Fashion Art

light as air

Megjegyzések

  1. nem tudom... ez a szett nagyon nem jön be :/ úgy az egész nem tetszik o.O

    VálaszTörlés
  2. ez a legjobb eddig!:)

    VálaszTörlés
  3. nekem tetszik! a táska és a felső nagyon jó

    VálaszTörlés
  4. Ez olyan elmegy kategória... :D

    VálaszTörlés
  5. Szép, de nem az én világom ..

    VálaszTörlés
  6. A felső nem igazán tetszik, de a többi jó :)

    VálaszTörlés
  7. nekem nem jönnek be ezek!! a smink cuccok igen!!

    VálaszTörlés
  8. Nekem ebből nem tetszik semmi most. :( A cipő az határ eset. Magamban is vívódok, hogy nekem tetszik-e ez a cipő vagy nem. Szettől függetlenül. De még nem dőlt el.

    VálaszTörlés
  9. Hát ez a szett nagyon nem tetszik...

    VálaszTörlés
  10. A karkötők meg a táska tetszik csak.

    Móni

    VálaszTörlés
  11. A sminken kívül most ez a szett nem igazán tetszik.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)