A nap szettje (Deszkáscsaj kérésére)

Mindig nagyon örülök ha valaki szettet kér tőlem. Ennek a kérésnek különösen nagy boldogság eleget tenni, mivel a stílus nagyon közel áll a szívemhez, én magam és így öltözködtem (még ma is néha) jó néhány évig.
Szerintem a legnagyobb tévedés hogy a deszkás stílusban nem lehet egy lány nőies. A színek, a minták, a ruhadarabok tapintása, anyaga mind-mind befolyásolják a szett hangulatát, összképét. Remélem tetszik majd ez a vagány, de mégis csajos szett.

Először is szükséged lesz a jó öreg csőnacira. Amit a szetthez választottam az a New Yorker-ben vásárolható meg. Válassz hozzá egy vidám mintás fehér pólót és dobd fel egy színes sállal. A képen látható darabok a Tally Weijl-ből vannak, csakúgy mint a vicces masnis táska. A deszkás cuccok királya a Vans, de ők is kínálnak csajos darabokat. Ez a Hello Kitty-s cipő és a rózsaszín sapi szerintem nagyon édes. A Bijou Brigitte karkőtőszett és fülbevaló pedig feldobja majd a szettet.
A parfümöd legyen egy fiatalos, friss, gyümölcsös illat, mint amilyen a "Jam" a Pumától. A körmödet fesd graffiti stílusban. Vigyél fel két réteg színes lakkot, például pinket vagy kéket, majd kenj rá egy réteg Cracking fedőlakkot, a töredezett hatásért. Ha extra tartósságot szeretnél kenj rá egy réteg átlátszó fedőlakkot is.
Találtam egy frizurát ami sapival és anélkül is nagyon jól néz ki és nagyon egyszerű elkészíteni. Íme!
A problémás bőr sminkelése nem egyszerű feladat. Ha elfogadsz egy tanácsot, vegyél Dermofil pasztát. Gyógyszertárakban és drogériákban is lehet kapni én eddig csak jót hallottam róla. Fontos hogy megfelelően ápold a bőröd, minden reggel és este alaposan tisztítsd meg és lefekvés előtt mindenképpen mosd le a sminked. A legjobb és árban legbarátibb termékek a Garnier Pure arctisztítók, amit én ajánlanék az a 3 az 1-ben arclemosó, az arctonik és az arckrém.
A smink elkészítését leírom pontról pontra:
  • Természetesen alapos arctisztítással és hidratálással kezdj. Várd meg amíg az arckrémed beszívódik. (Közben kifestheted a körmöd is :D)
  • A pattanásos bőr gyakran zsíros és fénylő, ezért mindenképpen mattító alapozót válassz. Én a Rimmel Stay Matte kifejezetten pattanásos bőrre készült alapozóját ajánlanám.
  • A további bőrhibákat korrektorral fedd el. Az applikátoros változatot nagyon könnyű eloszlatni. A Maybelline Superstay-t én is használtam és nagyon jó, nagyon tartós.
  • Mindenképpen használj mattító púdert is. Ecsettel vidd fel, a csillogásra hajlamos részekre elsősorban. Ez fixálja a korrektort is és biztosan nem kezd el fényleni az arcod néhány óra elteltével. Az Essence Mattifiying Compact Powder-je szerintem nagyon jó választás.
  • Az igazi deszkás csajok szemhéjtust viselnek. Én az Essence szemhéjtusát ajánlom, mert könnyű felvinni és nagyon tartós. Itt van egy kis videósegítség hogy hogyan vidd fel tökéletesen a tust. Érdemes gyakorolni.
  • Fesd ki a szempilláidat. A Rimmel Day 2 Night spirálról elég jó kritikákat olvastam. Szolidabb és drámai pillákat is készíthetsz vele.
  • Vigyél fel egy kevés pirosítót az arccsontodra. Mindenképpen ecsettel dolgozz. Nagyon jó pirosító és púder ecsetet a Catrice és a H&M kínál. A pirosító amit a képen látsz a Rimmel-től van.
  • Egy deszkás csajszinak nem éppen a legkényelmesebb viselet a szájfény, úgyhogy válassz inkább ajakszínező filcet. Amit itt látsz az a Maybelline-től van, de találsz hasonlót az Essence YouRock! trendkiadásában is ami már kapható a Rossmann üzleteiben.
skater

Van
54 CAD - gravitypope.com

Cross over bag
€16 - tally-weijl.com

Printed scarve
€7,95 - tally-weijl.com

Black Day 2 Night mascara
£7.90 - dorothyperkins.com




Remélem tetszett a szett és tudtam segíteni! :)



Moon Angel

Megjegyzések

  1. When the desert iguana matures, its growth ranges from ten
    up to sixteen inches long. Kale, cabbage, broccoli,
    cauliflower, and brussel sprouts are some of the most common foods that
    contain goitrogens. Like many other animals, iguanas can be shipped by air.


    Also visit my webpage :: iguana health care kaplan (houdini-Howto.com)

    VálaszTörlés
  2. Breeding finches is not as hard as many would think.
    Succeeding feeding all through out the day can also be done but only in small quantity.
    If you have a baby, you should start out by bathing him for ten minutes or so.


    Here is my web-site - iguana proper care taking (wikipedia.fsw.leidenuniv.nl:8080)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)