Copy Cat

Ezúttal egy hófehér alkalmi szett drágább és olcsóbb változatát készítettem el nektek. Nyár végére, ha már szépen lebarnultál gyönyörű leszel egy fehér szettben. Ha pedig alapból fehér a bőröd, akkor ebben a színben igazán törékeny és hercegkisasszonyos lehetsz.

Copy Cat



Bal oldali szett (eredeti):
  • Ruha: Karen Millen kb. 124300Ft 
  • Clutch: Jimmy Choo kb. 327600Ft 
  • Cipő: Sergio Rossi kb. 170000Ft 
  • Fülbevaló: Dinny Hall kb. 104000FT 
Jobb oldali szett (koppintás):
  • Ruha: H&M kb. 8000Ft 
  • Clutch: H&M kb. 5300Ft 
  • Cipő: Mango kb. 28000FT 
  • Fülbevaló: H&M kb. 2100Ft 
Nektek melyik szett szimpatikusabb? Felvennétek egy ilyen fehér ruhácskát? 

Megjegyzések

  1. Bal oldali ruha, jobb oldali kiegészítőkkel.

    VálaszTörlés
  2. Jelentősen lefaragtál az árából azért. :D Még így is drága, de nem méreg drága. :) Az eredeti ruha jobb szerintem. A cipőnél az olcsóbb verzió tetszik jobban. Meg a fülbevalónál is. A táska egyik se jön be.

    VálaszTörlés
  3. a drágább ruha tetszik jobban, de a kiegészítőkből viszont az olcsóbb :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépek de a az első ruha nem az én világom!!:)

    VálaszTörlés
  5. 1. sokkal jobban tetszik:)

    VálaszTörlés
  6. HÁt nekem a második tetszik, de az elsőn látható cipővel tetszene igazán! :D

    VálaszTörlés
  7. az eredeti ruha meg cipő tetszik jobban, a másiknál csak a fülbevaló tetszik

    VálaszTörlés
  8. Nekem talán a jobb oldali jobban tetszik.:)

    VálaszTörlés
  9. Egyik sem az én stílusom de nagyon szépek.

    Móni

    VálaszTörlés
  10. Nekem talán a bal, de csak ha hófehér a ruha a valóságban! :)

    VálaszTörlés
  11. Első összeállítás most valahogy jobban megfogott .

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)