Colour Of The Week - A hét színe

pink



Ezúttal a rózsaszínt választottam a hét színének. Ti szeretitek ezt az árnyalatot? Melyik három dolgot választanátok a képről? :) Nekem a masnis táska, a rózsaszín Louboutin és a miniruci a kedvenceim.

Megjegyzések

  1. Nem rossz szín, de egy kicsit sokkoló így együtt. :D A rövid nadrág tetszik, meg a fülbevaló. A többi annyira nem. A cipővel kapcsolatban még mindig nem tudok dönteni. :)

    VálaszTörlés
  2. a három kedvencem, a miniruha, a masni és a nyaklánc :)

    VálaszTörlés
  3. az összes tetszik elfogadnám mindent a rózsaszín a kedvencem!

    VálaszTörlés
  4. A szín tetszik de a rucik nem az én világom. Arövidnaci meg a fülbevaló még oké, esetleg a karkötő is, a többi nekem sok(k)

    VálaszTörlés
  5. Én a masnis táskát, a ruhát és a körömlakkokat választanám.:)

    VálaszTörlés
  6. én nagyon! short, cipő,bal alsó táska

    VálaszTörlés
  7. Ajjaj, Pár dolog kivételével nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  8. a fülbevaló, alatta a cipő és a nyaklánc meg jobb oldalt alul a masni tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép minden nehéz így választani. Próbálom úgy hogy amit használni is tudnék.
    Lakkok, fülbevaló, szájfény

    Móni

    VálaszTörlés
  10. Táska, clutch, ruha, OPI-k! Szeretjük hát! :):)

    VálaszTörlés
  11. Nincs különösebb bajom ezzel a színnel,de max a körömlakkok jöhetnének.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)