven követlek
    yarrick@citromail.hu az elérhetőségem

    VálaszTörlés
  54. Szuper a blog, sminkes outfites posztokat imádom!
    Tímea szügyi néven követlek, szugyitimea@gmail.com

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    Most találtam rá a blogodra, gyorsan át is néztem néhány korábbi bejegyzést, nagyon tetszenek azok a posztok, amikor napi szetteket állítasz össze és nem csak ruhákat,cipőket,táskákat, hanem sminkcuccokat is beraksz a képekbe! Jó ötletek!
    Még biztos tovább fogok böngészni az oldaladon!
    Gabica és Zsuzsa néven követlek
    Amit szívesen látnék még azok a te saját outfitjeid pl. megvalósítva azok amiket szettekben ajánlasz (persze nem hajszál pontosan ugyanazokkal a darabokkal, amik a képeken vannak, hanem, hogy egy átlagos ruhásszekrényből miket lehet összehozni) :) remélem értehtő voltam :D

    VálaszTörlés
  56. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  57. úúú.. én még csak most találtam rá a blogodra, és imádoom :)
    a DIY posztokat imádom, de azért a körmös bejegyzések mindent visznek :P várom a folytatásokat :D
    a blogodat cs.szandraa néven követem :)

    VálaszTörlés
  58. Szia,
    szeretnék jelentkezni a játékodra :)
    Zsanett Fábián néven követlek és az outfit posztjaidat szeretem :)

    VálaszTörlés
  59. Szia! Tündérkirálylány néven követlek, és ami nagyon tetszik a blogodban, az az hogy hosszú posztokat teszel közzé (imádok olvasni), és leköti a figyelmem, nagyon érdekesek. A legjobban az outfites bejegyzések tetszenek.
    Facebookon megosztottam a játékot:
    https://www.facebook.com/szemanorsi
    (a fb oldaladról osztottam meg).
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  60. és én lettem a 200. követő!! :)) puszi

    VálaszTörlés
  61. Bocsi, Tündérkirálylány néven írtam a bejegyzést (a legutolsót), viszont rosszul írtam, mert nem ezen a néven követlek, hanem Orsi Szemán névvel.Ha a Tündérkirálylányra kattintasz, látszik hogy én vagyok:) Már átírtam Orsi Szemánra, fb-on is ezen a néven követlek. Bocsi a kellemetlenségért, remélem nem kizáró ok ez:)

    VálaszTörlés
  62. Szia!
    Zenzen néven követlek, email címem violafur@gmail.com
    A polyvore-os dolgok nekem is tetszenek, de nemcsak a Nap szettjeit, hanem bármilyen szösszenetet/összeállítást:)

    VálaszTörlés
  63. Szia!
    rone2122 néven követem a blogod és a legjobbak az outfitek!! :)

    VálaszTörlés
  64. Én is jelentkeznék!
    Nagyon tetszenek a nyeremények, viszont az essence "smokey eye" ecsete nekem is meg van!
    Köszi a játékot!
    Aniiiipooser néven követlek!

    VálaszTörlés
  65. Szia!
    Nagyon tetszik a csomag, szeretném megnyerni.
    Dragus Julia néven követlek, és imádom az outfittes bejegyzéseket de a legjobban a haulos bejegyzéseket.
    Nagyon értelmesen és szépen irsz, szoval imdlak követni!
    Facebook oldalom Julia Dragus.:)
    A blogom: juliasownlife.blogspot.ro
    Irtam a nyereményjátékról egy bejegyzést, de mivel még friss a blog, háát...
    NA mindegy jó lenne ezt a kis csomagot megnyerni :D

    VálaszTörlés
  66. Szia! Most találtam rá a blogodra és azonnal megtetszett, mert nem az a sablonos kinézetű, nagyon sok dolog van rajta és mégis áttekinthető. :) Szóval ez az ami tetszik benne. A polyvore szettek e kedvenceim de szívesen látnák még több saját szettes bejegyzést is.

    Vass Éva néven követlek és megosztottam fb-on a játékot is.

    http://www.facebook.com/eva.vas.56

    Próbálok kommentárt írni minden cikkhez is majd. :)

    Jó lenne megnyerni ezt a csomagot, sok dolog van benne, amire régóta vágyom. :)

    Sok további sikert kívánok! :) Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  67. Szia!

    Judit néven követem a blogodat.
    Facebookon Judit Halmosi néven.

    Az outfit bejegyzéseidet szeretem a legjobban,de beauty témájú bejegyzéseket is szívesen olvasok. :)
    Nagyon örülnék,ha én nyerném meg ezt a csomagot,mert sok hasznos dolog van benne. :)
    Igyekszem minden bejegyzésedhez kommentárt írni. :)
    Köszi a lehetőséget!
    Judit

    VálaszTörlés
  68. Szia!
    Dori435 néven követem a blogod.
    Az outfites és körmös bejegyzések tetszenek legjobban.:)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  69. Pótlás: a mit látnék szívesen kategóriában kicsit több smink- és manikűrképet jó lenne. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)