Haul

A leárazásokat én is szeretem, így mostanában több mindent is vásároltam, de nagy lustaságomban nem igazán fotóztam le őket. Egyébként is úgy tervezem hogy a ruhákat majd outfit-képek formájában mutatom meg. A rózsaszín-fehér kockás Tally Weijl ruhát már láthattátok, ezen kívül még több felsőt, cicanadrágot, sortot, kabátot és egy leopárdmintás ruhát is sikerült megszereznem. :)


Essence leárazás zsákmányai és új parfüm.
A két lakk: "82 Rich&Pretty" és "84 Midnight Charm"


Zara-Femme parfüm. Kicsit édeskés, virágos, fűszeres illat.


Csillámos tusok. Kék, fehér és ezüst. Sajnos a többi dolog amit kinéztem már nem volt, a lakkok közül pedig csupán néhány volt akciós.


Lancome csillámos bronzosító testre és Alverde kétfázisú sminklemosó.


Tally Weijl magassarkú. Idén ősszel a nude cipők lesznek a befutók. ;)


Geox szandál Ausztriából. Itt találtok róla még képeket!

Ti mit vettetek mostanában? Sikerült jó dolgokat kifogni a leárazáson? ;)

Megjegyzések

  1. én nkeem sikerült pár dolgot vennem de sajnos nem a leárazásokban

    VálaszTörlés
  2. Annak a parfümnek jó illata lehet. A szandál az nagyon nem tetszik. 'pirul' A többi nem rossz szerzemény. :) Én is kifogtam pár dolgot. :) De ékszereket. Blogomon írtam róla.

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó dolgokat fogtál ki, bár a szandál nekem sem tetszik :$ a magassarkú viszont mesés :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem a szandál nagyon tetszik, de a magassarkú annyira nem..:)
    Essence leárazáson beszereztem pár dolgot, meg egy farmert is vettem.

    VálaszTörlés
  5. szia! a cipő és a szandi nagyon jók, és amiket vettél kozmetikai cuccokat azok is jók!

    VálaszTörlés
  6. Semmit nem vettem leárazáson, de nem azért, mert nem lenne mit, hanem mert nem jutottam el sehova vásárolni...

    VálaszTörlés
  7. A magassarkú nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. még nem jutottam el, holnap megyek rossmannba és szétnézek .

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép a cipő :) megkérdezhetem mennyibe került?
    nekem is sikerült jó dolgokat kifognom, vettem a tally-ban 3 nacit is 2200/db, meg a c&a-ban is voltam..250 Ft-os bizsu akció volt :)

    VálaszTörlés
  10. A Tally Weijl-es magassarkú 3000Ft-ra volt leárazva. :D Az eredeti árát nem tudom, szerintem 9000Ft körül lehetett.

    A Geox cipő 100euróra volt leárazva, nem tudom most mennyi az árfolyam de olyan 26ezer Forint körül lehet.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)