Hírek

A mai naptól március 9.-ig fantasztikus akciókkal vár minket a Rossmann. Itt találjátok az akciós termékeket. Rengeteg sminktermék is akciós, szóval ha eddig drágának találtad akkor most érdemes lecsapni rá. ;) Parfümök és arckrémek is kedvező áron kaphatók, valamint a Garnier BB Cream! O.O Azért azt hiszem feltúrom az összes Rossmann-t a városban! :D

Egy kis felhívást is intéznék a drága olvasókhoz! Mint tudjátok elindult a 3. nyereményjáték de eddig csak 1 ember jelentkezett. :( Így sajnos nem érvényes a játék. Nem értem miért olyan megerőltető a kommentáros játék? :D Ha belegondoltok más oldalakon egy bejegyzéshez kell kommentárt írt, vagy meg kell osztani facebook-on a felhívást és van 500 játékos. Úgy mekkora az esélye hogy nyertek? :D Viszont ha itt 3-6 ember kitartóan kommentálgat, akkor eléggé nagy esély van rá, hogy te leszel az aki nyer. ;)

Egyébként sem értem, hogy miért olyan megerőltető kommentárt írni?! :D Én mindenki véleményére kíváncsi vagyok,érdekelnek az ötletek, szívesen csinálok szetteket kérésre, és tényleg csak 1 perc az egész vagy még annyi sem. ;) Ha pedig még nyerhettek is vele akkor szerintem abszolút megéri. Szóval hajrá! Tessék jelentkezni a nyereményjátékra! ;)

Mint tudjátok akkor is lesz egy nyereményjáték, amikor elérjük a 60 rendszeres olvasót. Az a játék sokkal egyszerűbb lesz, csupán egy bejegyzéshez kell kommentárt írni, viszont a játékban csak a rendszeres olvasók vehetnek részt. Még nem tudom pontosan mi lesz a nyeremény, de sokan kérték hogy körömlakk legyen, így erősen hajlok rá. ;)

Ti kinéztetek valamit a Rossmann katalógusból? :)


Moon Angel

Megjegyzések

  1. Szerény vélem szerint nem minden bejegyzés olyan, amihez lehetne bármit is hozzáfűzni. (véletlenül se vedd bántásként)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg minden bejegyzéshez lehet írni, ha az ember akar. Elmondhatja mi tetszik neki, mi nem, mik a tapasztalatai, mit látna szívesen a blogon, mi a véleménye egy témáról, vagy termékről, vagy akár válaszolhat is a kérdésre, amit általában minden bejegyzés végén felteszek.;)

    VálaszTörlés
  3. Ebben teljesen igazad van, de nekem pl sokszor semmilyen lenne a véleményem (vagy bántó,amit a sértődések miatt inkább megtartom magamnak), egy két szavas vagy akár hiszed akár nem, de tényleg nem tudnék mást hozzászólni egy előre legyártott napi szetthez, mint "szép" vagy "nem rossz". A jelek szerint meg nem csak én vagyok ezzel így. Tényleg nem bántásnak szántam ezt a kommentet se, meg az előzőt se, de a reakciódból ítélve nem esett jól neked, ne haragudj nem ez volt a szándékom.

    VálaszTörlés
  4. Nem sértődtem meg ne aggódj! :D De szerintem mindent meg lehet úgy fogalmazni hogy meglegyen a 3 szó. Még ha csak annyi a véleményed róla, hogy "szép" vagy "nem tetszik", akkor is. :D Pl. "Szerintem ez szép!" vagy "Nekem ez nem tetszik!" :D Szóval ha valakinek tényleg kell az a nyeremény akkor úgyis feltalálja magát! ;)

    VálaszTörlés
  5. Moon Angellel értek egyet! :) Sztem is meg lehet azt úgy fogalmazni hogy legyen azért három szó is. :) Tényleg nagyobb eséllyel indulsz itt a nyereményért mint amikor fészen kell megosztani és van többszáz játékos. Sajna nekem eddig egyik nyeremény se jött be, vagy ami tetszett azt már megvettem. :S De ha lesz olyan ami tetszik, akkor én is kommentálok majd ezerrel! :D

    Dóra

    VálaszTörlés
  6. Ha van a közeledben Auchan akkor vegyél ott BB Creamet,én is ott vettem, mert ott 1990Ft volt. Amikor én néztem Rossmannban akkor ott pont egy ezressel került többe.
    Sajna nálunk a környéken nincs is Rossmann, ugyhogy oda csak néha jutok el, így az akció is mindegy nekem, pedig szeretem egyébként a R-t

    VálaszTörlés
  7. Elfogyott a szempillaspirálom, szóval mindenképp elmegyek egy rossmann felé, hátha akciósan is találok valami jót :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Mivel nálunk csak dm van, ezért én az ő katalógusaikat szoktam nézni az akciókról.De szeretek Rossmanba is ellátogatni.
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  9. Pont volt egy plusz kiárusításos állvány az utolsó darabokból, mikor mentem. Egy NYC körömlakott vettem lila színben.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)