Nyereményjáték!!!!!!!!!!

Szeretnéd megnyerni ezt a fekete NYC tust? :)


A következőt kell tenned: Február 12.-én vasárnap éjfélig minden bejegyzéshez írj kommentárt. Akkor is játszhatsz ha nem vagy a blog követője, vagy éppen nincs blogger fiókod.
Szabályok: Valamilyen nevet adj meg a kommentárod végén, hogy be tudjalak azonosítani. A játékra nincs jelentkezési határidő, a lényeg az hogy mától számítva február 12.-én éjfélig minden bejegyzéshez írj kommentárt. A kommentár minimum 3 szó legyen! :)


Remélem ez majd meghozza a kedveteket a kommentár íráshoz! ;) A játék ezzel a bejegyzéssel indul! :)

Megjegyzések

  1. Szia! Úgy látom nem igazán jött meg a kedve az olvasóidnak a játékhoz, akkor én ezzel a bejegyzéssel elkezdem a sort! Remélem lesznek követők! Mosolygóska :D

    VálaszTörlés
  2. Próbáltad már a NYC tusokat? Én eddig csak a spiráljaikat, de azokat nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  3. A narancssárga spirált próbáltam, és az nekem bejött. :) Ezen kívül a Smooth Skin púdert használom, azt nagyon szeretem. :)

    Remélem kedvet kapnak mások is a játékhoz! :) Sok sikert mindenkinek!

    M.A.

    VálaszTörlés
  4. Szeretném kiprobálni a zselés tusokat de nem tudom melyik márka jó fajta,ami tartós de szép is.Tuanád nekem javasolni valamelyiket?

    Pusz Emmi

    VálaszTörlés
  5. én is játszhatok?:O :D (jé és ez pont 3 szó:D...na de komolyan?!)

    VálaszTörlés
  6. Akárki nevezhet a játékra! :)

    Emmi, az Essence zselés tusai nagyon jók, a lila és a zöld most le van árazva a Rossmann-ban. Lehet kapni hozzá kis ferde ecsetet is, de szerintem a Catrice kétvégű tusecsete jobb. ;)
    A Manhattan zselés tusairól is jókat olvastam. A drágábbak közül a Bobbi Brown-t és a MAC-et ajánlanám.

    M.A.

    VálaszTörlés
  7. Hmm... Meg akartam venni, de aztán mégsem, pedig tetszik nagyon! :D Lehet jók a megérzéseim ;)
    Á

    VálaszTörlés
  8. NYC-ből csak a matt fedőlakk van meg,és szeretem,de ezt a tust is szivesen kipróbálnám;)

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó lenne megnyerni! :))
    nevem: mancsa

    VálaszTörlés
  10. Szeretnék nyerni , mindig ezen a néven fogok kommentálni , hajnoca3 :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)