Autumn Haul - Őszi Szerzemények

Ez az év annyira gyorsan eltelt, hihetetlen, hogy már október végénél járunk, ugye? Talán észrevettétek, hogy az elmúlt hónapokban kevesebb poszt volt a blogon. Az az igazság, hogy idén kevesebb motivációt éreztem a blogolásra. Nem fogok magyarázkodni, szerintem nincs is szükség rá, hiszen több mint tíz éve dolgozom ezen az oldalon és nagyobb kihagyás tényleg nem volt még. Együtt nőttem fel vele, még főiskolásként kezdtem el írni, suli mellett, aztán munka mellett foglalkoztam vele. Ennyi idő alatt az ember akarva és akaratlanul is változik, a személyiség fejlődik és alakul. Manapság már nem vásárolok olyan sok sminkterméket és kozmetikumot, így nem is tudnék heti több alkalommal tartalmat gyártani az oldalra. Mondhatni úgy is, hogy manapság inkább a minőséget tartom szem előtt a mennyiséggel szemben és sokszor a jól bevált termékeket veszem újra. Ami szintén megváltozott, hogy az utóbbi években az érdeklődésem inkább a lakásdekoráció és lakberendezés irányába hajlott el, ebben manapság több örömömet lelem.De ahogy az idő egyre hűvösödik, a természet lelassul, az esték hosszabbodnak, nekem is több kedvem és időm van a bloggal foglalkozni. Ezt az év végi időszakot megkezdendően egy őszi home dekor és illatgyertya szerzeményes posztot hoztam számotokra. Fogadjátok szeretettel.

Az egyik kedvenc home decor lelőhelyem a Sinsay, ennek a haulnak a nagy részét is innét szereztem be, még augusztus végén és szeptemberben, de a Shein és a KIK kínálatában is találtam pár dolgot.

Az egyik kedvenc szerzeményem ez a tök alakú kerámia gyertya, ami nem csak mutatós de nagyon kellemes fűszeres sütőtök illata van. Narancs színben is kapható volt. Azért is szuper kis darab, mert ha a gyertya elfogy, a kerámiát tudom majd használni a későbbiekben is.

Szerintem a cuki bögrékből sosem fogok kiöregedni, minden ősszel és télen veszek egy vagy két új darabot. Ez a két design már rég kívánságlistás volt nálam és mindig vágyakozva néztem az Etsy shopokban a hasonló darabokat, ahol viszont csillagászati árat kértek értük. Nagyon örültem, hogy a Sinsay oldalán sikerült őket levadásznom.

A kis arany színű kerámia tök abszolút impulzus vásárlás volt, úgy éreztem jól mutatni az őszi dekorációmban. A tök alakú párna pedig szintén kívánságlistás darab volt, ezzel is rég szemeztem az Etsyn és örültem, hogy itthon is végre elérhető volt. Mindkét szerzemény a Sinsayről van.

Nagyon szerettem volt egy őszies kockás plédet és amikor megláttam a Sinsay oldalán ezt a darabot, rögtön le is csaptam rá. Extra pihe-puha a cicáink imádják, igazi verseny alakult ki, hogy ki aludjon rajta.

Tavaly majdnem rendeltem hasonló leveles sütikiszúrókat a Meskáról, de végül lebeszéltem magam és milyen jól tettem, mert a Sinsay kínálatában ötödannyiért tudtam venni idén.

Minden évszakban szeretek különféle pickekkel dekorálni és legtöbbször a Shein oldalán vásárolom őket. Idén erre a valósághű bogyós ágra csaptam le, amiből hármat rendeltem.

Szintén Shein szerzemény ez a párnahuzat, ami szerintem extra cuki.

Kívánságlistás volt egy faleveles ledes girland is. Ezt is a Shein oldalán rendeltem. Szuper minőség és nagyon olcsó volt.

Szintén Shein szerzemény ez a vízlepergető terítő és az őszies virágcsokor is.

A kedvenc Shein szerzeményem ez a pasztell girland volt, amin a falevelek mellett kis tökök és bogyók találhatóak. Ezt direkt a kora őszi dekorációhoz rendeltem a faux-kandallókeretünkre. ez egy kicsit drágább darab volt, de abszolút megérte, mert gyönyörű.

Így mutat a kandallón. Nagyon szeretek az új darabok mellett vintage dekorokat és régi családi ereklyéket használni, mint például a gyertyatartók a képen.

A Kikben idén ezeket a darabokat vadásztam le, még a nyáron.

Szintén nyáron egy szuper akció keretében rendeltem a Notinoról a Bath and Body Works Sweet Cinnamon Pumpkin gyertyát, ami nagy kedvencem lett. 

A Yankee Candle kínálatából főleg régi kedvenceket választottam és egy új illatot. Érkezik majd külön gyertyás és illatviaszos poszt is.

A Country Candle viaszok nagy kedvenceim lettek az utóbbi években. Három illatot választottam a kora őszi időszakra.


 Fotózás közben Polly cica élvezettel fürdőzött az őszi napsugarakban a kedvenc szőnyegén, gondoltam megmutatom Nektek. Ugye milyen milyen szépséges? 


Ezek voltak tehát az ősz első szerzeményei. Ti feldíszítitek az otthonotokat őszre? Hol szoktátok ehhez vásárolni?

Megjegyzések

  1. A posztod ragyogást sugároz! Áttekintő, jól artikulált és valóban magával ragadó. Köszönjük, hogy megosztottad velünk értékes nézőpontodat.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)