Fashion TAG

Újabb kérdezz-felelek, ezúttal divat témában. :) Ha unjátok őket, akkor szóljatok. :D Egyébként meg remélem ti is válaszoltok a kérdésekre, mert nagyon kíváncsi vagyok. ;)

1. Melyik az a három üzlet ahol leggyakrabban vásárolsz?
- Tally Weijl, H&M, Zara
2. Melyik az az üzlet, ahová gyakran bemész de általában nem veszel semmit.
- Mango. Mostanában nem volt semmi ami tetszett volna.
3. Milyen kiegészítőt vettél legutóbb?
- Egy színes hajtincset az Essence Miami Roller Girl trendkiadásból.
4. Van olyan ruhadarabod vagy kiegészítőd amit sohasem viseltél?
- Sajnos igen!
5. Gondosan kiválasztod hogy mit mivel veszel fel, csak magadra kapkodod ami a kezed ügyébe kerül, vagy a kényelem az első számú szempont?
- Válogatós vagyok. :D
6. Mi az a ruhadarab vagy kiegészítő amit szíved szerint minden nap viselnél?
- Nagyon szeretem a szegecses dolgokat.
7. Melyik a kedvenc nadrágod vagy szoknyád?
- Nadrágból egy H&M farmer, szoknyából egy Zara. A képen láthatjátok. Menta színű és színátmenetes, nagyon kényelmes. A képen egy fehér Mango toppal, Bijou Brigitte nyaklánccal, Mango napszemcsivel, Deichmann szandállal és David Jones táskával viselem.

8. Legkényelmesebb ruhadarabom...?
- A képen látható szoknyát is ide sorolnám, valamint a kedvenc kardigánom.
9. Mi az amit sohasem viselnél?
- Sportcipő. Mármint az igazi edzőcipő. Azt csak edzéshez veszem fel. Cicanadrág önmagában. Vagy a teletalpú fűzős cipők amit most olyan divatosak.
10. Hogyan írnád le a stílusod?
- Hangulatfüggő. Nagyon szeretem a nőies ruhákat, a földszíneket, de ugyanúgy szeretem a vagány, sötét rockos stílust, a szegecseket, vagy épp a pólókat és tornacipőket. Nagyon érdekel a divat, de csak azt hordom ami kifejezi a személyiségem, nem veszek fel olyan holmit amit minden 2. ember visel vagy nem veszek fel olyan darabot ami "nem én vagyok" csak mert épp divatos.
11. Kedvenc felsőd?
- Jó kérdés... talán egy csipkedíszítéses top. Pólók közül pedig egy zöld Retro Jeans, ami nagyon kényelmes és imádom a színét.
12. Kedvenc ruha?
- Nemrég vettem egy kockás ruhácskát a Tally Weijl-ben. :) Valamint van egy rojtos, 20-as éveket idéző zöld H&M miniruhám, azt is nagyon szeretem.
13. Kedvenc kardigán vagy pulcsi?
- Kardigán: Asszimetrukus szabású, mohazöld és azt hiszem Fishbone New yorker. A pulcsi: egy fekete alapon cukorkamintás, az is New Yorker. :D
14. Kedvenc cipő?
- Nagyon szeretem a magas szárú sneakereket, abból van néhány. Van egy piros magassarkúm, azt is imádom, de most az abszolút kedvencem egy pink balerina.
15. Kedvenc táska?
- Általában mindig a legújabb. :D
16. Kedvenc fülbevaló?
- Egy fekete tollas.
17. Hány pár cipőd van?
- 50-60 körül lehet... de a nagy részét nem is hordom.
18. Kedvenc divatmagazin?
- Már nem nagyon van kedvencem, egyre több bennük az oda nem illő reklám, a címlapokon szinte minden évben ugyanazok vannak, és a cikkek is szinte ugyanazok. Talán a Glamour és az Instyle az amit ég szívesebben nézegetek.
19. Mennyi táskád van?
- 20-25 darab... ebből kb. 10-et viselek rendszeresen.
20. Melyik tervező tervezné álmaid menyasszonyi ruháját?
- Azt hiszem Roberto Cavalli vagy a Rodarte tervezőpárosa. :)

Ti jöttök! Kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra! :)

+ Fontos info: Megkezdődött az Essence kiárusítás!!!!!

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik a szoknyád. Ilyenem van csak sárgában, ugyanígy színátmenetes. A gyönyörű napsárgából megy át szinte fehérbe...
    Utolsó kiegészítő amit vettem egy pár fehér gyönyg fülbevaló.
    gondosan válogatom, hogy mit mivel és hogy mit hova...
    Nincs olyan cuccom amit még soha nem vettem volna föl.
    A legkényelmesebb ruhám az itthon használatos Adidas melegítőnacim :D
    Kedvenc ruha egy igazi német Tracht. Dirndli ruha, nagyon szeretem, nagyon kényelmes de csak bálba hordom, hétköznap nem :D
    Kedvenc cipőm egy olyan cipellő amit 5 éve vettem, azóta nyúzom, semmi baja, szuper kényelmes és szinte bármihez jó. Nagyon sajnálná ha bármi baja lenne, illetve egy fekete mokaszin.
    Kedvenc táska: Müllerből egy sötét lila táska
    Kedvenc füli: nem nagyon cserélgetem, általában ugyanaz az aranyfülbevaló 8halvány lila kövel) van a fülemben, de ha cserélgetem akkor általában a ruhámhoz illő színű pont fülit teszek be.
    Divatmagazin....már nem veszek szinte semmit, évente 1-2 újság elég is ahoz, hogy mindig eldöntöm újra, hogy csak reklámújság szinte az egész....
    Álmáim menyasszonyi ruhája a sajátom amit Dévényi Fanny tervezett és valósított meg!

    VálaszTörlés
  2. tényleg szép a szoknya, amit a képen viselsz :)
    és ne haragudj, én most ezekre a kérdésekre inkább nem válaszolnék :)

    VálaszTörlés
  3. Én nem szeretem az ilyen szoknyákat. :) Szerintem korábban írtam, hogy alacsony vagyok, úgyhogy nekem ez nem előnyös viselet és mindig az jut eszembe ezekről, hogy kényelmetlenül érezném magam benne.
    Nekem nincs ilyen sok cipőm se, ha a papucsokat meg tornacipőket is beleszámoljuk olyan 10-15 pár lehet.
    Eltart egy darabig, amíg kiválasztom, hogy mit vegyek fel, szóval nem azt veszem fel, amit épp érek a szekrényben. Nagyon szeretem a turis ruhákat, annyira egyedi és jó dolgokat ki lehet fogni. Azok a márkák, amiket írtál nekem a drága kategória, és valamilyen szinten felesleges pénzkidobás. Én megpróbáltam, de a legmárkásabb nadrágom szakadt ki a leghamarabb, utána amit újonnan vettem boltban itthon(nem kínai), és a turis bírta a legtovább. Bár nem volt rajtam sokszor, mert más farmerom a szabása miatt jobban tetszett. Ezt meg kifogytam, és anyukámnak adtam, aki azóta is hordja, és semmi baja nincs. A márkás nadrágom meg már a köztudatba sincs. :)

    VálaszTörlés
  4. szia!!nagyon jó a szoknyád és a táskád is és egyszerűen csini vagy!!
    1.Mostanába nem vásároltam de én is a tally Weijlbe vagy H&Mbe szoktam.
    2.Nem tudok olyat mondani.
    3.Kiegészítőt nem vettem hanem kaptam egy gyöngy nyakláncot, karkötőt és gyűrűt zöld színbe.
    4.igen nekem is van.
    5.Mindig megnézem mihez mi avló, de a hétköznapokban inkább sportos, buliba meg rózsaszín és rózsaszín hátán, meg szexi ruha.
    6.gyöngy nyakláncok
    7.nadrágom nem márkás fekete farmer, és egy nem márkás farmerszoknya
    8.Kardigán farmer nadrág, póló
    9.telitalpút én se viselnék és ezt a nagyon bő buggyos gatyát, a lezser szerűek tetszenek, de azok a basás stílusúak nem.
    10. inkább sportos, de buliba kihívó szexi :)
    11.felsőm van egysima egyszerű fehér póló disney mintával
    12.fehér szexii ruha
    13.kardigán sima egyszerű fekete és egy rózsazsín pulóver
    14.balerina cipő és magassarkúm fekete
    15.fehér és fekete táska na meg a rózsaszín
    16.gyöngy fülbevaló
    17.sok olyan 20 körül, mondjuk kinek mi a sok:))
    18. glamour és joy de ritkán veszem meg nem tehetem meg hogy minden hónapba ilyeneket vegyek...
    19. 30 táska kb ezeket mind kaptam mindig 1-2 félét hordok csak
    20. nem tudom, nekem elég egy egyszerű de szép menyasszonyi ruha.

    VálaszTörlés
  5. 1. New Yorker, Lance Paris, Mona Divat
    2. Nem nagyon van ilyen üzlet.
    3. Fülbevaló szettet
    4. Igen van, de csak azért mert ajándék volt és nagyon nagy rám. XD :/
    5. Mindig úgy öltözködöm, hogy az adott cuccok passzoljanak egymáshoz és az az napi hangulatomhoz is. :)
    Még a legaprób részletekre is odafigyelek. :)
    6. Nincs ilyen, mert mindennap más dologhoz van kedvem. De ha választani kéne, az alap az a magassarkú, ha tehetném minden nap hordanám. :)
    7. Huha, nem is tudom. Jobban szeretem a miniruhákat és az overálokat. :D De talán a pink sortomat tudnám mondani.
    8. A lenge szabású miniruháim! :)
    9. Sosem vennék fel utcára sportos, vagy nagymamis cuccokat.
    Illetve nem szeretem a pici szolid kiegészítőket sem.
    10. A stílusom. Imádom a dögös, sexy ruhákat, imádok nőiesen öltözködni, magassarkút hordani, kiegészítőket. A nagy csillogó lógós fülbevalókat, a színeket. Ha buliról van szó ruha terén bevállalósabb is vagyok, de persze az alig takar dolgokat még akkor sem szeretem. Utálom ha kint van a hasam, ezért ilyen ruhám nincs is.
    :)
    Annak a híve vagyok, hogy sejtess, de sose mutass meg. :D Ha ezt így össze kéne foglalni. :)
    11. Kedvenc felsőm piros kivágott top. melynek a háta teljesen csipke, elől pedig fűzős.
    12. Egy neon zöld sortos Rensix overál, és egy Redial leopárd mintás miniruha amit 3 féleképpen is fel lehet venni. :)
    13. Leopárd mintás hosszított kardigán. :)
    14. Csipkés fekete magassarkú
    15. Almazöld elől flitteres nagy táska. :)
    16. Pink lógós nagy szív fülbevaló
    17. Nem sok, 7 pár összesen plusz 2 papucs.
    18. Cosmopolitan
    19. 15 db
    20. Én magamnak, már megálmodtam milyet szeretnék, extrém és különleges lenne. :)

    Egyébként én szeretem ezeket a TAG-eket, mert így jobban meg lehet ismerni az adott bloggerinát! :)

    VálaszTörlés
  6. 1.Bershka,Stradi,Zara
    2.Promod
    3.nyaklánc
    4.kiegészítőim sok van
    5.hát nem nézegetm órákig de azért megnézem, hogy mit veszek fel
    6.ezt nem tudom
    7.nadrág egy sima farmer(asia Center) szoknya Stradi
    8.kardigánok,imádom őket
    9.cicanadrág
    10.nincs igazán stílusom, ami tetszik megveszem ezért mindig más
    11.Ebay-en rendelt felsőm ami még nem érkezett meg :D
    12.nincs
    13.kardigán: egy fehér az Espritből a könyökén folttal vagy mi az
    14.szinte száratlan nyári virágos cipőcském
    15.nem tudom
    16.six-es kis pötty
    17.nem sok...talán 3
    18.Glamour
    19.2
    20.nem akarok férjhez menni ... :D

    VálaszTörlés
  7. 1. Tally Weijl, H&M
    2. Sok ilyen van :)
    3. masnis hajpánt ^^
    4. van néhány
    5. van, amikor pillanatok alatt megvagyok vele, de néha hosszú perceket szoktam eltölteni a szekrényem előtt, mert ugye "nincs mit felvennem"...:D
    6. nem tudom
    7. farmer
    szoknyát ritkán szoktam hordani
    8. kardigán
    9. cicanadrágot önmagában szerintem én se vennék fel
    10. nem tudom, szeretem a kényelmes ruhákat amik jól is néznek ki
    11. sok van :)
    12. kék fehér csíkos ruha
    13. egy fekete meg egy fehér kardigán
    14. sportcipő
    15. nem tudom, nincs sok táskám
    16. egy kék kicsi fülbevaló, amit ha oldalról nézel, olyan mintha átlátszó lenne :)
    17. kb 10
    18. nincs
    19. 5
    20. a tervező nem igazán érdekel, csak az, hogy szép legyen a ruha :)

    VálaszTörlés
  8. 1.Bershka, New Yorker, Pull and Bear
    2.Promod.Múltkor egy táska megtetszett de végül egy másiknál döntöttem.
    3.hát nem is tudom már...
    4.Van, több is
    5.Van amikor könnyebben megy van amikor hosszabb idő kiválasztani
    6.farmerdzseki
    7. Mango nadrág és egy turkálóból való szoknya
    8.nem tudom
    9.trapéz nadrágot
    10.változó de inkább a vadabb szegecses cuccok állnak hozzám közelebb
    11.nem tudok választani, de ha muszáj akkor egy pink felső elöl zebra mintával
    12.nem nagyon van ruhám
    13.egy leopárd mintás kardigán
    14.Vans Era♥
    15.egy fekete szegecses táska
    16.fültágítóm van:)
    17.nem sok, kb 4db
    18.nincs
    19.2-3
    20.ezen még nem gondolkoztam:)

    VálaszTörlés
  9. Csinos az a szoknya!

    1. Kínai, Takko, meg egy helyi butik, nem jut eszembe a neve most.
    2. Drága üzletek
    3. Már nem emlékszek
    4. Magassarkú cipő és egy miniszoknya
    5. Igyekszem jól összeválogatni de nem mindig jön össze.
    6. A kedvenc felsőm, ami egy narancssárga, hosszú póló, az elején mintás és az alja ilyen megkötős.
    7. Kedvenc farmerom egy Takkos farmer, szoknyát meg nem igazán viselek mert nem szépek a lábaim.
    8. A narancssárga felsőm, egy kardigán.
    9. Azok az átlátszós csipke felsők amit sokan hordanak, meg a patacipőket is utálom
    10. Egyszerű
    11. A narancssárga felsőm :D
    12. Csak egy ruhám van, egy sötétbordó, még a szalagavatómra kaptam.
    13. Mindkettő
    14. Deichman csizma
    15. Fekete és masni van rajta
    16. Egy macskás, még valami újságban volt régen
    17. 6-7 nem emlékszek pontosan
    18. Nem nagyon veszek ilyent.
    19. Nem tudom, mert anya is horja őket meg én is az övét. Kb. 5
    20. Nem ismerem a tervezőket de olyant szeretnék mint ami Blernek van a Pletykafészekben.

    Móni voltam.

    VálaszTörlés
  10. 4. Van egy pár.
    6. trikó
    8. trikó
    9. maxi szoknya
    14. fehér cipő
    16. Egy fekete kis bogyós
    17. 10 kb

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)