Fontos!!!

Azt már láttam előre hogy nem biztos hogy a végén 10 vagy több emberből sorsolhatok, de akkor úgy gondoltam egye kutya...a legkitartóbbak megérdemlik hogy ne húzzam-halasszam a dolgokat.
Viszont mikor ma reggel elkezdtem átnézni a kommentárokat, a végére sajnos összesen egy ember maradt volna, akinek minden stimmelt... :S
Sajnos a blogger ilyen téren nem 100%-os ezért is mondom állandóan hogy nézzétek át megvan e minden helyen a kommentár. Sokaknak 1-1 helyről hiányzott csak.
Volt aki a hátáridő után fél órával írta az utolsó kommentárokat, ezt sem tudom figyelembe venni.

A lényeg:

Holnap éjfélig meghosszabbítom a játékot! Aki szeretne nyerni az nézze át a kommentárjait, ha valahol hiányos vagy nincs, akkor írjon újat! Ha a végén kettő marad akkor kettőből sorsolok, nem húzzuk tovább. 

 A blogger hiányosságairól nem tehetek, de nem lenne fair elnézni valakinek hogy hopp kimaradt egy kommentár, mivel korábban volt már olyan aki emiatt nem vehetett részt a sorsolásban.
Remélem megértitek!
Holnap reggel teszem majd fel az utolsó bejegyzést, hogy legyen időtök mindenhová írni! ;)


Megjegyzések

  1. Átnéztem őket. Szerintem meg volt minden. De ha mégsem, hát így jártam. :) Rendes tőled amúgy, hogy meghosszabbítottad a játékot. :)

    VálaszTörlés
  2. Átnéztem az összes bejegyzést és megtaláltam a hiányzó kommentemet, remélem nem felejtettem ki többet.:)
    Köszönöm a hosszabbítást, tényleg rendes volt tőled!:)

    VálaszTörlés
  3. Én is átfutottam az egészet, és pótoltam a hiányzó ,,részeket,,!
    Köszönöm a hosszabbítást, remélem nem hagytam ki semmit sem! :)

    VálaszTörlés
  4. én is végig néztem mindet és szerintem nem hagytam ki semmit, vagy én nem találtam :) ha meg így van, akkor majd legközelebb szemfülesebb leszek :)

    VálaszTörlés
  5. Én is átnéztem a bejegyzéseket, de nem találtam olyat, amihez ne írtam volna, bár mivel előttem már írták páran, hogy nem hagytak ki semmit, lehet hogy valamit elnéztem..:)

    VálaszTörlés
  6. Én is ma eszméltem, h valami elmaradt köszi a hosszabbítást !

    VálaszTörlés
  7. de jó behozhatom a lemaradást.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)