Inspiration #7

Remélem, hogy mindenkinek csodásan teltek az Ünnepek és kipihenve, feltöltődve vágtok bele az új évbe. Szinte mintha csak tegnap lett volna, hogy az első karácsonyi dekorációk megjelentek az üzletek kirakatában, amikor még javában az őszben jártunk, most pedig ismét egy új év elején vagyunk. Túl gyorsan eltelt ez a néhány csodás hét, a december, ami nekem az év egyik legkedvesebb hónapja. De ha visszatekintek az elmúlt évre, minden hónapra jutott valami emlék, valami apró kis csoda, amire szívesen gondolok. Voltak nehézségek, de túljutottunk rajta. Voltak problémák, de végül minden megoldódott. Voltak olyan pillanatok, amikor nagyon-nagyon elegem volt, de aztán vettem egy nagy levegőt és minden ment tovább úgy, ahogy mennie kell. Nem szeretek elégedetlenkedni, arra gondolni, hogy mi az ami nem sikerült az adott évben, csakúgy, ahogy fogadalmakat sem teszek már évek óta január elején. Helyette, inkább összegyűjtöttem magamban néhány dolgot, amit szeretnék ebben az évben elérni, a realitás talaján maradva. Így tettem tavaly is, és szinte mindent sikerült megvalósítani amit elterveztem. Rengeteg csodás helyre eljutottam az elmúlt évben és úgy érzem emberként a magánéletben, a munkahelyemen és bloggerként is jó helyen vagyok és folyamatosan fejlődöm. 
Nektek is csodás új évet kívánok! Tele élményekkel, szeretettel, nevetéssel és csendes, békés percekkel, amikből egyre kevesebb van ebben a rohanó világban. Ne felejtsétek el, hogy egy pillanat nem akkor tökéletes, ha Instagram fotó formájában történik meg és többezer like érkezik rá. Néha csak te magad éled meg, vagy épp azért tökéletes, mert a megfelelő személyekkel osztod meg. Az emberi értékeket nem a követők számában mérik és irigyelt, csillogó social medián megosztott életek sokszor üresek és céltalanok, míg az egyszerű, nem beállított fotók mögött, amik csak néhány emberhez jutnak el, igazi boldogság és egy teljesen megélt pillanat lakozik. 
Ezzel a néhány gondolattal és a következő pár hangulatos képpel szeretném megkezdeni az évet itt a blogon. Remélem idén is velem tartotok! 😊


 Nagyon élveztem azt a néhány havas napot december elején, bár jó lett volna, ha karácsonyra nem olvad el az összes hó. Sikerült néhány nagyon jó képet készítenem azon a napon, amikor leesett a hó. 


Nálatok milyen színű volt a karácsonyfa? Nálunk a nagyobb élő fenyőfa arany és fehér színeket kapott, míg a pici műfenyőnket bronz és arany színekben pompázik. Anyukámnál pedig piros és ezüst díszek kerültek a fára.


Nagyon tetszik ez a kis medál. 


Csini! 


Nagyon szeretem ezt a képet. 


Habár a virágboltokban szebbnél szebb koszorúk jelennek meg minden évben, nekem még mindig az egyszerű tobozkoszorúk a kedvenceim. Én is ilyet készítettem, csak natúr tobozokkal. 


Csodaszép ez a bokacsizma. 


Imádom az év ezen néhány napját, amikor még megvannak a karácsonyfék és az ünnepi fények. 


Gyönyörű ez a mani!


Hangulatos és bájos ez a kis konyha. 


A tavalyi év végének egyik legszebb emléke számomra a prágai advent volt. Csodás város, ahová idén biztosan visszamegyünk még néhány napra, felfedezni a múzeumokat, a sok csodás éttermet és még több kürtöskalácsot enni. 😋





Szupersikkes


Ti szeretnétek még egy kis havat? 


Csodaszép és ragyogó smink. 


Imádom az ilyen kabátokat. 


Ha valaki csak annyit mond, hogy fahéj és krémsajt, én már meg vagyok véve kilóra. 😀


Ez valami fantasztikusan gyönyörű!


A havas vidék valami varázslatos, de a városok is gyönyörűek a hóesésben. 


Ez a kesztyű-süti szerintem nagyon cuki. 




Téli álomház.


Ettetek ma lencsét? Én egy sima klasszik lencsesalit készítettem, de év közben néha főzök hasonló curryket vagy fasírtot is lencséből. 


Nagyon csini ez a szoknya. 


Bejön ez a színkombináció. 


Én november közepe óta etetem a madarakat, és amikor havazott, a közeli erdőbe és parkba is vittem ki néhány faggyúgolyót. Ha tehetitek, ti is tegyetek így. Nektek csak egy müzliszelet ára, de a sok kismadárnak napokra elegendő élelem. 

Boldog Új Évet Mindenkinek! 

Képek: Pinterest



Hogy telt számotokra 2018?Mik a terveitek erre az évre? Melyik kép volt a kedvencetek?


Megjegyzések

  1. Kicsit megkésve, de neked is boldog új évet! :)
    Gratulálok a blogod új külsejéhez, igazán profi lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Molly! Köszönöm! Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)