Nyereményjáték!!! (Olvassátok el figyelmesen!)






Újabb forduló a kommentáros játékban! :) Ezúttal egy Catrice szemhéjalapozót és egy NYC szemhéjpúdert nyerhettek.

A szabályokat olvassátok el alaposan!

A játék ezzel a bejegyzéssel indul és november 5.-én éjfélkor ér véget, sorsolás másnap lesz!

Szabályok:

  • A játék időtartama alatt minden bejegyzéshez kell kommentárt írni, kivéve amikhez odaírom hogy nem számítanak bele a játékba! Ismétlem: Nem csak ide kell írni, hanem minden bejegyzéshez, tehát csak akkor jelentkezz ha hajlandó vagy mindenhová írni, máskülönben nem kerülsz be azok közé akik között sorsolok!!!!!
  • A kommentárt névvel jelölve kell írni, egy személy csak 1 névről írhat, ezt ip-cím alapján ellenőrzöm! 
  • A kommentár minimum 3 szó kell legyen! 
  • A játékból az előző nyertes, azaz Móni most kimarad, de természetesen ő is írhat kommentárt, ha szeretne. ;) 
  • Ha bármilyen kérdésed van, vagy valami nem világos, akkor ide, a mindig aktuális bejegyzéshez, vagy Formspringen várom a kérdéseidet!!! 
Plusz esélyek:
  • +1 esély jár annak aki megosztja nyilvánosan FB-on ezt a bejegyzést! Erről linket kérek! 
  • +1 esély jár annak aki kiteszi a blogján az oldalsávba a fenti képet, linkkel VAGY ír róla egy bejegyzést, mellékelve a linket!  Ha ezen esélyek valamelyikével élsz, akkor linkeld be a blogod vagy a bejegyzést, amiben írtál a játékról! 
Ismétlem még 1x: Csak az kerül be a sorsolásba, aki minden bejegyzéshez írt a játék alatt!

Sok sikert mindenkinek és legyetek kitartóak!  ;)

Megjegyzések

  1. Jól hangzanak a nyeremények, benevezek én is (és megpróbálok nem elveszni a közepén mint múltkor)
    Sőt, pont a szülinapomig tart a játék, hátha Fortuna erre tekintettel besegít nekem :-)

    VálaszTörlés
  2. Remélem ebben a hónapban én is végig játékban tudok maradni! Soha nem volt még sem Catrice sem NYC termékem, ugyhogy nagyon igyekszek :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    szeretnék jelentkezni!
    megosztottam facebookon Judit Törtei néven: https://www.facebook.com/judit.tortei
    a blogomba is kiraktam oldalsávba: http://potyszepsegblog.blogspot.hu/
    köszi a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnék jelentkezni, remélem sikerül mindenhova kommentelni!! Nagyon tetszenek a nyeremények! :))
    Anikó

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék jelentkezni, nagyon tetszenek a nyeremények.:)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni:)

    VálaszTörlés
  8. Itt a helyem ! :D Egyre jobb nyeremények vannak itt :p

    VálaszTörlés
  9. Szia! Én is megpróbálom még egyszer, mert az egyik nyári játékról pont az utolsó kommentár miatt maradtam le. Köszi a lehetőséget!
    Oldalsávba kitettem a felhívást:
    http://beautoholic.blogspot.hu/

    Dóri

    VálaszTörlés
  10. Szijja! :)
    Szeretnék jelentkezni, a múltkoriról sajnos lemaradtam az utolsó posztnál. :(((

    blogom oldalsávjába kitettelek: http://xstrawberrykissx.blogspot.hu/

    És facebookon is megosztottam: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/405546109500053

    VálaszTörlés
  11. Szia :) jelentkeznék a játékra ^^
    +1 Facebook megosztás: https://www.facebook.com/zsanii.juhasz

    Blog oldalsáv: foolchick.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  12. Játékra fell!!:D
    Élek a +1 esélyjel az FB-n!
    http://www.facebook.com/emilia.molnarneraduly/posts/125135680968505

    Emmi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)