Haul


Csak néhány apróság amit legutóbb szereztem az EuroMarket-ből. :)
  • Soros műszempilla kb. 450Ft 
  • Tincses műszempilla 290Ft 
  • Miss Rose duo pirosító kb. 290Ft 
A műszempillákról egyenlőre nem tudok nyilatkozni mert még nem volt alkalmam kipróbálni őket, viszont a pirosító bal oldali, barackos árnyalatát már használtam és nagyon tetszik. Kicsit egy MAC pirosítóra hasonlít amit nagyon szerettem de már nem lehet kapni.

Ti vettetek valamit az elmúlt napokban? :) 

Megjegyzések

  1. Nagyon szép színe van a pirosítónak! És annyi pénzért... :D
    Majd a pillákról írnál véleményt, ha kipróbáltad őket?
    És tegnap vettem sarut és utcai papucsot. A sarut ma fel is avattam :D És még jobban tetszik, mint mikor megvettem :D

    VálaszTörlés
  2. A Marbel Maniából vettem meg az ecset+szivacs készletet.
    Kíváncsi lennék a tincses műszempillára.Egyszer láttam műkörmös csajon és csak a külső ívre volt rakva,nagyon rondán,természet ellenesen nézett ki.Te hogy szoktad feltenni?

    VálaszTörlés
  3. Sokban múlik azon is hogy mekkora a tincses szempilla. Ha nagyon brutálisan hosszú, akkor szerintem is csúnya ha csak a külső részre van feltéve. Én természetes hatásút szoktam venni. Hétköznapokon csak a külső ívre teszek belőle 3-3 darabot, buliba vagy alkalomra szoktam végigrakni csak, de akkor olyan szettből dolgozom, amiben megvan hogy melyik hosszúságot hova kell illeszteni. :)

    VálaszTörlés
  4. Öt napot dolgoztam zsinórban, úgyhogy csak levegőt vettem :D Meg ma három darab sárgabarackot.
    De azt hiszem holnap meglepem magamat valamivel. Mondjuk valami jó kis körömlakkal.

    VálaszTörlés
  5. nem vettem mostanában semmit, érettségi volt terítéken :D viszont meglepő milyen olcsó dolgok vannak :o

    VálaszTörlés
  6. Én sem vásárolgatnak mostanság, de el KELL jutnom vmi EuroMarket-be, mert megőrülök :D
    Bia

    VálaszTörlés
  7. Szép a pirosító. Én vettem a Tally-ben 2 blúzt ami le volt árazva.

    VálaszTörlés
  8. Klassz dolgokat vettél megint. Ilyen pirosító nekem is kell! :D

    Üdv.
    Móni

    VálaszTörlés
  9. én megint csak körömlakkot vettem és az avnbol rendelte egy szemhéjpalettát (3 színű) de nem igazán vagyok vele megelégedve

    VálaszTörlés
  10. az euromarketben lehet kapni miss rose-t? be kell néznem... :DD

    VálaszTörlés
  11. én a tincseset sztem a legjobban a szemhéjpúder az olyan csodálatos:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)