Nyereményjáték rendszeres olvasóknak!!!!!

Elértük a bűvös 100-at! :) Ezt egy kis nyereményjátékkal szeretném nektek megköszönni. :) Amint azt már említettem egy MUA palettát fogok kisorsolni majd.




Ő lenne a nyeremény. "Starry Night" a neve és egy füstös sminkek elkészítéséhez szánt paletta tizenkét árnyalattal. Nagyon szépen pigmentált színekről van szó. Magamnak is vettem egyet, itt találhattok róla tesztet.
Természetesen a nyereménynek szánt paletta teljesen új, amint látjátok védőfóliában van.
És most jöjjön néhány info a játékról. Olvassátok el figyelmesen!
  • A blog rendszeres olvasói vehetnek részt benne. Ha szeretnél csatlakozni, iratkozz fel a blogra.
  • A játék egy hónapig, azaz augusztus 26.-ig tart. 
  • A nyertes a paletta mellé kap még néhány termékmintát is. (BB Cream, tusfürdő, sampon, parfüm) 
Így vehetsz részt a játékban:
  • Írj egy kommentárt ehhez a bejegyzéshez hogy milyen néven követed a blogot és hogy mi tetszik leginkább az oldalon, miről olvasnál még szívesen. 
Plusz esélyek:
  • Egyetlen plusz esélyt lehet szerezni, hogy igazságosak legyünk. Viszont erre két módot is adok: 
  1. Ha van blogod, akkor tedd ki az első képet az oldalsávba, vagy írj róla egy rövid bejegyzést. 
  2. Ha nincs blogod, akkor oszd meg fb-on (nyilvánosan) ezt a bejegyzést. (Másold be a bejegyzésre mutató linket és tedd közzé!) 
Tehát egy ember csak 1 plusz esélyt szerezhet. Rajtad múlik melyik lehetőséget választod. Természetesen mindkettőt megteheted, de akkor is csak +1 esélyt kapsz. Szerintem ez így igazságos.

Példa a jelentkezésre:
xy néven követem a blogod.
ez tetszik leginkább és erről olvasnék még többet.
közzétettem a bejegyzést fb.-on (nem kérek linket, majd sorsoláskor kapcsolatba lépek privát a nyertessel, adatvédelmi okokból. ha kiderül hogy nem osztotta meg a bejegyzést új nyertest sorsolok, ezt azért csinálom így, mert nem mindenkinek nyilvános a fb üzenőfala)
vagy:
írtam róla a blogomon: link (kérek linket, mert ugyebár egy blog nyilvános.

Ismétlem csak plusz egy esély szerezhető!

Mindenkinek sok sikert kívánok! Remélem sokan részt vesztek majd a játékban! Ha kérdésetek van, itt vagy a chatboxban vagy formspringen feltehetitek!

Megjegyzések

  1. Judy,Szösz-mösz néven v torteij88 néven követem a blogod, kiraktam oldalsávba és bejegyzésnek. A blog nekem tetszik ahogy van mindig szép ruhákat látok,sztem ez a ruhás simnek tééma minden mennyiségben jöhet:)
    blogom: http://judyvilaga.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. LájkosGirl néven követlek!
    Ami tetszik a blogon: hogy minden nap posztolsz és új dolgokat mutatsz! Imádom a Fashion Police-os posztokat és a napi ruháákat!

    És a blogomon kitettelek az oldalsávba:http://fashion-and-etc.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Zita néven követem a blogod.
    Több terméktesztet olvasnék a blogon, a Fashion art és a Fashion Police bejegyzéseket nagyon szeretem, de egyébként bármiről írsz mindig elolvasom.
    Közzétettem a bejegyzést fb.-on

    VálaszTörlés
  4. KaMii néven követem a blogod.
    teszteket és sminkes bejgyzéseket olvasnék többet, a fashion dolgokat nagyon szeretem :)
    köszi szépen a lehetőséget:))

    VálaszTörlés
  5. hollywood-dreams néven követlek
    ami tetszik a blogban, hogy gyakran posztolsz és az új kollekciókat szinte mindig nálad látom legelőször :)

    VálaszTörlés
  6. agcsok néven követem a blogod.
    Fashion Police, Holiday Edition a kedvencek, de a Fashion Art és a Szettes bejegyzéseket is nagyon szeretem. Saját szettek még még még :$
    és közzétettem a bejegyzést fb.-on !

    VálaszTörlés
  7. Váczi Ágnes vagy Váczi Ági néven követem a blogod! (mindig váltogatja a g-mail, nem tudom miért... :S )
    Minden tetszik a blogon, minden nap fb, email után, ez az első amit megnézek, hogy van-e valami újdonság! :) Nekem a nyaralós szettek a kedvenceim, saját szetteket látnék még! :) Sokat! :)
    Megosztottam facebook-on a játékot! :)
    Remélem végre én is nyerek valamit! :)

    VálaszTörlés
  8. Fanni néven követlek.
    Azt szeretem a blogodban,hogy gyakran posztolsz, kedvenceim a fashion art bejegyzések. Outfit és DIY posztokat látnék még szívesen.:)
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  9. Rékaa. néven követlek
    nagyon szeretem a blogod, nagyon tetszenek a ruhaösszeállítások :D nagyon közel állnak az én ízlésemhez :))

    köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Zenzen néven követlek.
    Szeretem a blogod, jó hogy gyakran vannak postok :) Viszont jöhetnének saját képek, sminkk, tesztek, ootd-k :)
    Kiraktam ide az oldalsávba: http://bubbiful.blogspot.hu/

    Kösziua játékot, jó kis nyereméby :)

    VálaszTörlés
  11. PAncsi néven követlek,
    a blogon írtam bejegyzést a nyereményjátékról (http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-moon-angelnel.html)

    A kedvenceim a ruhás összeállítások, én örülnék még több bejegyzésnek Rólad (pl saját outfit, hisz olyan szépeket válogatsz össze)

    VálaszTörlés
  12. No és persze Gratulálok! :-))

    VálaszTörlés
  13. Szia.

    Monika néven követlek, még most találtam a blogodra, most olvasgatom vissza, de a ruha összeállítások nagyon tetszenek.

    Köszi a játékot, és még több olvasót kívánok :)

    VálaszTörlés
  14. Fanny néven követlek
    DIY bejegyzé jöhet minden mennyiségben :D

    VálaszTörlés
  15. Nóra Kovács néven követlek.
    Megosztottam fészen a játékot.
    Nekem legjobban a fashion art és a menyaszonyi ruhás bejegyzések tetszenek, de jó lenne több saját szett és smink. A videókat is szeretem, amiket felraksz az oldalra, mindig szupcsi sminkek vannak.

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Piroska Kocsis Néven követlek a blogon.
    Nekem a nap szettje bejegyzések és a fashion police tetszik.
    Több outfitet szívesen látnék.
    Lemaradt: az is tetszik, ha kérünk valamit, hogy állítsd szettbe--pl én a kalapot--azt megteszed.
    Facebookon megosztottam a játékot.

    VálaszTörlés
  17. Ms.Xixin néven követlek,facebookon megosztottam a játékot.
    A Fashon Police és Napi szettes bejegyzések tetszenek.
    Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Zsuzsanna Burány néven követlek.
    Nagyon szeretem a blogod, kivételesen a ruhás szetteket!
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  19. zsanci néven követlek,
    kiraktam a blogomon az oldalsávba :)
    foolchick.blogspot.hu
    és a Fashion Art rovat a kedvencem :) nagyon jók az összeállítások ^^

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Mia Angel néven követlek

    kiraktam a blogomra a játékot:http://tundercica.blogspot.hu

    Kedvencem pedig a Nap szettje bejegyzések

    VálaszTörlés
  21. Elíz néven követem a blogod.
    Nekem leginkább az összeállítások tetszenek, a különböző outfitek, ill. mikor egy drágábbat olcsókból állítasz össze, vagy mikor 1 ruhából 2 stílusú outfitet! :)
    Kitettem blogom oldalsávjába a játékot: http://divatesatobbi.blogspot.hu/
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  22. Szia! :)

    Hajnal néven követlek.

    DIY, Outfit posztokat olvasnék szívesen. Ezenkívül a Fashion Police kedvenc. :)

    Plusz esély a blogom oldalsávjában:
    http://hajnalweb.blogspot.com/

    Köszönet a játékért! :)

    VálaszTörlés
  23. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  24. Szijja!

    xstrawberrykissx néven követlek.
    Nagyon tetszenek a DIY bejegyzések és a termékteszteket is szeretem!
    Szívesen olvasnék ezekből többet! :)))
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: http://xstrawberrykissx.blogspot.hu/

    Puszi, Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  25. Dóra Bukovinszki néven követem a blogod.
    Nagyon szeretem a DIY, Fashion Police, Her style és A nap szettje bejegyzéseket.:D

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Dius néven követem a blogodat, a játékot pedig megosztottam Facebookon. :)
    Nekem nagyon tetszenek a Fashion Art-os bejegyzéseid. :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Anikó Faragó néven követlek.
    DIY, Outfit posztokat olvasnék szívesen.
    Tetszenek a Fashion Art-os bejegyzéseid.
    Kitettem a játékot a blogoldalsávjába:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Írtam a blogomon a játékról:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Réka néven követlek
    Tesztes bejegyzéseket olvasnék:)

    VálaszTörlés
  29. Szia! L néven követlek.
    Szeretem a körmös és az outfites bejegyzéseket, azokból lehet több, de lehet személyes is :)

    VálaszTörlés
  30. Szia! greene renny néven követem a blogot,és megosztottam ezt a bejegyzést a plusz esély reményében.
    Nagyon nagy divatfüggő vagyok,ezért főként a nap szettje bejegyzést kedvelem!! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Petra világa néven követlek.
    Facebook: Czellár Petra
    Sok tesztet szeretnék! :)
    Kitettem oldalsávba: petravilaga.blogspot.com
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  32. Lengyel Zsofia néven követem a blogod.
    a DIY posztok tetszenek leginkább és tagokról olvasnék még többet :)
    +1 közzétettem a bejegyzést fb.-on

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.

    -Gumikacsa20 néven követem a blogod.
    -Ez tetszik leginkább és erről olvasnék még többet: a szettek amiket összeállítasz, hisz rengeteg inspirációt adnak.
    -Közzétettem a bejegyzést Facebook- on.

    VálaszTörlés
  34. Szia! Kata03 néven követlek:) Nagyon tetszenek a Fashion art-os bejegyzések:)és DIY posztokat olvasnék:)

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Még csak most találtam az oldaladra, ezért még csak most fogok szétnézni Nálad :) Ami egyből megtetszett az a "rúzsos száj" kurzor. Nagyon jó :D

    Adryenn Beauty néven iratkoztam fel rendszeres olvasódnak.

    Megosztottam a játékod a Fb-on:
    https://www.facebook.com/adryennbeauty

    Köszi a játékot!!!

    VálaszTörlés
  36. Szia! Anna94 néven követlek, testszik a blogodon a design, és az h sokszínű, DIY posztokat látnék még szívesen. +1 fb-n megosztottam a átékot

    VálaszTörlés
  37. Szia!

    CRaPTRaSH néven követem a blogod.
    Kitettem oldalsávba:
    http://craptrashvilaga.blogspot.hu
    Most találtam rád, de eddig szimpatikus a blogod. :]

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  38. Gratulálok a 100 követőhöz! :)

    Makeupcakes néven követlek, és a kedvenceim a körmös bejegyzések (pl. a kaviáros), de szívesen olvasok termékvéleményeket, teszteket is, ezek a kedvenceim a blogokon. :)

    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  39. Szia! Anneke néven követlek. Számomra a Fashion Police jön be, plusz az outfites, szettes és a Sminkcuccaim c. posztjaid. :) Én is most találtam rád, és azt kell hogy mondjam tetszik. :)

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Nixon néven követlek.
    Mindig sikerül ráhibáznod a napi szettekkel az én stílusomra:)
    +esély: Kitettem a blogom oldalsávjába a nyereményjátékod!

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  41. Szia!Enikő Széles néven követlek. Nagyon szeretem az outfit-os postokat,mindig van benne valami ami nagyon megtetszik! Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  42. Dorina Schermann néven követlek, olvasgatlak. :) Tetszenek a sminkes bejegyzéseid, mindig találok valamit ami érdekel. Még több DIY postot szívesen olvasnék :) Közzétettem facebookon, nyilvánosan. :) Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    BBius néven követlek.
    DIY és outfit posztok a kedvenceim,ezeket még szívesen látnám.

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    CsillámLány néven követlek,és írtam egy bejegyzést,amit itt találhatsz:
    http://egynopraktikai.blogspot.hu/2012/08/nyeremenyjatek-moon-angel-nel.html
    Szerintem szuper a blogod,nagyon sajnálom,hogy még csak most találtam rá. :(

    Nagyon tetszenek a szettjeid,de nagyon szívesen olvasnék tőled további tippeket,és DIY.es posztokat!Azt ugyanis ritkán látok más blogokon.
    Remélem ,hogy most az egyszer nekem is forgandó lesz a szerencse kereke!
    Köszi a lehetőséget!
    További szép estét!
    CsillámLány.

    VálaszTörlés
  45. Szia!

    Lynd néven követlek.
    Nagyon tetszenek a videók az oldalsávban. Szívesen látnék még outfites bejegyzéseket.
    Megosztva: https://www.facebook.com/linda.gr.12

    VálaszTörlés
  46. anna néven követem a blogod.
    tutorialok tetszenek legjobban (:
    lehetne több shopping videó
    írtam róla a blogomon:
    http://junoblogja.blogspot.hu/ oldalsáv

    VálaszTörlés
  47. A játékot ezennel lezárom! :) Holnap sorsolok! ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)