Sleek i-Divine "A New Day" Paletta Teszt


 Ebben a bejegyzésben a Sleek Makeup egyik tavasz újdonságát mutatom be Nektek, ami néhány hete került a webshopokba, köztünk a Pink Panda kínálatába is, ahonnét én is megrendeltem. 
Az utóbbi egy évben egy picit már megcsömörlöttem a nude palettáktól, de amikor megláttam ezt és a vele együtt megjelent All night Long elnevezésű palettát, azonnal szerelembe estem. 
És hogy mennyire vált be élesben? Az a bejegyzésből kiderül! ;)



 A paletta egy kartondobozban érkezik, és a korábbiakkal ellentétben az elején is fel vannak tüntetve az árnyalatok. Ez nekem nagyon tetszik.


 A doboz hátoldalán megtaláljuk a fontosabb infókat és az árnyalatok neveit.


 Maga a paletta a márka klasszikus megjelenését kapta. Nekem ezzel semmi gondom, szeretem a Sleek paletták csomagolását, jól záródnak és a többségük könnyen is nyílik. A méretük pedig ideális a mindennapokban és utazáshoz is.


 A színeket egy műanyag lap védi, amin megtaláljuk a neveket is egyesével.


 Itt külön kiemelném, hogy mennyire tetszenek a nevek.


 A palettában öt matt, öt csillámos és az én megítélésem szerint két darab szaténfényű-irizáló árnyalat kapott helyett. Elsőre nekem borzasztóan hiányzott egy matt fekete és rögtön elkezdtem agyalni, hogy melyik színt érzem feleslegesnek. A Sleeknek ugyanis van egy olyan "csúnya" szokása, hogy előszeretettel pakol minden palettába legalább 2 nagyon hasonló színt. 
Viszont ahogy nézegettem és próbálgattam a színeket, egyiktől sem tudtam volna megválni és lényegében nem is éreztem hiányát a feketének. Hogy miért, azt ki fogom fejteni bővebben is, de most nézzük meg közelebbről az egyes árnyalatokat.


 Első látásra ez a paletta tökéletes kombinációja az arany-bronz árnyalatoknak, taupe színeknek és barnáknak, hidegebb és melegebb színek is találhatóak benne.


 Viszont ahogy például a Vintage Romance esetében már egy kicsit soknak érzem a bordókat, itt egyáltalán nem érzek feleslegesnek egyetlen arany vagy barna színt sem. Mindegyiknek megvan a maga meséje, története, varázsa...


 A "Sun is Shining" egy halvány irizáló finoman csillámos, majdnem inkább szaténfényű arany szín.


 "Brightside". Egy terrakottás fényes bronz.


 "Daydreamer". Matt szürkés-barnás taupe árnyalat. Tökéletes crease vagy satírozószín.


 "Let it go". Nagyon hasonlít a "Brighside"-hoz, csak matt változatban. Téglás-terrakotta barnának nevezném.


 "Don't Worry". Csodás aranyfényű csillámos bronz csokoládészín.


 "Be Happy". Matt kiemelőszín, de satírozáshoz is remek.


 "Feelin' Good". Szaténfényű kicsit barackos bőrszín. Tökéletes kiemelőárnyalat.


 "Silver Lining". Ezüst fényű hideg barna.


 "Shine On". Fényes arany szín.


 "Carpe Diem". Hideg tónusú matt taupe-os barna.


 "Believer". Fényes rose gold.


 "H-A-P-P-Y. Hidegebb tónusú matt sötétbarna. Tökéletes a külső V-be. 


 A színminták alap nélkül, egy húzással készültek. 
Kinti napfényben. 
"Sun is Shining" - Gyönyörűen előjön az irizáló hatása. Nem potyog és szépen belesimul a bőrbe. 
"Brightside" - A napfény előcsalogatja az arany fényt belőle. Ezzel is nagyon könnyű dolgozni, nem porol és a pigmentáltsága is szuper.
"Daydreamer" - Ez a gyenge láncszem a palettában, a legkevésbé pigmentált, viszont szépen lehet építeni és a mélyítővonalban jól megállja a helyét. Minimálisan porol, de egy jó alappal ezt ki lehet küszöbölni.


 Természetes kinti fényben.


 Szintén alap nélkül, egy húzással és kinti napfényben.


 Itt pedig kinti természetes fényben. 
"Let it Go" - Ő is eléggé porol és hajlamos egy kicsit foltos lenni, de cserébe jól pigmentált. Kis türelemmel szépen fel lehet vinni, de érdemes alá egy matt bőrszínt is tenni.
"Don't Worry" - Minimálisan potyog, de egyébként gyönyörűen belesimul a bőrbe. A csokissága itt már annyira nem érvényesül, inkább egy gyönyörű bronznak nevezném. Sőt szerintem ez az egyik legszebb szín a palettában. 
"Be Happy" - Barackos matt bőrszín. Nagyon jó satírozó árnyalat és a szemöldökcsontra is ezt szoktam felvinni. Nem porol és kellően pigmentált.


Kinti napfényben. 
"Feelin' Good" - Szatén finisű kiemelőszín. Nem porol, nem potyog, szinte krémes a textúrája. Tökéletes a belső szemzugba vagy a szemöldökcsontra kiemelőszínnek. 
"Silver Lining" - Erősen darabos, az ezüst csillámok hajlamosak potyogni, ezért mindenképp kell hozzá egy jó szemhéjalap. A pigmentáltsága rendben van. 
"Shine On" - Tökéletes, szinte krémes, gyönyörűen pigmentált arany szín. Nem darabos és nem potyog.


Természetes kinti fényben.


Kinti napfény. 

"Carpe Diem" - Nagyon pigmentált, nem porzik, nem foltos, tökéletes taupe barna árnyalat, én az alsó külső részre használom, illetve lágyabb, természetesebb sminkekhez füstösítésre. 
"Believer" - Ez is nagy kedvenc. Csodaszép rose gold árnyalat. A teljes szemhéjra szoktam használni. Nagyon pigmentált, nem potyog és szinte krémes a textúrája. 
"H-A-P-P-Y" - Nagyon pigmentált, egyáltalán nem porol. Tökéletes sötétbarna árnyalat. Külső V-be használom füstösítésre. Nagyon szépen lehet satírozni. Emiatt a szín miatt nem érzem hiányát a feketének, mert teljesen használható helyette is.


Kinti természetes fényben. Ez a három szín a paletta legerősebbje a csodaszép "Don't Worry" mellett.


Összegzés: Nem egy hibátlan paletta, de számomra bekerült a Top 3 kedvencbe a Sleek paletták között. Ha valaki ezeket az árnyalatokat használja és szereti, akkor szerintem tökéletes darab. Utazáshoz beteszel mellé egy matt feketét és más nem is kell, hiszen minden megvan benne. Kiemelőszínek matt és szatén változatban. Satírozó színek és egy tökéletes árnyalat a mélyítővonalba. Én megkockáztatom, hogy a matt taupe és barna színek még szemöldökre is használhatóak. nem gondolom, hogy egyik szín is felesleges lenne és az az igazság, hogy hiányérzetem sincs. Vannak gyengébb árnyalatok, van ami potyog és porol egy kicsit, de ezen mind-mind lehet segíteni, ezért nem is kötnék bele. A csomagolás abszolút rendben van. Én nagyon megszerettem ezt a palettát és szerintem megéri beszerezni a természetesebb árnyalatok kedvelőinek. Az ára most akciósan 3490Ft a Pink Panda webshopban. 

Értékelés: 5/4,5 

Fél pontot azért levonok a potyogós, foltos és porzó színekért, de többet igazán nem, mert imádom ezt a palettát. Ha csak egy palettát használhatnék mostantól valószínűleg ő lenne az. :) 

Próbáltátok már valamelyik új Sleek palettát? Melyik a kedvencetek a márkától? 

Megjegyzések

  1. Ránézésre nekem a legtöbb szín túl meleg lenne, de esztétikailag már megint egy klassz palettát csinált a Sleek, amit úgy elnézegetnék a készletemben. :)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Smejka hozzászólásával...teljes mértékben.:)
    Egyébként hat sleek palettám van, és még legalább egyet tervezek beszerezni (kivéve, ha kijönnek valami kihagyhatatlan limitált kiadással ősszel megint), mindet nagyon kedvelem, egyik se okozott még soha csalódást...:)

    VálaszTörlés
  3. Ú, ez aztán a tökéletes nude paletta! Nagyon szép színek vannak benne, bár fura, még egyik palettájukat sem próbáltam eddig, lehet ideje lenne.

    VálaszTörlés
  4. Én sem bírtam ellenállni neki, olyan szép természetes színei vannak :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)