NOTD






Egy külföldi blogon láttam ezt a színkombinációt. :) Nagyon megtetszett és úgy döntöttem én is elkészítem. Picit szokatlan és extrém de nekem tetszik. :)
Mit szóltok hozzá?

Megjegyzések

  1. nagyon nagyon jól néz ki!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó lett. :) Én szeretem ezt a színkombinációt, hasonló volt legutóbb nekem is. :)

    VálaszTörlés
  3. egész jó, bár magamon nem tetszenek a színátmenetek

    VálaszTörlés
  4. Ennek is nagyon szép színe van, nagyon ügyi vagy :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon imádom az ombre körmöket.nagyon jól néz ki! ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  6. Én iámdom az Ombre körmöket, most is egy Ombre alapon mintás körmökön gondolkodom! :) De szép lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, ügyes vagy.:)

    VálaszTörlés
  8. Szép ez a két szín együtt :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon széép!!! :) Milyen lakkokat használtál hozzá???

    VálaszTörlés
  10. Dia én szerintem azt használta ami a képen van a kezében.

    Igen jó lett ez is nekem olyan hableányos :)

    Móni

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)