A nap szettje

Ez a barackos-rózsaszínes árnyalat, ami a szettben uralkodik, nagyon divatos a szezonban. A vele készült összeállítást viselheted suliba, munkába, randira vagy szabadidős programra is.

cherry blossom girl



A szett átlagos magasságra és testalkatra készült, de ha alacsonynak érzed magad, választhatsz magassarkút vagy platform cipőt is hozzá. Ha teltebb az alakod, akkor a nadrágot cseréld ki egy sötétbarnára és válassz a szetthez egy barack színű sálat vagy kardigánt. ;)
Ez az összeállítás kecses, egyszerű és bájos, a csipkés felsőhöz nagyon jól illik a masnis öv, amivel teljesen megegyező árnyalatú a balerinacipő. A táska pedig a kardigán színével harmonizál. Egy ilyen szetthez felesleges sok ékszert felvenni. Egy szép karkötő vagy fülbevaló épp elég.
Én a nadrággal megegyező színű lakkot választottam hozzá és egy csajos, üde parfümöt.

Style:
  • Nadrág: Miss Sixty
  • Felső: Tally Weijl 
  • Kardigán: Mango 
  • Öv: Promod
  • Táska: Pimkie
  • Cipő: H&M 
  • Karkötő: Pimkie
Beauty:
  • Parfüm: Kylie Minogue "Pink Sparkle" 
  • Körömlakk: Essence
  • Alapozó: Essence Make Up To Match 
  • Púder: Essence Mattifying Compact Powder
  • Korrektor: Essence Cover Stick 
  • Pirosító: Essence Cherry Blossom Girl 
  • Szemceruza: L'Oréal Le Smokey
  • Szempillaspirál: L'Oréal Bare Naturale
  • Ajakszínező: Essence Cherry Blossom Girl 
A szetthez illő smink egyszerű és természetes. Használj a bőrtípusodnak és  bőrszínednek leginkább megfelelő alapozót. Korrektorral fedd el a bőrhibákat és az esetleges szem alatti karikákat. Ezután púderecsettel vigyél fel egy kevés púdert, főleg azokra a részekre koncentrálva, ahol ki szokott fényesedni a bőröd. Ezután jöhet egy barna szemceruza és spirál, ami hétköznapokon természetesebb hatású. Végül egy kis pirosító és egy kevés szín az ajkaidra.

A szetthez a jobb oldali oldalsávban lévő frizurák mindegyike tökéletesen illik. Ti melyiket választanátok? Masnis konty, fordított fonásos konty vagy laza hullámos frizura? :)

Megjegyzések

  1. szia!!ez az én szettem!! rózsaszínn!!!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó !! :DD a nadrág színe valami meseszép :)

    VálaszTörlés
  3. A naci nagyon tetszik, én kiengedve vagy összefogva tupirozottan hordanám a hajam, nem szeretem a kontyokat. :)

    VálaszTörlés
  4. A naci nagyon tetszik, én kiengedve vagy összefogva tupirozottan hordanám a hajam, nem szeretem a kontyokat. :)

    VálaszTörlés
  5. <3 abszolút viselném! Laza hullámos haj :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik,a laza hullámos frizurát választanám.

    VálaszTörlés
  7. Csodás szíek:D és csipke!
    A balerina meg a táska és a fatmer tökéletesen én vagyok! LAza és nőies Imádtam!
    Csakis a hullámos rövid frizura:D

    Emmi

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik ez a szerkó jó lenne egy ilyen barack színű naci de nekem úgyse állna jól.
    Nézegettem az Essence cuccokat és már ki volt rakva a Cerry-s de minden olyan drága volt. :S

    Móni

    VálaszTörlés
  9. Laza hullámos, most ez a mániám. :)
    Tökéletes őszi szett, én is nagyon szeretem a barnát. :)

    VálaszTörlés
  10. Ez az össze állítás nagyon közel áll a mostanság kedvelt színvilágomhoz.

    VálaszTörlés
  11. Ezt úgy ahogy van felvenném, szuperul néz ki

    VálaszTörlés
  12. de jó ez a szett:)
    Felvenném! :)

    VálaszTörlés
  13. Jó szett :) A nadrág színe nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  14. Húú kivétel nélkül minden tetszik!! És az a póló gyönyörű de sajnos nem láttam tegnap a boltban mert csipkés pólót kerestem

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)