Fashion Art

snake eye

Megjegyzések

  1. ez nagyoooooooon nem az én világom, el sem tudom képzelni magamon. Esetleg a saru még oké, de a többi nem...

    VálaszTörlés
  2. nekem tetszik, bár nem hordanám, de máson biztos jól áll :)

    VálaszTörlés
  3. Elég sötét. Lehangoló. Nekem nem igazán tetszik. :(

    VálaszTörlés
  4. nekem a szoknya nem jön be, de a többi tetszik nagyon!!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Nem az én világom, csak a fülbi tetszik. :/

    VálaszTörlés
  6. na ez az egyik legjobb outfited

    VálaszTörlés
  7. a saru tetszik, a többi nem igazán

    VálaszTörlés
  8. A szoknya nem nagyon tetszik de a többi igen.:)

    VálaszTörlés
  9. A szandál tetszik meg a sminkcuccok.

    Móni

    VálaszTörlés
  10. nem tettszik a szoknya se meg a felső se, de a táska nagyon édes.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)