Hírek

  • A kommentáros játék holnap éjfélig tart, a sorsolás kedden délelőtt lesz. 
  • A rendszeres olvasók játékát már lezártam, holnap délelőtt sorsolok! 
  • A héten elutazom egy kis nyár végi vakációra, így nem tudom szerdától mennyire leszek gép közelben, de igyekszem majd pár előre megírt bejegyzéssel készülni, amik majd automatikusan kerülnek fel az oldalra, hogy a távollétemben se unatkozzatok. (Vissza a suliba rovat, OOTD, Őszi trendek...stb...) 
  • Már javában zajlanak a Catrice és Essence leárazások. Catrice termékek 599FT-ért, Essence termékek 299Ft-ért!  
A Rommann-ban is szuper akciókkal várnak 27.-től 31.-ig. Amit kiemelnék:
  • Nivea termékek
  • Maybelline Affinitone Alapozók, Illegal Lenght spirálok, zselés tusok, szemceruzák 
  • Rimmel Wake Me Up alapozó (sok külföldi beauty blogger kedvence) 
  • Astor púderek és pirosítók 
  • NYC tusok 
  • Max Factor spirálok 
  • Max Factor rúzsok mellé ajándék Max Factor Smokey Effect szemhéjpúder
  • Miss Sporty szájfények és lakkok
  • Christina Aguilera parfümök
  •  Férfi arcápolási termékek, tusfürdők és dezodorok 
  • Triflex fürdősó
  • Palmolive termékek
  • Szinte minden hajfesték
A teljes katalógusért katt ide!

Kinéztetek valamit? Inkább Rossmann vagy DM pártiak vagytok? ;)

Megjegyzések

  1. Van amiben rossmann, pl smink esetleg ékszer, meg dezodor, de krémeknél inkább DM. :D Essence kiárusítás érdekelt volna, de a többi most nem izgat. Az essence meg elfogyott. :(

    VálaszTörlés
  2. várom már az eredmény hirdetést mind a két játékban :D

    VálaszTörlés
  3. Én is inkább a DM-ben szoktam krémeket meg hasonlókat venni és a rossmann-ban sminkeket, ékszereket.
    Essence leárazáson vettem már 2 lakkot és egy szemhéjpúdert :)

    VálaszTörlés
  4. köszi az ötletet be is nézek a rossmanba.

    VálaszTörlés
  5. Rossmann párti lennék, sokkal jobban szeretem, de nálunk az nincs, Dm viszont van kettő is. De sokkal szívesebben megyek be néha Rossmannba vagy Müllerbe (az sincs itt, az még messzebb van, mint Rosszmann....)
    Leárazásra nem megyek...

    VálaszTörlés
  6. Én mostanában áttértem a Rossmannra, sokkal olcsóbb mint a dm, és nem mellesleg az Essence termékek is Rossmannban vannak. :)
    Kellemes vakációt! :)))

    VálaszTörlés
  7. Nem vagyok egyik párti sem, valami itt jobb valami ott ...

    VálaszTörlés
  8. Én nem állok egyik pártján se de mostanában talán többet járok rossmannba.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)