Napi cukiság

Pumps

Pumps   (see more lace up shoes)


A Tally Weijl-ben kapható ez a leopárdmintás sportcipő. Nekem nagyon tetszik, szerintem abszolút feltűnő darab. :)
Mit szóltok hozzá? Felvennétek?

Megjegyzések

  1. Nekem is tetszenek az ilyen cipők, de pont a leopárd mintáért én annyira nem vagyok oda. De attól nem rossz. :)

    VálaszTörlés
  2. Én rosszul vagyok ezektől :)

    VálaszTörlés
  3. A cipő jó lenne sima fekete vagy sima fehérbe, de a leopárd minta nem esetem ..

    VálaszTörlés
  4. maga a cipő tetszik és nekem van hasonlóm én speciel nem rajongok a leopárd vagy ilyesmi mintákért.

    VálaszTörlés
  5. Utólám a sport cipőket, de a leopárd mintát meg imádom! :D
    Szép, de nem venném fel, mint írtam, nem szeretem a sportos dolgokat.

    VálaszTörlés
  6. a cipő maga jól néz ki egyszínűben, de ez a leopárd minta... kiráz tőle a hideg xD

    VálaszTörlés
  7. Nekem tetszik,szeretem a leopárd mintás cuccokat.:)

    VálaszTörlés
  8. Nem szeretem az ilyen leopárd mintás dolgokat, szóval ha a cipő nem lenne ilyen, felvenném, de így nem :/

    VálaszTörlés
  9. herótot kapok ettől a mániától hogy párducos, mert divat és mindenkinek van ilyenje:) én az egyedit szeretem:)

    VálaszTörlés
  10. Nem tetszik ez a cipő.

    Üdv.
    Móni

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)