Alverde "Alverdissima" trendkiadás

Németországban pár nap múlva kerül a boltokba ez a kollekció és nagyon remélem hogy hozzánk is megérkezik majd, mert szerintem szuper termékek vannak benne. A csomagolás a szokásos csufi-zöld tégely, ami nyilvánvalóan a "natúrkozmetikumságra" utal, de akkor sem valami megnyerő. :D Viszont egyre inkább úgy érzem hogy az Alverde fejlődik. Ez a kollekció is bizonyíték rá. Nézzük mit találunk a kínálatban.


Duo szemhéjpúderek 4 változatban.
  • 10 Confetto
  • 20 Azzurro
  • 30 Cioccolata
  • 40 Pistacchio


Szempillaspirál és tus. A tus fekete árnyalatban lesz kapható, míg a spirálból két színt dobnak piacra. Egy fekete és egy barna árnyalatot. A barnára kíváncsi vagyok, régóta keresek egy szép barna spirált. :)
  • 10 Antracite
  • 20 Marrone


Lesz három gyönyörűséges cukorkaszínű szájfény is. :) A középső kellkellkell!!! :D
  • 10 Cappuccino
  • 20 Fragola
  • 30 Viola


Lesz két szépséges rúzs is. Mindkettőre kíváncsi lettem. :)
  • Bagliore Rosa
  • Brillare Pink


Highlighter "10 Frappé" árnyalatban. Ő is nagyon érdekes terméknek tűnik. :)


Cuki pirosítóecset. *.* Első látásra olyan mint az Essence ecsete.


Pirosítók. A jobb oldali nagyon tetszik. :)
  • 10 Timido
  • 20 Romantico


Mit szóltok ehhez a kollekcióhoz? Van olyan termék amit beszereznétek? :)

Megjegyzések

  1. Áááááá! Ecset és pirosító, és rúzs és...... :)))
    Jujj, de tetszik! Szerintem is fejlődik. Amúgy nekem a legistenibb púderecsetem Alverde, szóval ez az ecset tutira kell! :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen beszereznék magamnak pár dolgot. A barna és lila szemhéjpúdert, a jobb oldali pirosítót is! :)
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. Tényleg úgy néz ki, hogy fejlődésnek indult az Alverde Véééééééééééééégre :)

    VálaszTörlés
  4. Így jól néznek ki a termékek,sose próbáltam még egyik smink cuccát sem. Szeretnék én is egy szép barna spirált hátha majd ez. :D

    VálaszTörlés
  5. Nem igazán vannak sminktermékeim az Alverdétől, de a rózsaszín szájfényt én is kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  6. Smink terméküket még nem próbáltam, csak sampont és balzsamot. Azokkal meg vagyok elégedve. Valószínűleg vissza fogok rá térni.
    Mennyiért adják most a spiráljukat, tudja valaki?

    VálaszTörlés
  7. pirosító ecset a legjobb!

    VálaszTörlés
  8. sok blogon olvastam már pozitív véleményt erről a márkáról, ez is tervbe van véve hogy kipróbálom :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)