A nagy "The Balm" teszt



A The Balm márka nem ismeretlen számomra. Igaz eddig csak a Bahama Mama bronzosítót volt szerencsém kipróbálni, ami azóta is az egyik nagy kedvencem, de évek óta ácsingózva figyelem a csodaszép, pin up stílusú csomagolással ékesített termékeket. 
Most a márka a magyar képviselte volt olyan jó fej és küldött nekem egy csomagot tele szebbnél-szebb termékekkel, amik ráadásul tökéletesen harmonizálnak is egymással. 
Ezekről olvashattok most egy egy nagyobb hangvitelű bejegyzést, sok-sok képpel és színmintákkal. 
Ha kíváncsiak vagytok rá, mennyire jöttek be a Tha Balm termékei, nézzétek meg a teljes bejegyzést. 




A The Balm termékeknek nem csupán a csomagolása csodaszép, de a termékek nevei is tükrözik azt a retro pin up hangulatot, amit a márka képvisel. A márka egyébként parabénmentes és cruelty free vagyis nem tesztelnek állatokon, ami nagyon nagy plusz. 


Magyaroszágon a termékeiket a Müllerben és a Notino webshopban tudjátok megvásárolni. 


Nézzük, mely termékekről olvashattok most részletesen. A Hot Mama pirosítóról, amit nagyon régóta szerettem volna már kipróbálni és a "Manizer" highlighterek közül a Betty-Lou Manizerről. 


A csomagban ott lapult még a Mad Lash szempillaspirál, egy árnyalat a Meet Matt(e) Hughes folyékony rúzsokból és egy The Balm Girls rúzs. 


Elsőként nézzük a pirosítót és a highlightert. Hát nem csodás egy retro hangulatú csomagolás? Én odavagyok azokért a termékekért amik ilyen mutatós köntösbe vannak bújtatva. Az itthon kapható magasabb árkategóriás drogériás márkák közül, szerintem magasan a The Balm termékeinek van a legszebb csomagolása.





A pirosító a Bahama Mamáéhoz hasonló karton dobozos, mágnessel záródó megoldással van csomagolva. 
A highlighter pedig a klasszikus műanyag pant kapta egy szép címkével. Mindkét termékhez tartozik egy-egy nagyon jó minőségű tükör is.


Első látásra picit megijedtem a highlightertől, mivel nekem nagyon világos bőröm van és még sosem próbáltam ilyen bronzos kiemelőt. 
A pirosító szine viszont első látásra elvarázsolt. Picit a Nars Orgasm árnyalatra hasonlít, de kevésbé korallos. Gyönyörű arany fénye van és szerintem ez a szín mindenkinek jól áll, minden évszakban. 


A highliternek egy csodás bronzos fénye van. Nagyon pigmentált, ezért egy lazább ecsettel érdemes belenyúlni, egészen finoman, különösen ha valakinek világosabb bőre van. 
Egyébként ez a szín tökéletes a sötétebb bőrű lányok számára és nagyon szépen kiemeli a nyáron megszerzett barnaságot is.


 A pirosító pedig egy mesés arany szatén fényt kapott.


A pirosító közepesen pigmentált, de nagyon szépen építhető, tehát pont olyan, amilyen szerintem egy jó pirosító. A túl pigmentált darabokkal szerintem nehéz dolgozni. Sokkal szebb eredményt tudnunk elérni 2-3 épített réteggel, amit könnyebb eldolgozni is.


Egyik termék sem porol, nem foltosak és csodásan egymásba lehet őket dolgozni. A highlightert és szemhéjpúdernek is kipróbáltam már és úgy is megállja a helyét, gyönyörűen el lehet satírozni.


 Mindkét termék gyönyörűen belesimul a bőrbe, nem ülnek meg a bőr felületén és nincs az a kellemetlen púderes hatásuk, amit én kifejezetten rühellek.


A tartósságukra sem lehet panasz, egy 8-10 órás munkanapot simán kibír mind a kettő, nem lesznek foltosak és nem kopnak látványosan, bár mindkét termék veszít valamennyit a fényéből, de eddig nagyon kevés highlighterrel találkoztam ami a nap végére is makulátlan maradt volna. A múlt heti harminc fokos indiánnyár sem fogott ki rajtuk, így szerintem nyárra is tökéletesek.


A márka szempillaspiráljai eddig valahogy elkerülték a figyelmemet. A Mad Lash is egy cuki csomagolást kapott. 
A folyékony rúzs csomagolása is mutatósra sikerült. 
A rúzs egy klasszikus, elegáns, ezüst töltény alakú köntöst kapott. Egy picit sajnálom, hogy erre nem került valami minta, bár a hozzá tartozó doboz nagyon aranyos. 
Elsőként nézzük meg mit tud a Mad Lash szempillaspirál. 


A giga hosszú szilikon kefétől egy picit tartottam, mivel nem nagy barátaim a tüskés szilikonkefék. Valahogy a pilláim nem kedvelik őket túlzottan. 




Maga a kefe hajlékony, keskeny, a szilikon tüskék aprók és sűrűk, mindenhová könnyen el lehet velük érni. A festék állaga pont ideális, a kefe pont a kellő mennyiséget veszi fel belőle, elegendő csupán a hegyét lehúzni. A festéknek visszafogott semleges illata van.




Sokszor siránkoztam már, hogy milyen rövid, ritkás, egyenesen növő szempilláim vannak és a mások által agyon ajnározott spirálokkal sem tudok látványos eredményt elérni. 
Nos a Mad Lashtől leesett az állam. Tényleg őrületes hosszúságot produkál és nagyon szépen megemeli a pillákat. Szerintem a kép magáért beszél. Nem túlzok, az elmúlt egy évben ez az egyik legjobb spirál amit szerencsém volt kipróbálni. Hosszabbítás szempontjából minden más általam próbált spirált maga mögé utasít, de dúsítás szempontjából nem olyan látványos, mint szeretném, de nem panaszkodom, mert amellett, hogy végre csodaszép és ívelt, hosszú pilláim lehetnek, egész nap kitart a spirál, nem potyog és nem kenődik el. Lemosni pedig roppant egyszerű, még gy sima micellás vízzel is.


A Meet Matt(E) Highes folyékony rúzsok közül a Charming árnyalatot próbáltam ki, míg a The Balm Girls rúzsok közül a Foxxy Pout nevet viselő szín került hozzám. 
A folyékony rúzs egy csodaszép tompa rozsdapiros, amolyan tökéletes hétköznapi szín. 
A Foxxy Pout rúzs egy hasonló alapszínnel rendelkező és elképesztően gyönyörű arany csillámokkal ékesített rúzs. Önmagában is viselhető, mert teljes fedésre lehet építeni körülbelül három rétegben, de ha nagyon extrák akarunk lenni, topperként viselhetjük a folyékony rúzs fölé is és akkor kapunk egy matt metál fényű ajakszínt, ami idén ősszel nagyon menő. 

A folyékony rúzs textúrája egy álom. Nem túl folyékony, de szépen fel lehet vinni, nem lesz foltos az eredmény és egy rétegben teljesen fed. Az illata nagyon kellemes, édeskés borsmentás, engem a Yankee Candle Candy Cane Lane illatára emlékeztet. Egy picit hűsíti is az ajkakat. 
Egyáltalán nem szárít és nagyon tartós is. Evés-ivás után én körülbelül hat óra elteltével láttam egy minimális kopást a szám belső részén, amit szépen újra lehetett kenni, nem lett foltos az eredmény így sem. 
A lemosásához én olajos lemosót ajánlanék, egy sima micellás víz ugyanis nem hozza le. 
A folyékony rúzs és a klasszikus rúzs sem szárította ki a számat.




Élesben felkenve a Charming árnyalat. Dolgozó, reggelente sietve készülődős lányként én nem szoktam kontúrceruzával tökéletesre rajzolni a számat. Egyszerűen nincs időm rá. Tudom, hogy nem a legszebb a swatch így, de sokkal életszerűbb és én sokkal jobban szeretem az ilyen színmintákat, mint a lépszerkesztővel tökéletesített, korrektorral javított ajakfestéseket, hiszen a hétköznapi ember lánya sem tölt naponta húsz percet azzal, hogy insta-perfect ajkakat fessen magának. 
A Tha Balm folyékony rúzsának egyébként egy nagyon klassz applikátora van, amivel precízen lehet dolgozni.


Összességében azt kell, hogy mondjam... mindegyik termékkel maximálisan elégedett vagyok. Nem csak szépek, de be is váltották a hozzájuk fűzött reményeket. A Tha Balm nem a legolcsóbb drogériás márka kis hazánkban, de nem is megfizethetetlen kategória és legalább itthon is lehet kapni. 
A cuki csomagolás miatt pedig szerintem extrán megéri beruházni egy-egy termékre. 
Én most kinéztem magamnak a Mary-Lou Minizert és  a folyékony rúzsok közül a Loyal árnyalatot.  
A folyékony rúzs mellett a Mad Lash és a Hot Mama lettek a legnagyobb kedvenceim, ezeket már napi szinten használom. 

*A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 


Ti próbáltátok már a The Balm termékeket? Van kedvencetek tőlük? 
 

Megjegyzések