Catrice "Hollywood Fabulous" trendkiadás

Szerintem gyönyörű ez az őszi kollekció a Catrice háza tájáról. Hollywood aranykora ihlette, a híres színésznők sminkjei, a hangsúlyos szemöldök, a természetes szemsminkek és a drámai rúzsok.
Nem tudom még hogy nálunk lehet e majd kapni, de nagyon sajnálnám ha nem érkezne meg hozzánk.






Csak nekem tűnik úgy mintha a kampányképen a hölgynek nem lenne szemöldöke? :D


"She's a Lady" nevű négyes szemhéjpúder. Szerintem gyönyörű nappali sminkek születhetnek vele. :)


"Hollywood Boulevard" Ő is nagyon szép. :)


Szemöldökformázó termékek.


"Gone with the wind" nevű pirosító. Erre élőben kíváncsi leszek.


Ajak-fedő és szájfény.


"Red Butler", "Holly Rose Wood", "Marlene's Favourite", "The Nude Scene". Selymes rúzsok. A 3. és a 4. nekem nagyon bejön. :)


A lakkoknak már a csomagolása is gyönyörű szerintem. :) "Red Butler", "Holly Rose Wood", "Marlene's Favourite", "The Nude Scene", "Doris' Darling". Nekem az első és a negyedik tetszik leginkább, de az utolsóra is kíváncsi leszek.

Nekem a kollekcióból talán egyedül egy kontúrozó púder vagy krém hiányzik. A kor színésznőinek gyönyörű hangsúlyos arccsontja volt, kár hogy egy ilyen terméket nem tettek bele ebbe a trendkiadásba. Esetleg még a kor puffnis porpúdere is passzolt volna a csapatba.

Ti mit szóltok hozzá? Kinéztetek valamit? :)

Megjegyzések

  1. Most csak a lakkok tetszenek.

    Móni

    VálaszTörlés
  2. A 3. rúzs nagyon tetszik, ha nálunk lehet majd kapni, biztos veszek :)

    VálaszTörlés
  3. a lakkok és a rúzsok nagyon jók :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem van szemöldöke csak nagyon szőke :)
    Van ami tetszik, de msot nem költhetek ilyesmire, ugyhogy nem is tanulmányozom át őket inkább túlzottan :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jók, de legjobban az első szemhéjpúder tetszik, és természetesen a lakkok:)

    VálaszTörlés
  6. Nekem ebből most minden tetszik. :) Régóta nem tudok ilyet mondani egyetlen kollekcióra se. :) Kicsit rózsaszínes árnyalatban gazdag, de attól bejön. :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű szépek a színek! *.* Nekem minden tettszik !

    VálaszTörlés
  8. Minden tetszik, főleg a szemhéjpúderek.:)

    VálaszTörlés
  9. szépek a színek. az első 3 lakk tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. Azok a lakkok nagyon tetszetősek! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)