Avon True Luminous Pirosító Teszt/Vélemény


Idén tavasszal az Avon egy csodaszép limitált kiadású pirosítót dobott piacra. A True Luminous egy nagyon mutatós virágos dombornyomatot kapott, ami miatt napokig csak nézegettem, mert nem volt szívem belenyúlni, de aztán végül persze kipróbáltam, hiszen a színe is gyönyörűséges, igazi üde, tavaszi árnyalat. Ha kíváncsiak vagytok rá, olvassátok el a teljes bejegyzést, amiben élesben viselve is megmutatom a terméket. 



A pirosító egy lila karton dobozban érkezik. A pant egy átlátszó műanyag védi, hogy a pirosító ne porozzon fel a tükörre. Jól és biztosan záródik, így utazásra is tökéletes, a kis tükör még egy sos-sminkigazításra is alkalmas. 


A színe számomra az igazi klasszikus pirosító árnyalat. Picit mályvás mély rózsaszín. Nagyon természetes, nem túl hivalkodó és szerintem ez az a szín, amivel nem lehet mellélőni, ha valaki esetleg az első arcpírját szeretné megvásárolni. Ugyanúgy jól áll egy idősebb nőnek, mint egy tizenévesnek és bármilyen sminket jól kiegészít, legyen szó egy "no make up" hétköznapi sminkhez vagy akár egy merészebb, alkalmi sminkhez. 


A termék 10 gramm pirosítót tartalmat, ami szerintem nagyon sokáig elég, még akkor is ha valaki csak egy terméket használ. 


Az állaga nagyon kellemes, pár picit porol, ezért a felvitelhez nekem egy tömöttebb ecset vált be, ami kellően "megfogja" és szépen el lehet vele dolgozni. A pigmentáltsága közepes és nagyon szépen lehet építeni.


A tartósságát tekintve, rajtam egész nap kitartott, csak körülbelül nyolc óra viselés után láttam, hogy egy minimálisan megfakult a színe, de szerintem ha valaki használ sminkfixálót, akkor ezt is el lehet kerülni. 


Itt pedig élesben viselve láthatjátok. Szerintem nagyon szép, természetes hatása van. 


Összegzés: Szerintem egy külsőre is nagyon mutatós terméket kapunk, ha beszerezzük. Egy olyan árnyalat, ami mindenkinek jól áll és tényleg minden alkalomra kiváló választás, akkor is ha csak egy hétköznap szeretnénk picit színt az arcunkra vagy épp egy füstös smink mellé visszük fel. Közepesen pigmentált, így a kezdő sminkelők is könnyen boldogulnak vele és szerintem nagyon tartós is. Én nagyon megszerettem és biztosan el fogom használni. 

Értékelés: 5/5 

Nem tudnék egyetlen negatívumot sem kiemelni, én nagyon megszerettem, ha tehetitek, szerintem szerezzétek be, mert egy igazi alapdarab. 

*A terméket tesztelésre kaptam az Avontól, de ez nem befolyásolta a véleményemet.  

Ti kedvelitek az Avon pirosítóit? Milyen pírt viseltek a legszívesebben? 

Megjegyzések