Best of L'Oréal

Nem mondhatnám hogy a márka legnagyobb rajongója vagyok, bár régebben használtam tőlük púdert és alapozót is és meg voltam velük elégedve. Sokan nem vásárolnak tőlük, mondván állatkísérleteket végeznek, ami nem igaz, ugyanis '94 óta nem kísérleteznek állatokon, azelőtt viszont szinte minden cég végzett állatkísérleteket, szóval...
A lényeg az hogy számomra a L'Oréal elsősorban a túl-photoshoppolt kampányai és a szemérmetlen műszempillás szempillaspirál hirdetései miatt valahogy nem nőtt a szívemhez, viszont mostanában sok oldalon és a youtube-on is több termékekről pozitív dolgokat olvastam-láttam, így készítettem egy kis válogatást, hogy mik azok a termékek, amiket érdemes lehet beszerezni tőlük.

best of L'Oréal



  • Mat Mat' Morphose alapozó - Zsíros bőrre tökéletes, alacsony-vagy közepes fedésű alapozó, sokan dicsérik a könnyű, "nincs semmi a bőrön" érzetét. 
  • L'Oréal Superliner - Sokan szeretik, mivel tartós és precíz vonalat lehet vele húzni. 
  • Studio Secrets primer - Zsíros-vegyes bőrre állítólag jobb, mint normál bőrre. Az árához mérten teljesít, kezdő primer-nek tökéletes. 
  • Lumi Magique alapozó - Úgy tudom nálunk még nem kapható, de külföldön már sok youtube-os és blogger írt róla pozitív véleményt. Normás-vegyes bőrre ajánlják inkább. 
  • Volume Million Lashes - Aki azt várja hogy olyan pillái legyenek tőle mint a kampányképeken, annak nem árt feltenni előtte egy brutál műszempillát sem. Én kipróbáltam és az én satnya kis pilláimből és szép eredményt hozott ki, de mivel picit szemem van, így a keféje nekem valahogy nem volt praktikus. 
  • Infallible szemhéjpúderek - Ezt nagyon szeretik és dicsérik beauty-körökben, mivel pont azt a színt kapod feltéve, amit az üvegcsében látsz. Igen, ez igaz, mivel kipróbáltam.
  • Double Extension spirál - Kandee Johnson sminkmester kedvence, szóval nem lehet rossz. ;) 
  • Glam Shine szájfények - Nagyon szép színekben kapható, szerintem nyárra tökéletesek. 
  • Color Riche Intense rúzsok - Ezekről is sok jót olvastam és gyönyörű színekben kaphatóak. 
Ti használtok valamilyen L'Oréal terméket? Van olyan amivel régóta szemeztek de valamiért nem vettétek meg eddig? :) Nálam a szemhéjpúderek ilyenek! :D 

Megjegyzések

  1. Én L'Oreal Féria Preference hajfestéket szoktam használni, és imádom, mert mindig azt a színt kaptam, ami a doboz elején látható! :)
    Amúgy én a szemhéjpúdereket és körömlakkokat szúrtam ki most a L'Oreal termékek közül:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a szemhéjpúderekre fáj a fogam :D

    VálaszTörlés
  3. nem igazán használok ilyen terméket

    VálaszTörlés
  4. az összeset elfogadnám a lorealosak azok jók sztem, csak drága!!

    VálaszTörlés
  5. Nem igazán szoktam megnézni a L'Oréal-os termékeket, mert tudom, hogy úgyse tudnám megvenni :/ hmm de az a Mat Mat' Morphose alapozó jó lehet :)

    VálaszTörlés
  6. Ezek nagyon drágák nekem sajnos! :S

    Móni

    VálaszTörlés
  7. Hát szerintem is ez az extrém drága kategória. És nem biztos, hogy jobb, mert ismerős már járt pórul. Nem biztos, hogy ennél a márkánál, de nem emlékszel pontosan, hogy melyiknél. Semmi ilyenem nincs, mert drága.

    VálaszTörlés
  8. Semmit nem használok, nem tudom miért de nem ..

    VálaszTörlés
  9. én sem használok.a tus jól néz ki de nem tudom hogy milyen a valóságban!

    VálaszTörlés
  10. Én nem használok L'Oréal termékeket, de a szemhéjpúderek tetszenek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)