Rossmann akciók

Ismét ki lehet fogni néhány szuper akciót a Rossmann-ban. A teljes katalógusért katt ide!
Amit én kiemelnék:
  • Venus borotva
  • Mexx parfümök
  • L'Oréal spirálok 
  • Rimmel szájfények 
  • Astor spirálok 
  • Max Factor alapozók 
  • Maybelline spirálok 
  • NYC lakkok és spirálok
  • Miss Sporty tusok és bronzosítók
  • Arcpakolások 
  • Nivea arctisztítók 
  • Garnier önbarnítós testápoló 
  • Schauma termékek
  • L'Oréal hajápoló termékek
  • Palette hajfestékek
  • Biovanne kapszula
  • Nivea Pure&Natural arckrémek 
Ti mennyire szoktátok figyelni az akciókat? Készültök nagy bevásárlásra leárazásokon?

Megjegyzések

  1. Nagy bevásárlásra nem készülök, de az akciókat szoktam figyelni a szűkösség miatt.

    VálaszTörlés
  2. Pont voltam a Rossmanba hétfőn és vettem 2 lakkot Maybellineset mert az is akciós a héten, meg Maybelline szemhéjpúdert ami a nyereményjátékomhoz vettem.

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon szeretem a Rossmann akcióit, sokkal olcsóbb mint a dm, és ha valami le van árazva ami tetszik v épp kell, akkor biztosan elmegyek megnézni és esetleg meg is venni Rossmannba! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)