Parfüm Kívánságlista

 

 
 Mivel tavasszal csak a legszükségesebb esetben hagytam el az otthonomat, nyárra pedig viszonylag egyszerűen megtaláltam a tökéletes parfümöt, így jó ideje nem töprengtem azon, hogy melyik legyen a következő illat, amit ki szeretnék próbálni. Viszont most, hogy a viharos-esős idő az ősz közeledtét jósolja, eltöprengtem, hogy milyen parfümök is szerepeknek a kívánságlistámon. Így született meg ez a poszt. Ha kíváncsiak vagytok rá, melyik illatokkal szeretném bővíteni a gyűjteményemet, akkor olvassátok végig a bejegyzést. 


A listán legrégebb ideje szereplő illat az Elie Saab Girl of Now, ami egy őszi-téli illat, mandulával, naranccsal, pisztáciával és tonkababbal. Egy igazi édes, kicsit kesernyés és pikáns, melengető parfüm. Szerintem tökéletes lenne a késő őszi napokra, amikor a természet már arany és narancs színekbe öltözik és egyre inkább rövidülnek a napok. 
A parfüm is üvege is nagyon tetszik, egyszerű, de mégis van benne egy kis játékosság. 


Az Yves Saint Laurent Libre illatával már tavaly óta szemezgettem, de télre nem találtam elég karakteresnek, tavaszra viszont már picit töménynek éreztem. Számomra a Libre egy tökéletes késő nyári, kora őszi illat, amiben a leghangsúlyosabb illatjegy a levendula, amit nagyon szépen kiegészít a feketeribizli, a vanília, a jázmin és a citrusos jegyek. A karakterességét pedig a pézsma és az ámbra adja meg. Az üvege számomra az utóbbi évek egy legszebbje, nagyon tetszik a vonalvezetése és az arany-fekete kombinációja. 


Nagyon szeretem a Zara parfümöket, idén nyárra is tőlük választottam illatot (Orchid Sunset) és folyamatosan figyelem az újdonságokat, illetve vannak illataik, amikhez időről-időre visszatérek. (Femme, Black, Nuit) 
A Sweet Pastry in Paris egy igazán játékos, vidám, édes citromos-sütiillat, tökéletes hétköznapi parfüm. Ezt az illatot is inkább az ősz első heteire tudom elképzelni, de a tél végéhez és a tavasz hűvösebb napjaihoz is jól illik szerintem. Az üvege nagyon kis minimalista, amit szeretek a Zara parfümökben. 


Aki régóta követi a blogot, annak biztosan nem újdonság, hogy az egyik legkedvesebb parfümöm a Jimmy Choo klasszikus edp illata, aminél jobban azóta sem sikerült szerintem csinálniuk, bár az Illicit majdnem megközelítette. 
Tavaly került piacra a Jimmy Choo Fever, aminek már az üvegében is beleszerettem. Nagyon tetszik ez a sötét lilás-pink színvilág és hogy megőrizték a klasszikus üveg-designt. 
A Fever egy tökéletes késő őszi-téli illat, szilvával, kávéval, tonkababbal, vaníliával és szantállal. A könnyedebb illatjegyek között pedig jázmin, vanília orchidea és narancsvirág szerepel. Egy igazi dögös parfüm, szinte leírhatatlan illattal, ha tehetitek szagoljátok meg. 

Ezek voltak tehát a kívánságlistás parfümjeim. Remélem, hogy érdekesnek találtátok ezt a posztot és esetleg tudtatok belőle ötletet meríteni, hogy milyen illatokat válasszatok a közelgő őszre. 

Szoktátok évszakonként váltogatni a parfümötöket vagy ragaszkodtok egy illathoz? Van kedvenc parfümötök?

Megjegyzések