Ombre köröm

Újabb próbálkozás színátmenetes körömre. Azt hiszen ez már picit jobb mint az előző. :)






Egy Essence és egy Manhattan lakkot használtam hozzá. Nekem nagyon tetszik ez a színkombináció. Azt hiszem a következő változat egy lila verzió lesz majd. :)

Ti próbáltátok már ezt a fajta festési technikát?

Megjegyzések

  1. én még nem próbáltam, de lehet, h majd ha nagyon unatkozok neki vetemedek :D nagyon szép lett, ügyes vagy ! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, ügyi vagy!
    Nekem egyébként nem tetszik ez az átmenetes körömfestés, ugyhogy nem is próbáltam még

    VálaszTörlés
  3. Én csak a hajamon próbáltam. :D Egyébként tök jól néééz ki! :)
    Bia

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy!
    Még nem próbáltam. Nekem macerásnak tűnik, de tetszik. Talán majd egyszer kipróbálom.

    VálaszTörlés
  5. Én már próbáltam ezt a technikát, és nagyon megszerettem! :)
    Már több formában is megvalósítottam, ha esetleg érdekel, nézd meg blogomon! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)