Let's talk!

Mik a terveitek a hosszú hétvégére? :) Mit fogtok viselni hozzá? :)

Lenne pár kérdésem is.

1. Mik azok a szépségápolási-smink termékek amikhez évek óta ragaszkodtok?
2. Miből áll a napi smink rutinotok?
3. Milyen darabokból áll a kedvenc szettetek?

Szép hétvégét mindenkinek! :)

M.A.

Megjegyzések

  1. Uh, mennyi kérdés :)
    Tervek? Ma tanultam a teraszon rövidgatyába és bikinifelsőben :)
    Holnap esküvői meghívókat megyünk osztogatni és fogalmam nincs mit fogok fölvenni, kéne valami kis csini összeállítás.
    Hétfőn kerti sütögetés, szóval valami laza gönc. Kedden pedig a Hajógyári szigetre megyünk koncertekre a pontos összeállításomat akkorra sem tudom még.
    Nincsen olyan cuccom amihez évek óta ragaszkodok, nem vagyok márkahű. Vagy csak nem találtam még meg az igazit?
    Nincs kifejezetten rutinom, mert ithton vagok msot, tehát nem járok se suliba, se munkába, így nem sminkelek naponta. De az arctisztítás az rutin.
    A kedvenc szettem mostanában a farmer, balerinacipővel és valami csini nőcis felső, színben passzoló táskával. :D

    VálaszTörlés
  2. Hétvégi tervek?! Ember tervez, isten végez. Úgy terveztem hétvégén itthon leszünk. Erre párom kitalálta, hogy ő koncertre akar menni Várpalotára. Hun Napok keretein belül Alex Horsc . Végül elvittem pénteken, anyósom vigyázott addig Tétényre. Tegnap még egy gyors veteményezés közösen. Ma eddig itthon.
    Mivel itthon vagyok így nagyon ritkán sminkelek. Az arc tisztítást azt nem hagyom ki. Kedvenc szettem azt hiszem nincs.

    VálaszTörlés
  3. A kérdésekre te is megírhatnád a válaszokat,mert érdekelne :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)