Emlékeztető (Nem számít bele a nyereményjátékba!)

Ma éjfélig tart a kommentáros játék! Még be lehet szállni, a szabályokat a jobb oldalon lévő képre kattintva olvashatjátok el!
Akik csatlakoztak már, azoknak ajánlom hogy nézzék át, mindenhova írtak e, mindenhol megvan e a három szó és a név. Még nem késő kijavítani! ;)

A rendszeres olvasók játéka holnap ér véget, még arra is van időtök jelentkezni! ;)

Sok sikert mindenkinek!

Megjegyzések

  1. Tegnap osztálytalálkozón voltam. Tudtam, hogy nem tudom az utolsót kommentelni, ezért már a többit sem csináltam meg. Korán odamentem, mert segítettem főzni. Majd legközelebb. Remélem a létszám azért meglett.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)