Best of Maybelline

Készítettem egy válogatást a legjobb Maybelline termékekből is. Én nagyon szeretem ezt a márkát, különösen az alapozóit és a szempillaspirálokat. Ezek a termékek azok, amiket én kipróbáltam és nekem bejöttek és/vagy sok jót olvastam róluk, esetleg a híres beauty guruk is kedvelik őket.

Best of Maybelline



  • Dream Matte Mousse alapozó - zsíros bőrre, vagy vegyes bőrre nyáron tökéletes. Én is szeretem és használom is rendszeresen a melegebb hónapokban. 
  • Dream Bouncy Blush - Ezt rengeteg beauty guru ajánlja és gyönyörű színekben kapható. 
  • Lasting Drama zselés tus - Ezt sokan a Bobbi Brown zselés tushoz hasonlítják és Tanya Burr (híres angol sminkes) kedvence. 
  • Volum' Express spirálok - Szerintem mindegyik spirál ebből a vonalból nagyon jó. :) 
  • Dream Terra Sun bronzosító - Ez szintén egy olyan termék amit gyakran lehetett látni idén a tutorial videókban. 
  • Eye Studio Quad szemhéjpúderek - Ezt szintén nagyon dicsérik és sok gyönyörű színben kapható. Szerezz be belőle egy természetes, földszíneket tartalmazót, egyet füstös bulisminkhez és egy színeset ami kiemeli a szemszíned. Több szemhéjpúderre nem is lesz szükséged. ;) 
  • Line Stiletto tus - Évekig használtam, bár nem vagyok nagy rajongója a folyékony tusoknak, de ezzel mindig tökéletes, precíz vonalat sikerült húznom. 
  • Baby Lips ajakápoló - Ez szintén egy olyan termék ami nagy kedvenc beauty körökben. :) 
  • Dream Matte púder - Ilyet is használtam már és szuper mattító púder, nálam a nap végére sem fényesedett át. 
  • Color Tattoo - Ez egy krémes szemhéjpúder, ami felkenve megszilárdul. A lila kivételével mindegyiket nagyon dicsérik, a világos színeket gyakran használják a beauty guruk alapnak is. 
  • Superstay rúzsok - Gyönyörű színekben kaphatóak és nagyon tartósak. 
  • Affinitone alapozó - Ez az egyik kedvencem. Szinte belesimul a bőrbe, alig érezhető és nagyon jól fed. 
  • Color Show lakkok - Szintén egy termék amit beauty körökben már imádnak. nekem ez a két szín tetszik leginkább a kollekcióból. 
  • Illegal Lenght szempillaspirál - Ezt is gyakran látni tutorial videókban és sok pozitív véleményt olvastam róla. Ha dúsak a szempilláid, de szeretnéd ha hosszabbak is lennének, akkor szerezz be egy ilyet. ;) 
Ti használtok valamilyen Maybelline terméket? Meg vagytok vele elégedve? Milyen márkáról olvasnátok még ilyen "Best of" bejegyzést? ;)

Megjegyzések

  1. Nem használok Maybelline termékeket, nem tudom miért.... :)
    Essence best of? :D

    VálaszTörlés
  2. Én egy körömlakkot használok, azt is barátnőmtől kaptam, mert rózsaszín és ő nem szereti azt a színt. :) De kicsit drága nekem. Amúgy a rúzs meg a két lakk jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
  3. szempillaspirálban szerintem verhetetlen a Maybelline, bár nekem az illegal Lenght kicsit csalódás volt, de a Clolossal Volume Express örök kedvenc!

    VálaszTörlés
  4. nem próbáltam még ilyen terméket.

    VálaszTörlés
  5. én sem próbáltam még őket, de a maybellyne color 24 szemhéjfestékkel régóta szemezek:)

    VálaszTörlés
  6. én nem használok maybelline termékeket.de a körömlakkoknak szép színe van

    VálaszTörlés
  7. Én a Maybelline-től a körömlakkjait és az alapozóját szeretem. :)

    VálaszTörlés
  8. még nem használtam Maybelline termékeket

    VálaszTörlés
  9. Talán csak egy maybelline körömlakkom van, de tervezem, hogy beszerzek egy szempillaspirált is.:)

    VálaszTörlés
  10. Szempillaspirált szeretnék mert egyszer már volt olyanom tőlük is nagyon szerettem.

    Móni

    VálaszTörlés
  11. Nem igazán használok, essence-ről szívesen olvasnék egy hasonlót.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)